E34 konditsioneeri paigaldus
E34 konditsioneeri paigaldus
Kas kellelgi on kogemusi või on teemat uurinud, nimelt, kui E34-l pole algselt kondistioneeri ette nähtud, siis kas seda saaks hiljem paigaldada (originaali) ?
No loogika ütleb, et raha eest saab kõike, aga räägime siis mõistlikuse piires, et kas asi on nii, et lihtsalt paned, kruvid kinni ja voilaa
No loogika ütleb, et raha eest saab kõike, aga räägime siis mõistlikuse piires, et kas asi on nii, et lihtsalt paned, kruvid kinni ja voilaa
-
- Huviline
- Postitusi: 8
- Liitunud: 10.06.2007 18:40 19
Kuna otsing nagu muid teemasid ei andnud esmapilgul, siis kergitaks teemat vanast ajast üles.. nii tasakesi...
Ja sooviks siiski algsele küsimusele detailsemat vastust.
Kui palju tööd ja raha konditsioneeri paigaldamiseks ikkagi kulub?
Kui keegi on selle läbi elanud juba siis võiks ta siin natuke näpunäiteid jagada.
Ja sooviks siiski algsele küsimusele detailsemat vastust.
Kui palju tööd ja raha konditsioneeri paigaldamiseks ikkagi kulub?
Kui keegi on selle läbi elanud juba siis võiks ta siin natuke näpunäiteid jagada.
Ma hiljuti just uurisin seda teemat, küll e32 kohta. Suuremad jupid (torud, vent, kompressor jne) saaks eBayst uutena ja pakendis kokku u. 6000 eest ja nende paigaldamine ei paista raske, aga mis pani plaanist loobuma, oli kogu elektrisüsteem, õigemini selle puudumine -- juhtmeid pole kliima hilisemaks paigalduseks valmis veetud, aga seal on ju igasugused sensorid, kliima aju, releed, kilomeeter kaabeldust... Aga võib-olla on see professionaalse autoelektriku jaoks kökimöki.
(Sellel aadressil on muidu pikalt ja põhjalikult räägitud, mis on "karul kõhus".)
(Sellel aadressil on muidu pikalt ja põhjalikult räägitud, mis on "karul kõhus".)
-
- Huviline
- Postitusi: 8
- Liitunud: 10.06.2007 18:40 19
- TarmoV12
- Klubiliige - admin
- Postitusi: 2409
- Liitunud: 27.12.2006 22:15 52
- Peamine sõiduk: BMW X5 4.8i
- Asukoht: Tallinn
mul läks parandus/täitmine ~10k see sisaldas uut radikat ja soodushinnaga kompressorit (tutikad mõlemad) + lekete likvideerimine, aine, õli jms. ise ei teinud, selletõttu kallim..
niiet kui isegi õnnestub töötavad jupid odavalt saada (kahtlane), on see ikka suur tegemine.. mina ei viitsiks mässata. tõenäoliselt on odavam ja muretum autot vahetada
niiet kui isegi õnnestub töötavad jupid odavalt saada (kahtlane), on see ikka suur tegemine.. mina ei viitsiks mässata. tõenäoliselt on odavam ja muretum autot vahetada
Kysiks ka omaltpoolt, kas keegi on konti e34-le peale pannud ? Ma mõtlen, et mitte panna lasknud vaid just ise möllanud. Kui aega ja viitsimist, võiks siin kogemusi jagada. Omal mõlgub ka juba ammu mõttes. A`neile kes soovitavad pigem auto koos kondiga osta, siis vaadake ringi, ega neid korralikke 34-sid eriti ei liigu, aga e39 vastu ei tahaks veel niipea vahetada
BMW-le kindel
Kindlasti on keegi pannud, aga sa kalkuleeri enda jaoks hind! Vaja läheb sul:
Konditsioneeri radikat
salongi radikat
kondi pumpa
torustikku, voolikuid
võibolla isegi kondi pumba kinnitust ja teist rihmaratast
võibolla armatuuri sees teisi mingeid plastikosi
uut kliimaplokki kondi juhtimisega
juhtmestikku kliimaploki ja kaitsmekarbi vahel
juhtmestikku kaitsme ja releest pumbani
kuivatit/filtrit
ja kindlasti mingeid vidinaid veel...
ja kogu see töö tuleb ka ära teha kellegi oskaja mehe poolt.
Keskmine E34 maksab 30 000 ja ma arvan et need jupid ise lähevad kasutatult pool auto hinnast juba maksma.
Konditsioneeri radikat
salongi radikat
kondi pumpa
torustikku, voolikuid
võibolla isegi kondi pumba kinnitust ja teist rihmaratast
võibolla armatuuri sees teisi mingeid plastikosi
uut kliimaplokki kondi juhtimisega
juhtmestikku kliimaploki ja kaitsmekarbi vahel
juhtmestikku kaitsme ja releest pumbani
kuivatit/filtrit
ja kindlasti mingeid vidinaid veel...
ja kogu see töö tuleb ka ära teha kellegi oskaja mehe poolt.
Keskmine E34 maksab 30 000 ja ma arvan et need jupid ise lähevad kasutatult pool auto hinnast juba maksma.