Kõige ökonoomsemad pöörded ja käik??
Kõige ökonoomsemad pöörded ja käik??
E34 BMW 520i 110kw 24w 1991/92a bensiin.
Mis pööretel on sõit kõige ökonoomsem ja kas linnas tasub 'viiendaga' sõita?
Kas tasub pika sirge/languse peal käik välja võtta, või on mõttekam lihtsalt ainult gaas lahti lasta? Kumb tegevus on säästlikum
Mis pööretel on sõit kõige ökonoomsem ja kas linnas tasub 'viiendaga' sõita?
Kas tasub pika sirge/languse peal käik välja võtta, või on mõttekam lihtsalt ainult gaas lahti lasta? Kumb tegevus on säästlikum
Mootor võtab kõige vähem kütust selliselt, kus seguklapp on minimaalselt avatud so pööretel, kus mootor ühtlaselt veab (kõige vähem l/100 km)
Mootori kütuse erikulu (g/kWh kohta) on väiksem kõige suurema momendi pööretel (kõige vähem liitreid hobujõu kohta)
Mootori kütuse erikulu (g/kWh kohta) on väiksem kõige suurema momendi pööretel (kõige vähem liitreid hobujõu kohta)
BMW M535i 1985; BMW 3.0S 1973;
BMW 318iS 1990
BMW 318iS 1990
aga milleks ökonomaiser on? Proovi kuskil pikemal sirgel linnas, ühtlase sõiduga, mis käigu ja mis pööretega näitab seier kõige vähem kütuse kuluks. Palju variante ei saa olla, 3, 4 või 5's käik. Peasi et pööre väga madalale ei lange. Ma enda omaga linnas 50'ga ei saa 5.ndaga sõita, pöörded on siis umbes tühikäigu juures.
SIIN selline teema olemas.
Aru ma ei mõista, kui inimene ostab BMW ja huvitub kütusekulust...
Ammugi ju selge, et bemm ei ole kõige ekonoomsem.
Kui tahad saada punktist A punkti B maksimaalse mugavuse ja kiirusega(ja kiirendusega), pead selle eest maksma(kasvõi benaraha)
Soovitaksin kah midagi muud, a-la Nissan Micrat
Bayeri tehase toodang ei ole mõeldud kokkuhoiuks vaid sõidu nautimiseks,arvan ma...
Ammugi ju selge, et bemm ei ole kõige ekonoomsem.
Kui tahad saada punktist A punkti B maksimaalse mugavuse ja kiirusega(ja kiirendusega), pead selle eest maksma(kasvõi benaraha)
Soovitaksin kah midagi muud, a-la Nissan Micrat
Bayeri tehase toodang ei ole mõeldud kokkuhoiuks vaid sõidu nautimiseks,arvan ma...