jahutusvesi välja
jahutusvesi välja
kuna mootoris praegu tavaline H2O sees, siis enne öökülmi tahaks ära vahetada jahutusvedeliku vastu. Radika küljest lõdvikud lahti võttes jookseb vesi aint radikast välja, mootorisse jääb sisse. Kuda ta sealt mootorist kätte saada?
Jama ka kui hommikul mootor ja radikas lõhki on külmunud. Paberite järgi peaks 12 l seda veekest sinna minema.
Jama ka kui hommikul mootor ja radikas lõhki on külmunud. Paberite järgi peaks 12 l seda veekest sinna minema.
Sai ka enda autol jahutusvedelik vahetatud - radikal alumine punn lahti ja vana solk välja, aga sealt sain kätte nii umbes 5 l, kokku peaks aga süsteemis (E34 2,0) olema 11 l. Pimedas kanalis sai küll uuritud, et kas plokil kusagil mingi kork on, kust saaks ülejäänu kätte, aga mina seda leida ei suutnud. Kas keegi on asjaga täpsemalt kursis, et kust seda korki otsida, et ka mootorist vedelik välja saada ??
- Priit Peljo
- Huviline
- Postitusi: 325
- Liitunud: 30.05.2003 16:36 32
- Asukoht: Tallinn. 5179063. Priit
Kui vana mahl väga paks solk ei ole, siis pole mõtet teda plokist välja imeda.
Lase radikast välja ja vala kontsentraati asemele- kärab väga hästi!! Kui tahad plokist ikka kätte saada mahlakest aga punni ei leia, lase lõdvikud lahti ja kalla puhast vett ülemisest august sisse, alumisest voolab koos solgiga välja!
Niimoodi saad vana mahla välja loputada, pärast lased radika jagu kontsi peale ja ongi valma....
Lase radikast välja ja vala kontsentraati asemele- kärab väga hästi!! Kui tahad plokist ikka kätte saada mahlakest aga punni ei leia, lase lõdvikud lahti ja kalla puhast vett ülemisest august sisse, alumisest voolab koos solgiga välja!
Niimoodi saad vana mahla välja loputada, pärast lased radika jagu kontsi peale ja ongi valma....
[quote][i]Algselt postitas markx[/i]
Kui vana mahl väga paks solk ei ole, siis pole mõtet teda plokist välja imeda.
Lase radikast välja ja vala kontsentraati asemele- kärab väga hästi!! Kui tahad plokist ikka kätte saada mahlakest aga punni ei leia, lase lõdvikud lahti ja kalla puhast vett ülemisest august sisse, alumisest voolab koos solgiga välja!
Niimoodi saad vana mahla välja loputada, pärast lased radika jagu kontsi peale ja ongi valma.... [/quote]
IRW:D
Ei tea miks küll lollid bmw insenerid nõuavad
jahutusvedeliku vahetamist 1x aastas ja pidurivedelikul
sama tihedasti:D Kalla pidurivedeliku topsi KAMAZi
õli sisse ja kärab küll, my asss....
Kui vana mahl väga paks solk ei ole, siis pole mõtet teda plokist välja imeda.
Lase radikast välja ja vala kontsentraati asemele- kärab väga hästi!! Kui tahad plokist ikka kätte saada mahlakest aga punni ei leia, lase lõdvikud lahti ja kalla puhast vett ülemisest august sisse, alumisest voolab koos solgiga välja!
Niimoodi saad vana mahla välja loputada, pärast lased radika jagu kontsi peale ja ongi valma.... [/quote]
IRW:D
Ei tea miks küll lollid bmw insenerid nõuavad
jahutusvedeliku vahetamist 1x aastas ja pidurivedelikul
sama tihedasti:D Kalla pidurivedeliku topsi KAMAZi
õli sisse ja kärab küll, my asss....