Tuvastatud reklaamiblokeerija: Meie veebis on võimalik kuvada külastajatele veebireklaamid. Palun kaaluge oma reklaamide blokeerija keelamist meie veebisaidil.
julm.... väga julm. ei taha nagu äiale viimast sõne jätta (äi ütles, et BMW´d ei tasu osta), aga nüüd tundub, et varsti aeg alla vanduda.
järgmine probleem.
auto sureb lihtsalt välja!?! sõidad rahulikult linnas, jääd valgus foori taha seisma ja auto sureb välja. kes annab teada milles võib probleem olla?
Viimati muutis Jaanus_P, 28.08.2005 21:29 07, muudetud 2 korda kokku.
nüüd küsin teise küsimuse sama asja kohta! kui palju peaks pöördeid tühikäigul olema? kas sellest võib probleem olla, et pöörded on ~600 peal? järsku siis kui pöörded nii madalal on ja kliima järgi võtab tõmbab mootori hinge kinni?
efekt kirjutas:julm.... väga julm. ei taha nagu äiale viimast sõne jätta (äi ütles, et BMW´d ei tasu osta), aga nüüd tundub, et varsti aeg alla vanduda.
järgmine probleem.
auto sureb lihtsalt välja!?! sõidad rahulikult linnas, jääd valgus foori taha seisma ja auto sureb välja. kes annab teada milles võib probleem olla?
Arvan, et kirjelda mida oled juba vea leidmiseks teinud, siis lihtsam soovitada kust veel viga otsida
Alustaks lihtsamast, kas filtrid vahetatud, etteande pump kontrollitud, saab lisaõhku süsteemi (mullid küttevoolikus enne pumpa).
Mägilane kirjutas:Arvan, et kirjelda mida oled juba vea leidmiseks teinud, siis lihtsam soovitada kust veel viga otsida
Alustaks lihtsamast, kas filtrid vahetatud, etteande pump kontrollitud, saab lisaõhku süsteemi (mullid küttevoolikus enne pumpa).
tegelikult ei ole midagi veel jõudnud teha. järgmine plaan on kõik õlid, filtrid jne. ära vahetada eks see oleks siis esimene asi mida ma hakkan vea kõrvaldamiseks tegema.
Arvo T kirjutas:tundub,et kõrgsurvepumba elektroonika .
ära hirmuta mind!!!!!!!! autot ostes oli just jutt, et pump on korda tehtud! vähemalt nii rääkisid inimesed siit foorumist.
teen copy/paste auto ostmisel innustust saanud jutust. ehk olin naiivne?!
Box kirjutas:Kena sile asi on. Mitte yhtegi iluviga! Siin foorumis võib rääkida, et Herr kiireaudi oli sunnitud tegema 10 000.- eest remondi sellele kaunitarile. (tüüpiline ostja ei pruugi arusaada-hinnata, et tegemist on ausa myyaga)Plokipea, kõrgsurvepumba ülemine tihend õlid ja veel nipet näpet. ja hinda lisab ta vai 5000.- ehk siis 73 000 on hinne. Soovitan kes korraliku eko isendit otsib!
Mootori õli ja filter on vahetatud sellega ära kiirusta(loogiline kui moootorit tehti või mis?). Mine Patriku juurde diagnosti. Ilmselt mingi andur kalab kusagil.
efekt kirjutas:nüüd küsin teise küsimuse sama asja kohta! kui palju peaks pöördeid tühikäigul olema? kas sellest võib probleem olla, et pöörded on ~600 peal? järsku siis kui pöörded nii madalal on ja kliima järgi võtab tõmbab mootori hinge kinni?
niipalju lisan siis veel, et auto sureb välja just siis kui oled seisnud parkinguga ja hakkad uuesti käiku sisse panema. nagu tagumise käigu asendile kangi tõmbad ni teeb auto turts.. turts (talle vist ei meeldi või on nohu ) ja sureb välja.
nii. pool tundi tagasi sai vahetatud õhu ja kütuse filtrid. ei jõudnud ennem filtrite vahetust vaadata kui palju pöördeid oli, aga peale filtrite vahetust vaatasin, et pöörded on ~700-750. tegin siis väikse proovisõidu ja kohapeal jamasin kastiga nii, et vahepeal gaasipedaali ei puudutanud ja lükkasin kordamööda sisse tagumise ja siis jälle draivile jättes ~2 sek. neutraalile seisma. hetkel tundub, et probleem on saanud vist lahenduse, aga kui nüüd nädala jooksul midagi muutub annan teemasse teada. seniks ei ole mõtet teemat veel sulgeda .
Tihendi vahetus pole kõrgsurvepumba parandamine Kaant annab vähe sättida, kuid üldiselt võib kaan tuksis olla, mis vist 7-13 kilo, oleneb kust ja millise ostad.
tee nii: pane tuled põlema, puhur tööle maximumiga, käik sisse ja siis keera rool ühele poole kiiresti välja ja teisele poole. Kui välja ei sure, siis on hästi, saad sõita.
seda rooli keeramise asja ei ole veel proovinud. peaks vist proovima! hetkel oli mõte, et tuled peale, kont järgi ja siis proovida kas sureb välja, aga nüüd lisan siis nimekirja ka rooli keeramise . loodan, et auto ikka tööle jääb, kuna muidu saan vastu pead nii mis koliseb . hetkel muidu sõidab auto ringi ja ei ole veel helistatud, et probleeme oleks. kuigi nüüd mõtlen, et kui sai proovi sõit tehtud siis sai suht kiirelt rooli keeratud ja seda ka tagurpidi käiku sisse lülitades põhjas hoitud mingi hetke, aga siis ei juhtunud midagi.
eks nüüd siis on see koht kus pean kõrvad longu laskma ja diagnostikasse ikkagi pöörduma. nimelt juhtus siis kõige hullem mis juhtuda saab BMW teeb samasid trikke edasi. paar päeva töötas normaalselt ja siis hakkasid vanad naljad uuesti pihta. seega ei ole filtrite vahetus just kõige parem mõte . eks pean võtma ühendust patrikuga ja selgitama probleemi tõelise põhjuse.
efekt kirjutas:eks nüüd siis on see koht kus pean kõrvad longu laskma ja diagnostikasse ikkagi pöörduma. nimelt juhtus siis kõige hullem mis juhtuda saab BMW teeb samasid trikke edasi. paar päeva töötas normaalselt ja siis hakkasid vanad naljad uuesti pihta. seega ei ole filtrite vahetus just kõige parem mõte . eks pean võtma ühendust patrikuga ja selgitama probleemi tõelise põhjuse.
Ära veel seepärast kõrvu longu lase , diagnostikat tegema minnes tavaliselt küsitakse kohe, et kas filtrid vahetatud. Vähemalt filtrid uued mis ei ole kindlasti paha ja üks probleemi oletatavatest põhjustest likvideeritud või arvad sa et filtreid vahetatakse alles siis kui juba nii mustad et enam midagi läbi ei käi ...tögan ka veits
aga........ aga mina ju arvasin, et õhufilter ongi poest ostes musta värvi ja kütuse fiter on siis korras kui tagurpidi keerates enam midagi välja ei tule (kuna miks peaks ühest korralikust filtrist kütus lihtsalt maha tilkuma)
efekt kirjutas:aga........ aga mina ju arvasin, et õhufilter ongi poest ostes musta värvi ja kütuse fiter on siis korras kui tagurpidi keerates enam midagi välja ei tule (kuna miks peaks ühest korralikust filtrist kütus lihtsalt maha tilkuma)
Aga vaat mida uut siit foorumist kõike teada ei saa, eks
Sul vähemalt veel kust nõu küsida, ma kaevan oma probleemi põhjuseid juba vist teist kuud ja kõik variandid juba proovitud ja kõik k.a. UM-i spetsialistid laiutavad käsi aga jonni ma ei jäta
Edu sullegi ja anna teada kuidas probleemi lhendamine kulgeb
nüüd selgunud uued asjad välja suremise kohta. nimelt avastasin, et selleks ei ole vaja käiku sisse panna. lihtsalt pane auto tööle. oota natuke ja korras. korra tegi mingi imeliku piiksatuse ka kui välja suri (kaks korda järiest). samas keerad uuesti kohe tööle ja ei ole häda midagi. ehk on viga selles tehase immos millest mina veel midagi ei tea . vaja siiski diagnostika ära teha. pärast seda räägin edasi.
ja ongi diagnostika tehtud. pumbad/kastid korras (ohh... kergem kohe). leiti kolm viga.;
1) 10 driving sp. sensor control device
short to earth
2) 25 glow duration control
faulty
3) 150 water level display
active/faulty
ühesõnaga on siis arvatavasti vigane kiiruse sensor ja viga võib olla ka valesti paigaldatud immos mis annab siis ajule vale signaali. arvatavasti oli autole signa paigaldaja õpilane ja seega võib olla natuke valesti paigaldatud. ega ei taha midagi CarSec'i kohta öelda ja kedagi süüdistada, aga eks vaatab kui patrik on ka autole pilgu peale visanud.
sai diagnostis käidud ja hetkel tegelen probleemi otsimisega edasi. algul arvas patrik, et ehk viga vee tasapinna levelis ja sai andur lahti võetud (mõõdab kütuse filtris vett), aga eile siis juba auto kaks korda jälle välja surnud ja selles viga ei peitunud. eks otsime edasi. kuna pumba viga ei ole veel näidanud.
diislitega pole enne tegelnud aga
olen tähele pannud et paagisisene pump lööb enne käivitust siis kui eelsüüteküünlad töötavad, sul seal mingi kala. kui pumba elektroonika on korras aga mehhaaniliselt mingi kala siis elektroonika viga ei näita. see on sama kui sa paned käigu sisse ja lased järsult siduri lahti- sureb ju välja aga otsest viga aju ei näita kuna elektroonika viga pole.
patrik kirjutas:olen tähele pannud et paagisisene pump lööb enne käivitust siis kui eelsüüteküünlad töötavad, sul seal mingi kala. kui pumba elektroonika on korras aga mehhaaniliselt mingi kala siis elektroonika viga ei näita.
ehk oli jutust kasu
aga prooviks, et kas paagi sisesele pumbale tuleb elekter peale! ja siis vaataks korra, et kui süüde sisse keerata kas lööb kütust peale (eest korraks voolik lahti)! samas pidi siis kui paagi sisene pump ei tööta ka kiirendus kaduma, aga see on seni alles. eks vaatan uurin veel ja siis uuesti üle vaatama.
patrik kirjutas:olen tähele pannud et paagisisene pump lööb enne käivitust siis kui eelsüüteküünlad töötavad, sul seal mingi kala. kui pumba elektroonika on korras aga mehhaaniliselt mingi kala siis elektroonika viga ei näita.
ehk oli jutust kasu
aga prooviks, et kas paagi sisesele pumbale tuleb elekter peale! ja siis vaataks korra, et kui süüde sisse keerata kas lööb kütust peale (eest korraks voolik lahti)! samas pidi siis kui paagi sisene pump ei tööta ka kiirendus kaduma, aga see on seni alles. eks vaatan uurin veel ja siis uuesti üle vaatama.
Kui süüde sisse keerata peab olema pagassis kuulda pumba surinat nii kaua kui põleb armatuuri eelsüüte küünalde märk.
Tehtud on palju ning teha veel rohkemgi. Suured sõnad kunagisest CCCP poliitikast.