K: chiptuning E30le
K: chiptuning E30le
Kes räägiks mulle E30 näitel chiptuningust. Ei tea sellest suurt midagi. Pöörete piiraja likvideerib ja kw arv tõuseb 100 kanti. Aga palju ta bensukulu mõjutab? Mis hinnaga turul leidub? Ja kes tooks ennast näitena välja?
Aitäh vastajaile!
Aitäh vastajaile!
muidu chippimisest ikka möned teemad olnud ka, kust võib vähe targemaks saada antud teemal.
http://foorum.bmw-club.ee/viewtopic.php ... light=chip
http://foorum.bmw-club.ee/viewtopic.php ... light=chip
http://foorum.bmw-club.ee/viewtopic.php ... light=chip
http://foorum.bmw-club.ee/viewtopic.php ... light=chip
Selle pärast et vabalthingava mootori chippimine on mõttetu raha raiskamine ja kuulub umbes sama kahtlaste tegevuste hulka nagu koonusfiltri install...
Turboga bensukale või diislile on chip igati asjakohane ja seal see ka tõesti peegeldub nii numbrites kui ka tagumikutundes.
Chippimiseks võib tekkida vabalthingava puhul vajadus siis kui oled mootori raua poolt juba nii palju muutnud et aju enam tehase setingutega sellega midagi asjalikku teha ei oska aga sinna on tavaliselt pikk tee minna vabalthingava mootoriga ja ka siis oleks juba progetav aju mõistlikum.
Turboga bensukale või diislile on chip igati asjakohane ja seal see ka tõesti peegeldub nii numbrites kui ka tagumikutundes.
Chippimiseks võib tekkida vabalthingava puhul vajadus siis kui oled mootori raua poolt juba nii palju muutnud et aju enam tehase setingutega sellega midagi asjalikku teha ei oska aga sinna on tavaliselt pikk tee minna vabalthingava mootoriga ja ka siis oleks juba progetav aju mõistlikum.
BMW 325i E30 2,7 Turbo & BMW X3 F25 xDrive20d & BMW E46 S54B32 + M SMG & BMW X7 G07 Pure Excellence
- meph
- Huviline
- Postitusi: 3271
- Liitunud: 07.08.2003 03:16 05
- Peamine sõiduk: BMW 320Ci E92
- Telefon: 5140229
- Asukoht: Tallinn, Kesklinn
- Kontakt:
Raha ja jõudluse suhe on jah antud tegevusel suht paigast ära. Ainult chippimine on võrdlemisi pointless tegevus. Mingisugune mõte hakkab asjale tekkima, kui autol väljalase ja sisselase koos plokikaanega on juba vabamaks tehtud, kuid ka siis on saavutatavad numbrid suht mõttetud. Kui auto mõistusega midagi tegema hakata, siis juba jah suurem papp välja käia ja progetav aju peale osta. Kuid ainult ajuvahetusega/chippimisega tõesti ei saavuta väga palju vabalthingava mootori puhul. Nagu silwer juba ütles, point tekib siis, kui mootori sisemist elu on juba võrdlemisi palju ümber ehitatud.