E39 525TDS ei käivitu -18 kraadiga
- Heiki_L
- Huviline
- Postitusi: 897
- Liitunud: 04.08.2004 12:20 44
- Peamine sõiduk: BMW 530xd
- Asukoht: Harjumaa
E39 525TDS ei käivitu -18 kraadiga
Tere kaasvõitlejad diislitega
Mure järgmine. Ilmad hakkasid külmaks minema auto käivitus kehvalt. Sai siis eelsüüte küünlad ära vahetatud kuid -18 kraadiga ei lähe üldse enam käima ( peale küünalde vahetust läks käima). Kõrgsurve pumba tihendid ja simmerid vahetatud 2008a augustis. Läbisõit on 260 000km kella järgi. 2009a suve lõpul sai vahetatud ka paagisisene pump. Milles siis võib viga olla, et ei lähe käima????? Suvel lendas veepump ka mootori temp läks põhja. 2008a talv ei olnud hommikul kell 07,00 käivitamisega probleeme ja nüüd see talv on jama majas
Räägitud on seda, et kui mootor kuumaks läks võis õli rõngad kinni tõmmata... äkki sellest on jama... kaane tihend lekib ka õli ja tiba tosooli väljapoole mida ma mõtlesin lähiajal ära teha koos kaane survestamise, lihvi, klapid ja kõikide tihenditega. Kuna nüüd ei lähe mootor käima külmaga siis kas pean siis ära tegema ka mootori alumise poole??? Carwayst öeldi et pidi olema kaitse peal et kui mootor kuumaks läheb siis jätab mootori seisma, et viga ei saaks....
Või pean minema uut mootorit otsima
Mure järgmine. Ilmad hakkasid külmaks minema auto käivitus kehvalt. Sai siis eelsüüte küünlad ära vahetatud kuid -18 kraadiga ei lähe üldse enam käima ( peale küünalde vahetust läks käima). Kõrgsurve pumba tihendid ja simmerid vahetatud 2008a augustis. Läbisõit on 260 000km kella järgi. 2009a suve lõpul sai vahetatud ka paagisisene pump. Milles siis võib viga olla, et ei lähe käima????? Suvel lendas veepump ka mootori temp läks põhja. 2008a talv ei olnud hommikul kell 07,00 käivitamisega probleeme ja nüüd see talv on jama majas
Räägitud on seda, et kui mootor kuumaks läks võis õli rõngad kinni tõmmata... äkki sellest on jama... kaane tihend lekib ka õli ja tiba tosooli väljapoole mida ma mõtlesin lähiajal ära teha koos kaane survestamise, lihvi, klapid ja kõikide tihenditega. Kuna nüüd ei lähe mootor käima külmaga siis kas pean siis ära tegema ka mootori alumise poole??? Carwayst öeldi et pidi olema kaitse peal et kui mootor kuumaks läheb siis jätab mootori seisma, et viga ei saaks....
Või pean minema uut mootorit otsima
E39 530D 01
omandatud keremudelid : e28, e30, e34, e36, e39x3
omandatud keremudelid : e28, e30, e34, e36, e39x3
Re: E39 525TDS ei käivitu -18 kraadiga
Ära nüüd selle mootori vahetusega kiirusta. Enne võiks selgeks teha, millised on surved silindrites. Teine asi mida kontrollida saad on see, et kas küünaldele pinge jõuab või mitte. Mul enne moto vahetust olid surved 14-18. Minimaalne 20. -23 oli esimese külmalainega, siis venitas ikka käima. Muidugi 3 eelsüüteküünla tsüklit pidi selleks tegema.
e32 750i & IX35 & A6 4F & Jeep GC
- Heiki_L
- Huviline
- Postitusi: 897
- Liitunud: 04.08.2004 12:20 44
- Peamine sõiduk: BMW 530xd
- Asukoht: Harjumaa
Re: E39 525TDS ei käivitu -18 kraadiga
Eile ei läinud ka käima.... aku tühi. siis sai aku ära laetud. Täna teise korraga nagu lubas kuid siis jälle hakkas ära vaibuma. Huvitav kas see Genmax-i signa tarbib niipalju voolu, et auto käima ei jõua minna enam hommikul :S
Eelsüüte küünalde pingeid ei saa ennem kontrollida kui pean sisselakse kollektori jälla maha võtma
Eelsüüte küünalde pingeid ei saa ennem kontrollida kui pean sisselakse kollektori jälla maha võtma
E39 530D 01
omandatud keremudelid : e28, e30, e34, e36, e39x3
omandatud keremudelid : e28, e30, e34, e36, e39x3
- Leho
- Huviline
- Postitusi: 4557
- Liitunud: 29.03.2005 21:41 31
- Peamine sõiduk: BMW E60 550I
- Asukoht: Tallinn
- Kontakt:
Re: E39 525TDS ei käivitu -18 kraadiga
saab ka takistust mõõta relee juurest. 1,3 oomi peab olema. Ei pea sisselaset maha kiskuma.
BMW E60 550i MY05 270KW. Telefoni number : +372 56 206 746
Iga foorum on täpselt tema omanike ja modede andekat nägu.
Iga foorum on täpselt tema omanike ja modede andekat nägu.
Re: E39 525TDS ei käivitu -18 kraadiga
Otsi ülesse ajukastist eelsüüteküünalde relee (paremal pool). Seal lähedal peaks olema üks must 12 pinnine pistik. Väljuvad jämedad juhtmed on mustad ja markeeringuks roheline triip sil nr 1, lilla triip, sil nr2 jne. Nendelt saad teada kas küünaldele jõuab vool.
E: Hea kui saaksid kedagi appi võtta, kes keeraks võtit ja annaks eelsüüdet. Samal ajal mõõdad küünla pinget.
E: Hea kui saaksid kedagi appi võtta, kes keeraks võtit ja annaks eelsüüdet. Samal ajal mõõdad küünla pinget.
e32 750i & IX35 & A6 4F & Jeep GC
- Heiki_L
- Huviline
- Postitusi: 897
- Liitunud: 04.08.2004 12:20 44
- Peamine sõiduk: BMW 530xd
- Asukoht: Harjumaa
Re: E39 525TDS ei käivitu -18 kraadiga
nii siis sai kutsutud isa krokodega ja ei midagi.. aku nii tühi et ei jõua midagi teha ja 1.6 partner eriti ei taha pikalt 100-st akut laadida... Võtsime maha ja paneme laadima... aga nüüd tekib küsimus mis **** asi võtab ühe ööga aku tühjaks Eile laadimine lõppes kell 18,30 ja täna kui üritasin 15,00 ajal käima saada siis lootusettu.... kardan et see cenmaxi signa jamab midagi ikka väga korralikult
E39 530D 01
omandatud keremudelid : e28, e30, e34, e36, e39x3
omandatud keremudelid : e28, e30, e34, e36, e39x3
Re: E39 525TDS ei käivitu -18 kraadiga
Viga võib olla ka väga lihtne, näiteks võib põlema jääda pagasniku või kapoti aluse valgustus tuli ja see imebki aku tühjaks. Pagasniku probleem tõenäolisem sedaani puhul, kuna touringul kohe näha kui see põleb.
- Heiki_L
- Huviline
- Postitusi: 897
- Liitunud: 04.08.2004 12:20 44
- Peamine sõiduk: BMW 530xd
- Asukoht: Harjumaa
Re: E39 525TDS ei käivitu -18 kraadiga
Aku sai täis laetud ja signat mitte kasutatud. Panin keskluku ainult ja täna hommikul voilaaa... -17.5 igaks juhuks 2x eelsüüdet ja sekundiga ta käis.....wmb525 kirjutas:Viga võib olla ka väga lihtne, näiteks võib põlema jääda pagasniku või kapoti aluse valgustus tuli ja see imebki aku tühjaks. Pagasniku probleem tõenäolisem sedaani puhul, kuna touringul kohe näha kui see põleb.
E39 530D 01
omandatud keremudelid : e28, e30, e34, e36, e39x3
omandatud keremudelid : e28, e30, e34, e36, e39x3
- Heiki_L
- Huviline
- Postitusi: 897
- Liitunud: 04.08.2004 12:20 44
- Peamine sõiduk: BMW 530xd
- Asukoht: Harjumaa
Re: E39 525TDS ei käivitu -18 kraadiga
nii siis -25 ja mina autot käima ei saanud Palju ei ketrand ja aku tühi. Mis asi tarvitab niipalju voolu peale külma? Signat ei kasutanud
E39 530D 01
omandatud keremudelid : e28, e30, e34, e36, e39x3
omandatud keremudelid : e28, e30, e34, e36, e39x3
Re: E39 525TDS ei käivitu -18 kraadiga
Kui vana aku sul peal?
Diislile on vaja suht võimast akut, kuna käivitamiseks vaja head pöördemomenti.
Kui vana aku, siis külmaga laadib see iseeneset tühjaks, võib isegi oht olla, et külmub lõhki.
Suured tühjaks laadijad võivad olla veel starter ja genekas kui midagi mähistega viga on.
Diislile on vaja suht võimast akut, kuna käivitamiseks vaja head pöördemomenti.
Kui vana aku, siis külmaga laadib see iseeneset tühjaks, võib isegi oht olla, et külmub lõhki.
Suured tühjaks laadijad võivad olla veel starter ja genekas kui midagi mähistega viga on.
e32 750i & IX35 & A6 4F & Jeep GC
- TiitR
- Huviline
- Postitusi: 6439
- Liitunud: 24.05.2006 19:16 00
- Peamine sõiduk: E70 xDrive30d
- Asukoht: Tartumaa + Ida-Viru
Re: E39 525TDS ei käivitu -18 kraadiga
Siin paljuski murelaps olnud sellises olukorras on telefon...kas sinu autos on tel.?Heiki_L kirjutas:nii siis -25 ja mina autot käima ei saanud Palju ei ketrand ja aku tühi. Mis asi tarvitab niipalju voolu peale külma? Signat ei kasutanud
Enne: E30-1,8i/2,5i/2,4d, E34-2,4tda/2,5tds, E36-2,5td, E39-3,0d/3,0da, 2xE60-3,0da, E70 3.0sd M-pakett
Nüüd: ´12a. VW Passat 2.0 tdi DSG;´09 E70 3.0d M-pakett, ´85a. VAZ 21063, ´05a. Škoda Octavia 2.0 tdi DSG
Nüüd: ´12a. VW Passat 2.0 tdi DSG;´09 E70 3.0d M-pakett, ´85a. VAZ 21063, ´05a. Škoda Octavia 2.0 tdi DSG
- Heiki_L
- Huviline
- Postitusi: 897
- Liitunud: 04.08.2004 12:20 44
- Peamine sõiduk: BMW 530xd
- Asukoht: Harjumaa
Re: E39 525TDS ei käivitu -18 kraadiga
Aku on pool aastat vana. Geneka kohta niipalju, et kui pöördeid anda siis tuled nagu lähevad erksamaks.sander k kirjutas:Kui vana aku sul peal?
Diislile on vaja suht võimast akut, kuna käivitamiseks vaja head pöördemomenti.
Kui vana aku, siis külmaga laadib see iseeneset tühjaks, võib isegi oht olla, et külmub lõhki.
Suured tühjaks laadijad võivad olla veel starter ja genekas kui midagi mähistega viga on.
TiitR - telefoni toru on peal aga ülejäänud süsteemi pole veel autosse installinud.
E39 530D 01
omandatud keremudelid : e28, e30, e34, e36, e39x3
omandatud keremudelid : e28, e30, e34, e36, e39x3
- Thomson 25
- Huviline
- Postitusi: 332
- Liitunud: 23.03.2009 10:28 37
Re: E39 525TDS ei käivitu -18 kraadiga
Tere minul oli ka korralik aku,kuniks külmadega tühjaks käivitasin ja peale tühjaks saamist enam aku voolu ei hoia.olen hapet juurde pannud ja laadind öö otsa aga ei midagi.Keegi tark ütles kunagi et aku võibki lihtsalt lampi peeti minna.
TÖÖD TEEB CITROEN AGA SÕIDU MÕNU PAKUB BMW
Re: E39 525TDS ei käivitu -18 kraadiga
Pika käiamie peale tõmbas aku seest plaadid kõveraks ja nüüd on lühises. Kui laadima paned, siis peaks kohe keema hakkama.
e32 750i & IX35 & A6 4F & Jeep GC
- Heiki_L
- Huviline
- Postitusi: 897
- Liitunud: 04.08.2004 12:20 44
- Peamine sõiduk: BMW 530xd
- Asukoht: Harjumaa
Re: E39 525TDS ei käivitu -18 kraadiga
Elektrolüüti oled mõtnud? Hapet ikka piisavalt akus?
Lisan siia ka selle, et käiiamisega ei saa aku plaate kokku lasta!!! Aku läheb lihtsalt tühejaks ja starter ei vea enam mootorit ringi. Kui sul vedelik laadimise ajal mustaks tõmbab siis on aku eluiga läbi.
Kui sa panid vedelikku juurde siis ei pruugigi sa seda akut täis saada kuna elektrolüüti pole. kui sul on mingi vana aku siis võa sealt elektrolüüti ja lisa enda akule (ennem lae vana aku ära!!!!!) . Nii saab akule eluvaimu sisse. Aga ära unusta ka seda, et aku liiga tihti laadimine pole hea aku elueale!
Edu sulle ja loodan, et saad akuga kõik korda.
Lisan siia ka selle, et käiiamisega ei saa aku plaate kokku lasta!!! Aku läheb lihtsalt tühejaks ja starter ei vea enam mootorit ringi. Kui sul vedelik laadimise ajal mustaks tõmbab siis on aku eluiga läbi.
Kui sa panid vedelikku juurde siis ei pruugigi sa seda akut täis saada kuna elektrolüüti pole. kui sul on mingi vana aku siis võa sealt elektrolüüti ja lisa enda akule (ennem lae vana aku ära!!!!!) . Nii saab akule eluvaimu sisse. Aga ära unusta ka seda, et aku liiga tihti laadimine pole hea aku elueale!
Edu sulle ja loodan, et saad akuga kõik korda.
E39 530D 01
omandatud keremudelid : e28, e30, e34, e36, e39x3
omandatud keremudelid : e28, e30, e34, e36, e39x3
Re: E39 525TDS ei käivitu -18 kraadiga
Seda, mida juurde valada, näitab ikkagi ainult elektrolüüdi tiheduse mõõtmine.
Akust aurab välja puhas vesi, mitte hape. Seega korras aku ja laadimise puhul piisab destvee lisamisest.
Laetud aku elektrolüüdi tihedus kõikides püttides peab olema 1,27.
Nõrgalt sulfateerunud akude eluiga on väidetavalt pisut võimalik pikendada vastava laadimisreziimiga.
Akust aurab välja puhas vesi, mitte hape. Seega korras aku ja laadimise puhul piisab destvee lisamisest.
Laetud aku elektrolüüdi tihedus kõikides püttides peab olema 1,27.
Nõrgalt sulfateerunud akude eluiga on väidetavalt pisut võimalik pikendada vastava laadimisreziimiga.
..
Re: E39 525TDS ei käivitu -18 kraadiga
Mul ka siin üks vanem 525tds ei tahtnud enam seal -20 kandis käima minna. Oli kuulda, et starter ei jõuaks nagu mootorit käivitamiseks korralikult pöördesse vedada. Sai siis jamatud päevake, lõpuks tuli välja et õli muutus sellel temperatuuril liiga paksuks, kuigi margi poolest oli 5w40. Panin teise õli, siiamaani krõbedate külmadega ilusasti käima läinud.
- Heiki_L
- Huviline
- Postitusi: 897
- Liitunud: 04.08.2004 12:20 44
- Peamine sõiduk: BMW 530xd
- Asukoht: Harjumaa
Re: E39 525TDS ei käivitu -18 kraadiga
Minu auto mootoris on mobil 5w40 super 3000HrHuu kirjutas:Mul ka siin üks vanem 525tds ei tahtnud enam seal -20 kandis käima minna. Oli kuulda, et starter ei jõuaks nagu mootorit käivitamiseks korralikult pöördesse vedada. Sai siis jamatud päevake, lõpuks tuli välja et õli muutus sellel temperatuuril liiga paksuks, kuigi margi poolest oli 5w40. Panin teise õli, siiamaani krõbedate külmadega ilusasti käima läinud.
Aga kui dest. vett lisada siis peab suht madala vooluga laadima akut. Kui liiga tugevalt laadida siis võib tõesti plaadid kokku lasta.
E39 530D 01
omandatud keremudelid : e28, e30, e34, e36, e39x3
omandatud keremudelid : e28, e30, e34, e36, e39x3
Re: E39 525TDS ei käivitu -18 kraadiga
Imo aku võibki päeva pealt surra. Eelmine talv oli omal sama mure, üks hommiku käivitus järgmine enam ei käivitunud ja oligi jokk.. Uus boschi 100Ah aku peale ja elu siiamaani ilus
See hapete juurde valamine jms pikendab seda eluiga nii vähe? On mõtet oma närvidga mässata ja mõelda hommikul, et ei tea, kas täna läheb käima või ei ? Lihtsam poest uus aku ning magad ka ise rahulikumalt
See hapete juurde valamine jms pikendab seda eluiga nii vähe? On mõtet oma närvidga mässata ja mõelda hommikul, et ei tea, kas täna läheb käima või ei ? Lihtsam poest uus aku ning magad ka ise rahulikumalt
- Heiki_L
- Huviline
- Postitusi: 897
- Liitunud: 04.08.2004 12:20 44
- Peamine sõiduk: BMW 530xd
- Asukoht: Harjumaa
Re: E39 525TDS ei käivitu -18 kraadiga
Mul E36-l kukkus aku nii ära et hommikksin tööle ja lõunale auto enam minna ei lasknud. spido tuled ja kõik võttis põlema aga mida ei teinud ei vedanud starterit ringi. Aku testi ths selgus et üks purk oli ära kukkunud. Nüüd e39-l oli sama teema... üks hetk enam käima ei läinud ja pidi poest minema uut akut tooma.leits kirjutas:Imo aku võibki päeva pealt surra. Eelmine talv oli omal sama mure, üks hommiku käivitus järgmine enam ei käivitunud ja oligi jokk.. Uus boschi 100Ah aku peale ja elu siiamaani ilus
See hapete juurde valamine jms pikendab seda eluiga nii vähe? On mõtet oma närvidga mässata ja mõelda hommikul, et ei tea, kas täna läheb käima või ei ? Lihtsam poest uus aku ning magad ka ise rahulikumalt
Akude ellu äratamine on täpselt 50:50. võib korda minna ja sellega veel sõita pikalt aga samas pikendab vb mõned käivituskorrad.
E39 530D 01
omandatud keremudelid : e28, e30, e34, e36, e39x3
omandatud keremudelid : e28, e30, e34, e36, e39x3