e39 tds veepumba anomaalia
e39 tds veepumba anomaalia
Tere
Probleem on järgmine, et viimase 2 nädalaga on läinud peeti orig. veepump, ja kaks B. osa pumpa. Pumbad kõik on läinud sealt kus on see lekke seibi väljalaske ava on(mitte mootri ja veepumba korpuse vahelt. Olen kontrollinud, kas surve on mootoris kuid nii karteris kui ka tosooli pütsikus pole survet.
Äkki keegi oskab kuhu poole suunata oma mõtetega ja tegudega?!?!
Päieskt
Raivo
Probleem on järgmine, et viimase 2 nädalaga on läinud peeti orig. veepump, ja kaks B. osa pumpa. Pumbad kõik on läinud sealt kus on see lekke seibi väljalaske ava on(mitte mootri ja veepumba korpuse vahelt. Olen kontrollinud, kas surve on mootoris kuid nii karteris kui ka tosooli pütsikus pole survet.
Äkki keegi oskab kuhu poole suunata oma mõtetega ja tegudega?!?!
Päieskt
Raivo
Re: e39 tds veepumba anomaalia
Mis tal täpsemalt "läks" siis? Labad andsid alla?
Kas jahutusvedeliku vahetasid ära siis kui pumpa vahetasid või panid vana?
Kas jahutusvedeliku vahetasid ära siis kui pumpa vahetasid või panid vana?
Re: e39 tds veepumba anomaalia
Jahutusvedeliku olen iga kord uue pannud, pumbal läbi läinud seib, mis pumba korpuses sees, kaitseb tosooli minemist laagritesse. Labad täiesti ilusti küljes ja terved!
Re: e39 tds veepumba anomaalia
Kui sul veepump läks "peeti", kas siis hakkas tosooli lekkima pumba rihmarulliku juurest välja?
Re: e39 tds veepumba anomaalia
võib nii öelda jah
Re: e39 tds veepumba anomaalia
Kas ventilaatori termosidur on vana. Sel võib laager läbi olla ja selle tõttu hakkab ta mingil määral "viskama" veepumba otsas ja seda lõhkuma(veepumba laagrit). Ei ole selle veepumba ehitusega kursis, aga nendel veepumpadel, mis mina remondin, neil on nn. mehaaniline tihend (vedru,grafiit-rõngad) takistamaks vee pääsu laagrini. Kui seal on ka sellist tüüpi tihend, siis sul võis see katki minna või sattus kehva. Ebatõenäoline, aga sellise ehituse puhul võimalik.
- eero
- Huviline
- Postitusi: 5629
- Liitunud: 05.06.2003 13:50 21
- Peamine sõiduk: F07 535i GT
- Telefon: 5256627
- Asukoht: Kadaka tee 187C Tallinn. Tel. 5256627, eero@autoint.ee
- Kontakt:
Re: e39 tds veepumba anomaalia
Mul tuli esimese asjana pähe sama seletus, mis diislijoodikul.
Originaaliks nimetad sa seda, mis ammusest ajast autol küljes juba oli, eks? Ja need teised kaks on samast kohast ühesugused ostetud - teine saadud asemele siis kui esimene vähe aja pärast jooksma hakkas.
MIngit muud anomaaliat seal küll ei kujuta ette. Kõik need imeteooriad võib kohe ära unustada.
Originaaliks nimetad sa seda, mis ammusest ajast autol küljes juba oli, eks? Ja need teised kaks on samast kohast ühesugused ostetud - teine saadud asemele siis kui esimene vähe aja pärast jooksma hakkas.
MIngit muud anomaaliat seal küll ei kujuta ette. Kõik need imeteooriad võib kohe ära unustada.
E34 540 - X5 E53 4,4 - E30 316i - R28 R1150R - E32 740 - E34 540 touring - E36 325i - E30 325ixa - Z3 1,9 M44 - F07 535i GT
Re: e39 tds veepumba anomaalia
Aga milline see korralik tiiviku termosidur on(Vabandust aga on veel vähe kogemust)? Kas ta peab ainult pöörlema ümber oma võlli viiv seal liikuma ülesse-alla ka ja saama sedasi asendit liigutada saama vabalt?
Kui nüüd neid veepumpe uurida, siis need tosooli kinni hoid misrõngad või need seibid on kõik sissepoole mitte väljapoole
Kui nüüd neid veepumpe uurida, siis need tosooli kinni hoid misrõngad või need seibid on kõik sissepoole mitte väljapoole