suuna relee põleb läbi milles võiks probleem olla
suuna relee põleb läbi milles võiks probleem olla
et siis 88aa 525 125 kw ja juba teine relee mis läbi läheb vahetasin ära sain praar korda suunda kasutada ning otsa ta saigi milles võiks probleem olla enda pea enam kül ei võtta tule pesad kontrollisin ära seal ei tohiks lühist olla
Re: suuna relee põleb läbi milles võiks probleem olla
vasakule poole toimib aga paremale mitte lööb kohe kaitsme läbi võtsin pirind nii eest kui tagant ära ikka sama jama
Re: suuna relee põleb läbi milles võiks probleem olla
mis mõttes parema suunatule juhe kerssse?diislijoodik kirjutas:Siis puutub kuskil parema suunatule juhe keresse. Topi nina masinasse ja hakka otsima.
Re: suuna relee põleb läbi milles võiks probleem olla
Tagumine luuk lahti ja vasaku hinge juures on juhtmed, vaata need üle.
Ära osta omale kunagi esimest BMW-d, sest see ei jää viimaseks...!
E34 524td ATM, E39 525tds ATM, E53 3,0td ATM
E34 524td ATM, E39 525tds ATM, E53 3,0td ATM
Re: suuna relee põleb läbi milles võiks probleem olla
diislijoodik kirjutas:Kuidas me nüüd seletame inimesele maakeeli, mida tähendab "juhe puutub keresse"? Kui ütleme, et on lühis, ta tõüenäoliselt küsib, mis on lühis jne.
Ok, ma üritan. Juhtme isolatsioon on kuskilt vigane ja juhe on kontaktis auto kerega. Elektronid, mis peaksid suunatulede lampe kuumutama, panevad enne lampe plehku ja jõuavad auto keresse nii, et lampide ahlaid ei läbi. Selle juures on vool ehk elektronide liikumise hulk ajaühikus nii suur, et koormab kaitsme üle ja see põleb maha, kuna elektrivoolul on soojuslik toime vastavalt Joule-Lenzi seadusele.
Juhtmete lühiseid tavaliselt otsitakse visuaalse ülevaatuse teel. Vajadusel lammutatakse skeem algosadeks ja mõõdetakse oommeetriga.
Kui on kasutada kõrgsageduslik kaablirikete otsija, siis ta peegeldunud laine aja järgi arvestab välja lühisekoha kauguse. Siis saab tollipulka appi võttes mõõta koha välja ja asuda uurima. Tollipulgaga mõõdetakse pikkust. Tänapäevane vaste on mõõdulint, joonlaud jne. Selleks otstarbeks nad ei pea olema taadeldud, kuna mõõtetulemuste jälgitavus ei pea olema tagatud.
Tavaliselt piisab remondiks isoleerpaela kasutamisest, kuid on ka keerulisemaid variante, kuid neist võib olla jutustab juba keegi teine. Isoleerpaela müüakse poes, tavaliselt on selleks rullikeritud plastist kleepkihiga lint.
tänud
Re: suuna relee põleb läbi milles võiks probleem olla
diislijoodik kirjutas:Kuidas me nüüd seletame inimesele maakeeli, mida tähendab "juhe puutub keresse"? Kui ütleme, et on lühis, ta tõüenäoliselt küsib, mis on lühis jne.
Ok, ma üritan. Juhtme isolatsioon on kuskilt vigane ja juhe on kontaktis auto kerega. Elektronid, mis peaksid suunatulede lampe kuumutama, panevad enne lampe plehku ja jõuavad auto keresse nii, et lampide ahlaid ei läbi. Selle juures on vool ehk elektronide liikumise hulk ajaühikus nii suur, et koormab kaitsme üle ja see põleb maha, kuna elektrivoolul on soojuslik toime vastavalt Joule-Lenzi seadusele.
Juhtmete lühiseid tavaliselt otsitakse visuaalse ülevaatuse teel. Vajadusel lammutatakse skeem algosadeks ja mõõdetakse oommeetriga.
Kui on kasutada kõrgsageduslik kaablirikete otsija, siis ta peegeldunud laine aja järgi arvestab välja lühisekoha kauguse. Siis saab tollipulka appi võttes mõõta koha välja ja asuda uurima. Tollipulgaga mõõdetakse pikkust. Tänapäevane vaste on mõõdulint, joonlaud jne. Selleks otstarbeks nad ei pea olema taadeldud, kuna mõõtetulemuste jälgitavus ei pea olema tagatud.
Tavaliselt piisab remondiks isoleerpaela kasutamisest, kuid on ka keerulisemaid variante, kuid neist võib olla jutustab juba keegi teine. Isoleerpaela müüakse poes, tavaliselt on selleks rullikeritud plastist kleepkihiga lint.
tänud
Re: suuna relee põleb läbi milles võiks probleem olla
vaikeboa kirjutas:Tagumine luuk lahti ja vasaku hinge juures on juhtmed, vaata need üle.
ok tänud
Re: suuna relee põleb läbi milles võiks probleem olla
kõik juhted ja võimalikud vidinad on järgi vaadatud sain ka korra põlema ned suunad mõlemad pooled aga siis kui auto käima panin lülitasin ka paremale suuna sisse ning keerasin rooli paremale poole kui tagasi keerama hakkasin ja rool oma asendis oli ja suuna välja lõi ja uuesti proovima hakkasin tuli jälle sama jama peale ja siis hakkasin mõtlema et kas ei või olla lülitis endas viga?
Re: suuna relee põleb läbi milles võiks probleem olla
Võib ikka olla.
______________________________
Vahest harva halva teega sõidaks maagi BMW-ga
Vahest harva halva teega sõidaks maagi BMW-ga
Re: suuna relee põleb läbi milles võiks probleem olla
kuigi samas oli ka imelik kuda nad nagu nii järsku tööle hakkasid kui ma neid juhtmeid näppisin või oli se lihtsalt lolli juhus et nad tööle mingi ime läbi hakkasid
Re: suuna relee põleb läbi milles võiks probleem olla
Mul tekitas analoogset jama nt. isepaigaldatud alarm.
Ära osta omale kunagi esimest BMW-d, sest see ei jää viimaseks...!
E34 524td ATM, E39 525tds ATM, E53 3,0td ATM
E34 524td ATM, E39 525tds ATM, E53 3,0td ATM
Re: suuna relee põleb läbi milles võiks probleem olla
geneka pinge liiga kõrge?
Re: suuna relee põleb läbi milles võiks probleem olla
geneka pinge on üle vaatatud ja oli 13.6 see ei tohiks probleeme tekkitadaHendrik_R kirjutas:geneka pinge liiga kõrge?
Re: suuna relee põleb läbi milles võiks probleem olla
se võib kül olla jah aga jama selles et alles soetatud auto ja ei mis ise paigaltatud jne samas ma hakkasin ka mõtlema et kui asi oleks lülitis siis peaksid ohukuad vist ikka toimima aga ei ned ka ei tomivaikeboa kirjutas:Mul tekitas analoogset jama nt. isepaigaldatud alarm.
Re: suuna relee põleb läbi milles võiks probleem olla
viga oli siis pistikus mis sai ka vahetust ja nüüd asi korras