K: E39 Diisli head ja vead.
K: E39 Diisli head ja vead.
Äkki keegi oskab rääkida E39 erinevatest diisel mootoritest.
Tahaks teada siis erinevate mootorite tüüpvigu ja häid külgi.
Tahaks teada siis erinevate mootorite tüüpvigu ja häid külgi.
Re: K: E39 Diisli head ja vead.
BMW POWER kirjutas:3,0 diisel on vast kõige mõistlikum variant
See oli väga paljuütlev, ma võtan siis selle.
Ma ei küsind mida keegi eelistab, tahaks teada nende mootoritest, mitte seda, et sa arvad see kõige mõistlikum
Re: K: E39 Diisli head ja vead.
nagu oleks palju variante...
2.5tds unusta ära... vana ja vali
2.5d hea ja ökom kui 3.0d
3.0d no üldiselt parim kuna omanud neid kõiki, mootor suht pommikindel kui just peetis pihustite ja turboga isendit ei saa, valiks 135kw variandi et vältida 142kw mootori põhiviga mis on sisselaske kolles olevad klapid!
kukuvad ära tulema ja mootori remonte põhjustama!
2.5tds unusta ära... vana ja vali
2.5d hea ja ökom kui 3.0d
3.0d no üldiselt parim kuna omanud neid kõiki, mootor suht pommikindel kui just peetis pihustite ja turboga isendit ei saa, valiks 135kw variandi et vältida 142kw mootori põhiviga mis on sisselaske kolles olevad klapid!
kukuvad ära tulema ja mootori remonte põhjustama!
Re: K: E39 Diisli head ja vead.
Aga need klapid saab ju eemaldada :1
Re: K: E39 Diisli head ja vead.
täiesti õigeleits kirjutas:Aga need klapid saab ju eemaldada :1
Re: K: E39 Diisli head ja vead.
Mina ei julgegi enam diislit osta
Nutan ja kallan ,naeran ja tallan
Fack The Fuel Economy
Fack The Fuel Economy
Re: K: E39 Diisli head ja vead.
seda nüüd kindlasti, aga ise omasin 450000km sõitnud 530d ja peale turbo ja paagipumba polnud midagi kurta...aga jah. loomulikult oleneb mis küttega sõidetud, kuidas hooldatud/hoitud jnejnediislijoodik kirjutas:300 tuh sõitnud isenditel tavaliselt turbo ja pihustid lekivad, pumbad otsakorral, andurid kohe lõppemas, õlid lekivad, termostaadid õhtal, käigukast kohe koolemas jne. Isegi, kui ostes kõik töötab, ei pruugi rõõmu olla kauaks. Lisa veel veermiku pidevad probleemid, kroonilised elektrihädad ja saad kokku väga mõttetu ostu. Või siis ürita valida ja ära esimest ettejuhtuvat küll osta või osta gaasiseadmega bensukas- 300% lollikindlam, kui see suremise serval diisel.
ex 330xd
niiet on rappeid ja on korralikke
Re: K: E39 Diisli head ja vead.
Eks see kergelt paisutatud jutt imo ole. Obv lähevad kõik autod sellisekd kui neid ei hooldata, kahjuls enamus mis meil siin turul müüakse just sellised on. Või siis on teine variant, liiga väike rahakott, et antud autosid remontida ning seetõttu need ka käest lähevad. Korraöike hooldustega ei ole midagi hullu
Re: K: E39 Diisli head ja vead.
Ma ei vaidelegi sinuga, kõik mis räägid on ilmselt õige. AGA millisel autol kestavad ala termostaadid 300k km? Ma küll ei tea yhtegi, vähemalt enda tutvusringkonnas. Sillajupid sama teema. Obv see on selge, et bmwl need on ka kallimad kui teistel autodel (ala A4 or smth). Pöördklappide vastu ei vaidle, need on ilmselgelt pahad .. kuid need ju saab samuti edukalt eemaldada? Tõesti turbo kohta ei oska lausuda .. Eks kui ta läheb, läheb ta kõigil diislitel. Olen kuskilt lugenud, et turbo eluaeg sõltub ka korrektsetest õlivahetustest?
Okay veermiku koha pealt enda auto puhul: Tõesti ca 210k km pealt olid amordid läbi, tuli nad tõesti kõik vahetada, enamus sillajuppe samuti. Okay ilmselt pihustitega võib ka mingil hetkel probleeme tekkida. Kuid see on ju kõik loogiline, 300k km on ju siiski tohutult palju... tehased ei ehitagi neid autosid ju igiliiguriteks, minu silmis suhteliselt loogiline, et 300k km on koht, kus palju asju on vaja vahetada, remontida, tihendeid vahetada or smth ..
Really no offence, kuid sa oskad võrdluseks tuua mingi auto, millega paned 300k km, et vahetad ainult õli, kallad kütust ja tallad`? i dont think so
Okay veermiku koha pealt enda auto puhul: Tõesti ca 210k km pealt olid amordid läbi, tuli nad tõesti kõik vahetada, enamus sillajuppe samuti. Okay ilmselt pihustitega võib ka mingil hetkel probleeme tekkida. Kuid see on ju kõik loogiline, 300k km on ju siiski tohutult palju... tehased ei ehitagi neid autosid ju igiliiguriteks, minu silmis suhteliselt loogiline, et 300k km on koht, kus palju asju on vaja vahetada, remontida, tihendeid vahetada or smth ..
Really no offence, kuid sa oskad võrdluseks tuua mingi auto, millega paned 300k km, et vahetad ainult õli, kallad kütust ja tallad`? i dont think so
Re: K: E39 Diisli head ja vead.
Ok, sorry 1 vist on see käigukasti oma, kui nüüd ma väga puuse ei pane? 2 termostaadi vahetus UMs oli ca 3k ja midagi peale, ma tõetsti ei ytleks, et see kallis oleks. Lõppkokkuvõttes taandubki minu silmis asi välja sellele, kes kui palju on nõus maksma hoolduse eest. See on ju ilmselge et VW ja BMW me võrrelda ei saa .. Samas VAG groupi 1.9TDI on nii pommkindel auto minu silmis, et sellega võib ka tuumasõjast läbi sõita (enda kogemus). Üldiselt mida rohkem mugavust, seda rohkem kulvuaid osasid ning see kogu krempel omakorda sedavõrd kallim .. Kuid see näide mis sa eespool tõid 300k km kohta on siuke suhteline, sest see on juba niivõrd suur kilometraaž, et teised autotoojad ka vaevalt enam midagi seal garanteerivad
Peace
Peace
Re: K: E39 Diisli head ja vead.
No ilmselge, et vanemad mootorid olid lihtsama/parema ehitusega .. Kahju tho et need inimeste autode teemad ära kadusid poolenisti, siis inimesed oleks saanud umbkudseid kulunumbreid sealt juba näha, palju kulub hooldamisele. Diislijoodik ära arva et ma siin laskun suga lõptusse vaidlusesse, ma lihtsalt ütlen enda arvamuse, kuidas mul ntc konkreetselt enda E39 530d hooldamisega on läinud. Tõsi, ei tasu arvata, et see on odav, kuid samas kui ta on korras, siis sõita on ju samas väga mugav nende tüüpvigade juurde tulles, siis on neil suht koht ka teistel mudelitel. Ühesõnaga me jõuamegi lõputusse vaidlusesse. Kellel sobib E39, kellele E34, kellele Audi, VW vms .. Inimene peab endale selgeks tegema ka hoolduste maksumuse ning seejärel endale auto valima
Okay olen päris kõvasti siin OTd külvanud, kuid üritasin siin mingi seisukoha antud teemaalgajatale tekitada
Okay olen päris kõvasti siin OTd külvanud, kuid üritasin siin mingi seisukoha antud teemaalgajatale tekitada
Re: K: E39 Diisli head ja vead.
Millisest diislist sa täpsemalt räägid? Sellel kerel ju mitmeid erinevaid.diislijoodik kirjutas:Bemmi tehas on pannud hea auto külge liiga palju kallist rämpsu ja liiga lollidesse kohtadesse- oleks minu kokkuvõte. Kuid eks see on üldse tänapäevase autoehituse probleem. Lisaks tendents esinduse külge vägisi sunnismaistamiseks.
Küsin lihtsalt endale infoks kuna tahaks ka ilmselt vana hea 324-ja pealt millelegi uuemale liikuda kunagi hiljem.
Re: K: E39 Diisli head ja vead.
soovitaks enda poolt 2.0 diislit
enda isendiga wäga rahul
enda isendiga wäga rahul
Re: K: E39 Diisli head ja vead.
Korras autoga on ikka hea sõita.Oman ka ise 3.0d-d. aastast 99.ja pole ta mind varem tee peale jätnud(kolme aasta jooksul),kuni möödunud laupäeval keset Tartut,keset tihedat liiklust kütusepump ära kooles.Ometi olin läbinud mõniaeg tagasi põhjaliku kontrolli.Aga et üks auto mulle nii haledalt ja sellises kohas s...a keeras- see on andestamatu .Lisaks pälvisin veel politseinike ebamugava tähelepanu.Ja need kahjurõõmsad pilgud škodadest ja Mazdadest.Ptui!Vastik päev oli...Aga sõita on hea .
530d 135kw. touring 04.99a.
Selleks,et omletti teha,ei pea kana olema.
Selleks,et omletti teha,ei pea kana olema.
Re: K: E39 Diisli head ja vead.
olkapolka kirjutas:Korras autoga on ikka hea sõita.Oman ka ise 3.0d-d. aastast 99.ja pole ta mind varem tee peale jätnud(kolme aasta jooksul),kuni möödunud laupäeval keset Tartut,keset tihedat liiklust kütusepump ära kooles.Ometi olin läbinud mõniaeg tagasi põhjaliku kontrolli.Aga et üks auto mulle nii haledalt ja sellises kohas s...a keeras- see on andestamatu .Lisaks pälvisin veel politseinike ebamugava tähelepanu.Ja need kahjurõõmsad pilgud škodadest ja Mazdadest.Ptui!Vastik päev oli...Aga sõita on hea .
Sina see olidki. Mis need pollarid tahtsid?
4x6=1x nädalas
Re: K: E39 Diisli head ja vead.
Ah suurt midagi.Nad polnud mu "parkimisega" rahul.
530d 135kw. touring 04.99a.
Selleks,et omletti teha,ei pea kana olema.
Selleks,et omletti teha,ei pea kana olema.
Re: K: E39 Diisli head ja vead.
Ee selline küsimus? Mul täpselt sama sai,aga vahe on see, et mul on 3.0i asemel 3.0d (135kw) ja kui kiirendada siis 130 juures on tunda kui hakkab minema.Mis sellest järeldada saab?Et kõik polegi veel äkki kadunud? võidiislijoodik kirjutas:Ei käind ta ei peast ega p,..st, üle 130km/h enam korralikku kiirendust polnud jne. Praegune 260Mm sõitnud bensukas alles hakkab 130 juures liikuma.
BMW-See On Auto
Re: K: E39 Diisli head ja vead.
Mis mõttes "hakkab minema"? Mul hakkab yta nii 0st minema kui ka 130 pealt? Ilmselgelt tasuks diagnostikat külastada vms ...
Re: K: E39 Diisli head ja vead.
Eelsüüteküünlad täiesti tavaline kulu, samuti mootoripadjad, kati kohta ei oska öelda? Selge see, et need asjad polegi mõeldud igavesti kestma Enamus neist on ju ca 500k km läbinud (hui teab palju keritud). Btw nende õhulugejate ja ABS andurite kohapealt on mul küll ?? kas siis mingist aastast muutisid nad vms? Mul pole mitte ükski läbi läinud 70000km peale (ei oska öelda, kas eelmine omanik vahetas), samuti pole õhulugejaga probleeme? Samas ise loen ka siit, et enamusel l2heb neid ABS andureid ja õhulugejaid nagu soojasid saiu? Ehk mingist aastast andurit muutusid vmsdiislijoodik kirjutas:Järelikult oled sa õnnelik selle mootori omanik, . Mul oli alles 1 selle mootriga kliendiauto ka, mis ka liikus 130 juures kenasti, kuid ainult ligi 1 minut, siis oli maakeeli öeldes puuks. Kuidagi liiga palju on selle asjaga neid puukse, kuid ega ma ei ürita kellegi veendumust siin kummutada... Diagnostika külge, nina masinasse ja mis näha oli- õhuvoomõõtja tuksis, 1 pihusti pritsis tühikäigul mitu mm3-t rohkem (midagi viga kas kompressiooni või pihustiga), siis tõenäoliselt katalüsaator umbes, mootripadjad läbi, õli leemendas küll turboist, küll õlifiltri alt, roolivõimendi voolikutest, eelsüüteküünlad tuksis.. aga muidu igati hea mootor, sest minuti ju sõitis hästi .
Re: K: E39 Diisli head ja vead.
Üleval oli kiire võrdlus japsidega. Maitea, kust lugesin,aga kui mendid veel 626 peal olid( nüüd ka vist? ) , siis ( kes iganes neil remondivad neid) olid öelnud,et murevabamat autot pole nähtud. Meil oli peres 3a 96a 626 2.0d comprex ( 55kw) . Maitea, ei usu,et teda VÄGA hooldati, sest hiljem selgus,et ees kondid olid lahti näiteks. Aga tõsi, talvel toimis kenasti n ****. Kui comprexi laager hakkas häälitsema( mazdast öeldi,et laagrit ei saa, ostke comprex 22k), siis kasuisa pani vihast sinna karmilt määret vahele ja ka müümise ajal toimis vaikselt. Piduriklotse, amordi kaitse "kumme" läks omajagu, ja 5-s käik jooksis ära. Muidugi ees ja taga kõvasti konte + rooli otsi ja vist üks pooltelje ots ka,aga kondid maksid 125.- tk näiteks . Siis eelmine talv sai vahetatud ära eelsüüte küünlad( aga siis külmad kadusid pmst) ja see talv hakkas pull pihta,et jälle ei toimi. ( ilmselt olid suvega küünlad juba läbi läind või olid valed - sest mazda laseb kogaueg küünlaid algul, olgu või 30c ) , panime originaalid peale tagasi( usun,et tehasest :D ) ja toimis. Seega hetkel küll tõsiselt ei meenu ühtgi suurt probleemi tolle autoga. aga olen aus ja ütlen, et tolle auto salongi müra oli küll kohutav, + MITTE ühtegi lisa, el. peeglid olid .Hetkel endal ka e39 tds ja hirm tuleb peale lugedes siin postitusi, ptui ptui ptui loodan,et enda oma ikka sõidab ikka veel kaua. Järgmise võtan vist hirmuga juba bensuka.
Mis mõttes tds vana ja vali. vana ta on, aga minu tds käib küll sama vaikselt kui 2 sõbra 2.5d .., või mis mõttes ta vali on ?kivimugi kirjutas:nagu oleks palju variante...
2.5tds unusta ära... vana ja vali
2.5d hea ja ökom kui 3.0d
3.0d no üldiselt parim
Re: K: E39 Diisli head ja vead.
524 ka variant täiest bommikindel mootor
JA tuttaval on e34 525 tds mille läbisõit on 600 000 tuhat ja auto on neil väga väga kaua olnud ja siiamaani sõidab laitmatult
JA tuttaval on e34 525 tds mille läbisõit on 600 000 tuhat ja auto on neil väga väga kaua olnud ja siiamaani sõidab laitmatult
Re: K: E39 Diisli head ja vead.
miks te võtate temostaatide hindasid UM´ist?
142kw omad2tk läksid kokku minu mälrtamist mööda 1k kanti.
142kw omad2tk läksid kokku minu mälrtamist mööda 1k kanti.
Re: K: E39 Diisli head ja vead.
loomulikult 524td ja 525tds ka oma aja kohta head... aga kui e39 siis võiks juba uuem mootor olla
tds mootoritel ikka kaaned/kaanetihendid lähevad päris tihti, aga m57 ehk 2.5d ja 3.0d pole paari remondiaasta jooksul kordagi saanud mootorit remontida just kaane prst
tds mootoritel ikka kaaned/kaanetihendid lähevad päris tihti, aga m57 ehk 2.5d ja 3.0d pole paari remondiaasta jooksul kordagi saanud mootorit remontida just kaane prst
Re: K: E39 Diisli head ja vead.
Väike ja suur termos kokku olid vist 1.3k, kuid siin käib jutt ka mingist automaatkasti termostaadist mida mina veel leidnud pole. Vb pole seda B osana saada ja on UM'st ostes kirves.Delfi kirjutas:miks te võtate temostaatide hindasid UM´ist?
142kw omad2tk läksid kokku minu mälrtamist mööda 1k kanti.
Re: K: E39 Diisli head ja vead.
Endal sama küsimus tekkinud, et automaadil kolm termostaati, aga kus see kolmas asub ja mis on selle varuosakood?Kristo_K kirjutas:Väike ja suur termos kokku olid vist 1.3k, kuid siin käib jutt ka mingist automaatkasti termostaadist mida mina veel leidnud pole. Vb pole seda B osana saada ja on UM'st ostes kirves.
Re: K: E39 Diisli head ja vead.
Ei tea jah öelda.Mäletan veel väga selgelt,kui 530d si eestis müügil veel polnud,siis muud juttu ei olnud, et 324td 525tds muud pole kui hoorattad (324td) plokikaaned ( mõlemil)koguaeg laiali.Ja nüüd järsku 5 aastat hiljem paremaid pille annab otsida.Dreamon kirjutas:524 ka variant täiest bommikindel mootor
JA tuttaval on e34 525 tds mille läbisõit on 600 000 tuhat ja auto on neil väga väga kaua olnud ja siiamaani sõidab laitmatult
Arvan,et mõneaastapärast räägitakse jutte, et voh kus need 135kw ja 142 kw M57 on head bommikindlad asjad ja need 2005ja edasi masinad,et need on puha lõkatsid.(2005 on lihstalt näide)
BMW-See On Auto
Re: K: E39 Diisli head ja vead.
Lugesin teema läbi ja mõtlema panid diislijoodiku kommentaarid Mees sattus vist väääga kehva isendi otsa. Selleks panen ka teistele südamele, et kui autot ostma hakkate, siis ostke ikka korralik ja hoodatud auto, siis ei saa öelda, et auto on halb ja paha, ainult laguneb. Mina olen alati öelnud, et parem osta kallima hinnaga vanem ja korralik auto, kui odavalt uus ja läbiaetud isend. Diislijoodikule küsimus, et miks ostsid siis sellise auto kui said kohe aru, et üle 130km/h enam edasi ei lähe ja kapoti alla vaadates oli näha, et kõik on õline?
Töötan ise mootorite remondiga tegelevas firmas ja seni kuni seal töötanud olen, on meilt igasuguseid masinadi läbi käinud. Kõige rohkem on muidugi audisid, mida uuemad masinad, seda rohkem lagunevad. Mina ütleksin, et need ongi projekteeritud lagunema. Rääkides aga bmw-dest, siis neid on väga üksikuid käinud, uusi mitte ühtegi. Mis siin salata, need mis käinud on, need ongi pm E39-d olnud.
Hiljuti tegin ühte 2,5d mootoriga masinat, sellel oli ka halb omanik olnud. selleks ta remonti tuligi et hooldatud ei olnud Lammutasin seda mootorit põhjalikult ja ise ka üllatusin kui läbimõeldud kõik lahendused olid. Ei ütleks, et ükski vidin oleks ülearune. 2.5d ja 3.0d mootorid on pm täpselt samad. Aastaid tagasi sai see samune 3.0d mootor ka mitu aastat järjest aasta diiselmootori diitli. Ta on ka igati selle tiitli vääriline. Ökonoomsuse ja võimuse suhe on tõesti väga hea.
Ise omasin mõne aja eest vanemat tds mootoriga masinat ja kiidan ka seda. Sõitsin 60k km, tegin hoolduset õigeaegselt ja mootor pidas laitmatult vastu. Väga hea käivitumine, ülihea tõmme ja mida kõike veel. Remonti ei vajanud see ka absoluutselt. Uuemad 6silindrilised diislid ongi vana tds-i edasiarndus.
Omalt poolt ütleksin nii, et soovitan soojalt E39 3.0d mootoriga auto osta, aga ainult tingimusel, et auto on ostes väga heas korras! Kui autot ilusti hooldada, siis ta kestab ka tublisti. Oleks endal praegu ressurssi, siis ostaksingi E39 kerega 3.0d isendi. Soovitaksin samuti 135kw mootorit, kindlustus ka nõks odavam, kuna mahub veel madalamasse kindlustuse astmesse
Töötan ise mootorite remondiga tegelevas firmas ja seni kuni seal töötanud olen, on meilt igasuguseid masinadi läbi käinud. Kõige rohkem on muidugi audisid, mida uuemad masinad, seda rohkem lagunevad. Mina ütleksin, et need ongi projekteeritud lagunema. Rääkides aga bmw-dest, siis neid on väga üksikuid käinud, uusi mitte ühtegi. Mis siin salata, need mis käinud on, need ongi pm E39-d olnud.
Hiljuti tegin ühte 2,5d mootoriga masinat, sellel oli ka halb omanik olnud. selleks ta remonti tuligi et hooldatud ei olnud Lammutasin seda mootorit põhjalikult ja ise ka üllatusin kui läbimõeldud kõik lahendused olid. Ei ütleks, et ükski vidin oleks ülearune. 2.5d ja 3.0d mootorid on pm täpselt samad. Aastaid tagasi sai see samune 3.0d mootor ka mitu aastat järjest aasta diiselmootori diitli. Ta on ka igati selle tiitli vääriline. Ökonoomsuse ja võimuse suhe on tõesti väga hea.
Ise omasin mõne aja eest vanemat tds mootoriga masinat ja kiidan ka seda. Sõitsin 60k km, tegin hoolduset õigeaegselt ja mootor pidas laitmatult vastu. Väga hea käivitumine, ülihea tõmme ja mida kõike veel. Remonti ei vajanud see ka absoluutselt. Uuemad 6silindrilised diislid ongi vana tds-i edasiarndus.
Omalt poolt ütleksin nii, et soovitan soojalt E39 3.0d mootoriga auto osta, aga ainult tingimusel, et auto on ostes väga heas korras! Kui autot ilusti hooldada, siis ta kestab ka tublisti. Oleks endal praegu ressurssi, siis ostaksingi E39 kerega 3.0d isendi. Soovitaksin samuti 135kw mootorit, kindlustus ka nõks odavam, kuna mahub veel madalamasse kindlustuse astmesse
Viimati muutis martin471, 08.02.2010 19:02 07, muudetud 1 kord kokku.
Re: K: E39 Diisli head ja vead.
Vabandan OT pärast aga 142 kw peaks ikka samasse klassi minema veel, alates 143 on kallim.martin471 kirjutas:Soovitaksin samuti 135kw mootorit, kindlustus ka nõks odavam, kuna mahub veel madalamasse kindlustuse astmesse