e39 523 IA käigukasti avarii reziimi tuli? ja kütte näidik?
e39 523 IA käigukasti avarii reziimi tuli? ja kütte näidik?
selline mure: harv küll aga on mõni kord löönud selle tule põlema kui auto käivitada, ja siis kui see tuli põleb armatuuris auto liigub minu arust ainult ühel käigul nagu neljandaga:S siis keeran süüte välja ja mõned minutid oodates käivitan uuesti auto ning kõik taas toimib! Selline kummaline viga siis:S
millega tuleks alustada või mis viga võiks olla? kas mõni elektri viga??
nii nüüd täna ilmnes uus mure:( kütte näidik ei näita, aga kui järsult pidurdad siis korra hakkab tööle;) ühesõnaga vahepeal näitab ja vahepeal mitte! millest alustada? ei ole õrna aimugi kohe:(
millega tuleks alustada või mis viga võiks olla? kas mõni elektri viga??
nii nüüd täna ilmnes uus mure:( kütte näidik ei näita, aga kui järsult pidurdad siis korra hakkab tööle;) ühesõnaga vahepeal näitab ja vahepeal mitte! millest alustada? ei ole õrna aimugi kohe:(
Viimati muutis tfk, 01.03.2010 16:52 56, muudetud 1 kord kokku.
Re: e39 523 IA käigukasti avarii reziimi tuli?
Enne kui midagi muud tegema hakkad, siis võta vähemalt 10 min aku klemmid maha. Kui ikka viga ilmneb, siis äkki kasti ajuga midagi lahti. Kas õlitase on normis?
Re: e39 523 IA käigukasti avarii reziimi tuli?
see oleks muidugi kõige õigemdiislijoodik kirjutas:Mis seal nalja teha, diagnostika sirgelt külge ja vigu lugema.
Re: e39 523 IA käigukasti avarii reziimi tuli?
oki eks vaatan kõigepealt diagnostika teema üle:)
Re: e39 523 IA käigukasti avarii reziimi tuli?
mul pole kunagi automaatkastiga autot olnud;) seega mis moodis seda õli taset saab kondrolli? aga seda tean et õli ei leki mitte kuskilt:)lauri91 kirjutas:Enne kui midagi muud tegema hakkad, siis võta vähemalt 10 min aku klemmid maha. Kui ikka viga ilmneb, siis äkki kasti ajuga midagi lahti. Kas õlitase on normis?
Re: e39 523 IA käigukasti avarii reziimi tuli? ja kütte näidik?
Kardan et aku nõrk ja käivitades jääb kastiaju kuivale... ja küttenädukiga on see värk et sul on paagist anduri tagant juhe lahti... tüüpviga
Oskan suhelda e31-e92 mudelitega
Re: e39 523 IA käigukasti avarii reziimi tuli? ja kütte näidik?
kas sinna paagis olevale andurile saab pagaazist ligi?ooDDoo kirjutas:Kardan et aku nõrk ja käivitades jääb kastiaju kuivale... ja küttenädukiga on see värk et sul on paagist anduri tagant juhe lahti... tüüpviga
Re: e39 523 IA käigukasti avarii reziimi tuli? ja kütte näidik?
Nop!
Tagumise istme pead ära võtma, istme istumisosa tuleb tugevamalt ülesse poole rebida, siis tuleb ära.
Kui istme istumise osa eemaldatud, siis on näha kaks kohta, kus paagi sisule ligi saad.
Paremal pool (kõrvalistuja pool) asub põhipump, vasakul pool sifoonpump, mis pumpab kütust vasakult poolt paremale.
Tagumise istme pead ära võtma, istme istumisosa tuleb tugevamalt ülesse poole rebida, siis tuleb ära.
Kui istme istumise osa eemaldatud, siis on näha kaks kohta, kus paagi sisule ligi saad.
Paremal pool (kõrvalistuja pool) asub põhipump, vasakul pool sifoonpump, mis pumpab kütust vasakult poolt paremale.
Re: e39 523 IA käigukasti avarii reziimi tuli? ja kütte näidik?
tänud! aga millisel poolel siis see andur paikneb mis nöögib;) kas koos põhipumbaga???vahur_s kirjutas:Nop!
Tagumise istme pead ära võtma, istme istumisosa tuleb tugevamalt ülesse poole rebida, siis tuleb ära.
Kui istme istumise osa eemaldatud, siis on näha kaks kohta, kus paagi sisule ligi saad.
Paremal pool (kõrvalistuja pool) asub põhipump, vasakul pool sifoonpump, mis pumpab kütust vasakult poolt paremale.
Re: e39 523 IA käigukasti avarii reziimi tuli? ja kütte näidik?
E39 on kütusepaak kahe osaline (sadula kujuline).
Nii paremal pool asuval põhipumbal kui ka vasakul pool asuva sifoonpumbal on oma taseme andur (ujuki põhimõte).
Kütusepaak ja vasaku poole sifoonpump+tasemeandur
Vasakul - põhipump+tasemeandur, paremal - sifoonpump+tasemeandur, ujukid selgesti eristatavad
Et teada saada, kump tasemeandur valetab, tuleb OBC peidetud menüüst järgi vaadata kui palju kütust paagi osades on.
Peidetud menüüs:
Peidetud menüüs peaks täis paagi puhul nägema numbrikombinatsiooni 340310, esimesena hakatakse tühjendama vasakut paagi poolt kütusest - vasaku paagi poole näit hakkab esimesena langema.
Mina soovitaks paagi kütust täis tankida ja siis hakata jälgima, kumb tasemeandur valetab. Siis saad selge pildi kumb andur valetab või hoopis kütuse näidik paneb segast.
Nii paremal pool asuval põhipumbal kui ka vasakul pool asuva sifoonpumbal on oma taseme andur (ujuki põhimõte).
Kütusepaak ja vasaku poole sifoonpump+tasemeandur
Vasakul - põhipump+tasemeandur, paremal - sifoonpump+tasemeandur, ujukid selgesti eristatavad
Et teada saada, kump tasemeandur valetab, tuleb OBC peidetud menüüst järgi vaadata kui palju kütust paagi osades on.
Peidetud menüüs:
- 6.0 on antud 6 kohaline numbrijada. nt: 000175, kolm esiemest numbrit näitavad vasakus paagi pooles olevat kütuse kogust ja kolm viimast näitavad paremas paagi pooles oleva kütuse kogust.
- 6.1 kuue kohalise numbrikombinatsiooni kolm viimast numbrit näitavad vasaku ja parema paagi poole summaarset kütusekogust.
- 6.2 näitab palju kütusenäidik kütuse koguseks näitab, näeb palju näidik valetab.
Peidetud menüüs peaks täis paagi puhul nägema numbrikombinatsiooni 340310, esimesena hakatakse tühjendama vasakut paagi poolt kütusest - vasaku paagi poole näit hakkab esimesena langema.
Mina soovitaks paagi kütust täis tankida ja siis hakata jälgima, kumb tasemeandur valetab. Siis saad selge pildi kumb andur valetab või hoopis kütuse näidik paneb segast.
Re: e39 523 IA käigukasti avarii reziimi tuli? ja kütte näidik?
suured tänud teile!
lähen nüüd asja uurima;)
lähen nüüd asja uurima;)
Re: e39 523 IA käigukasti avarii reziimi tuli? ja kütte näidik?
oeh sai üle vaadatud mõlemad paagis olevad andurid;) klemmid puhastatud ja asi läks paremaks aga aga ikkagi kütte seier kurvides kõigub:( kui võtta paremat kurvi siis seier langeb ja kui vasakut kurvi siis tõuseb seier!tfk kirjutas:suured tänud teile!
lähen nüüd asja uurima;)
Re: e39 523 IA käigukasti avarii reziimi tuli? ja kütte näidik?
Kas sõidu ajal oled jälginud mis infot paagi andurid annavad.
Kui sa kurve läbid, siis kütus ikka liigub paagis ringi, aga tavaliselt kellade plokis hetkelist kütuse taseme muutust ei kajastu.
Ma soovitan loomkatsetega jätkata sõida autoga, läbi kurve vasakule ja paremale samal ajal peidetust menüüst jälgi, kui kiiresti (kas on näitude muutuses mingeid viivitusi) ja kui suures ulatuses näidud muutuvad (1-2l või rohkem).
Kui vasakule poole keerad, siis liigub kütus paremale poole, nii et ma kahtlustaks põhipumba küljes olevat tasemeandurit.
Kui sa kurve läbid, siis kütus ikka liigub paagis ringi, aga tavaliselt kellade plokis hetkelist kütuse taseme muutust ei kajastu.
Ma soovitan loomkatsetega jätkata sõida autoga, läbi kurve vasakule ja paremale samal ajal peidetust menüüst jälgi, kui kiiresti (kas on näitude muutuses mingeid viivitusi) ja kui suures ulatuses näidud muutuvad (1-2l või rohkem).
Kui vasakule poole keerad, siis liigub kütus paremale poole, nii et ma kahtlustaks põhipumba küljes olevat tasemeandurit.
Re: e39 523 IA käigukasti avarii reziimi tuli? ja kütte näidik?
ei tea kas uskuda või mitte aga viga möödus sellega kui katkise abs anduri ära vahetasin;) peale seda hakkas spidokas töötama, veojõukondroll, kiirusehoidja, ja isegi kütte näidik ei pillu enam segast;) kuigi seda ma teatsin et kui abs andur tuksis siis spido jne. tööta aga mis moodis siis see küttenäidik sellega seotud????