BMW 3. seeria Eesti aasta auto 2006!
BMW 3. seeria Eesti aasta auto 2006!
Jeee
Edit: aastaarv
Edit: aastaarv
Viimati muutis Muhv, 28.11.2005 10:52 53, muudetud 1 kord kokku.
- Kristjan_K
- Huviline
- Postitusi: 1780
- Liitunud: 04.06.2004 17:31 37
- Asukoht: Tallinn
No BMW jaoks otsustasid asja kahe foorumlase hääled + kahe venekeelse autoajakirjaniku hääled + ühe ABE kodaniku maksimumpunktid.
Mille eest see Logan punkte saab, ma küll aru ei saa. Ainult oma 100k hinna eest? Autoajakirjanik võiks ikka oma hindes seda ka arvesse võtta, et see Logan crashtestides just ei hiilga.
Mille eest see Logan punkte saab, ma küll aru ei saa. Ainult oma 100k hinna eest? Autoajakirjanik võiks ikka oma hindes seda ka arvesse võtta, et see Logan crashtestides just ei hiilga.
Priit
540iX 240kW/450Nm, aga ikka pooled silindrid puudu!
540iX 240kW/450Nm, aga ikka pooled silindrid puudu!
Tase - sekundiste vahedega kolm teemat ühest faktist! Ma vist panin kõige õigemasse kohta...Relk kirjutas:Kuigi Muhv tegi teema kõige hiljem jäeti tema oma alles. No krt
Tegelikult päästrid vene ajakirjanikud BMW sest nemad panid kõik BMW'le maksimumi. Oleks mercedes ka valikus olnud oleks kindlasti see nendelt maxi saanud.
Vene ajakirjanikud olid seekord tublid, samuti väärib märkimist meie Kaido_S'i hea maitse, mis vonnabii 3. seeria konkurendile piisavalt madala hindega lajatas. Mingil hetkel hakkas süda vahele jätma - kas tõesti Martin_R'i näpukas tabelis (tahtlik see ju kindlalt olla ei saanud) jätab meie brändi teisele kohale.
Lõpp hea, kõik hea! Ei pea maailma avalikuse ees punastama nagu varasematel aastatel.
Ebaeetiline see nüüd küll ei ole. Autoajakirjanikuks saabki olla ainult inimene, kes fännab autosid, kas siis erinevaid või ühte marki. Otseselt eetikasse see ei puutu, kui suudetakse teha vahet iseenda eelistusel, ehk subjektiivsusel ning võimalikult objektiivsusel (ükski inimene ei saa olla läbi ja lõhki objektiivne, sest ta on siiski inimene).Tom kirjutas:OT aga kas olles mingi automargi fänn ei ole ebaeetiline olla autoajakirjanik? Või vähemalt hinnata asju tegelikkusele toetudes mitte margi eelistusest.
See ei ole rünnak kellegi vastu vaid lihtsalt mõttekäik.
Olles ka ise autofänn ja ajakirjanik (mitte autoajakirjanik), siis mõistan seda keerukust, kui peab oma isiklikud eelistused maha suruma. Subjektiivsete kirjatükkide koht on arvamusrubriigis. Tavaartikkel peab siiski olema võimalikult objektiivne.
Aga see ei tähenda, et kõik see nii ka alati toimib...
Saan rääkida vaid oma mätta otsast - isiklikult andsin maksimumi BMWle mootoriprogrammi ja selle innovatiivsuse eest (paindlik pöördemoment jne)- Focuse puhul polnud tehnilises plaanis võrreldes eelmise mudeliga praktiliselt mingit edasiminekut (multilink tagavedrustus välja arvatud). Muus osas oleks eelistanud Focust, sõidus on mõlemad autod väga head - et uus kolmas seeria saab mõlemad tiitlid, vaat seda poleks osanud arvata - veidi banaaniriigi moodi...
Focuse mootorite osas julgen küll vastupidist väita.Kaido S kirjutas:Saan rääkida vaid oma mätta otsast - isiklikult andsin maksimumi BMWle mootoriprogrammi ja selle innovatiivsuse eest (paindlik pöördemoment jne)- Focuse puhul polnud tehnilises plaanis võrreldes eelmise mudeliga praktiliselt mingit edasiminekut (multilink tagavedrustus välja arvatud). Muus osas oleks eelistanud Focust, sõidus on mõlemad autod väga head - et uus kolmas seeria saab mõlemad tiitlid, vaat seda poleks osanud arvata - veidi banaaniriigi moodi...
Lausa 4 uut mootorit on ju kasutusel
bensukatest:
1,6Ti-VCT 85kw muutuva nukaga
2,5T 166kw Volvo mootoriga
diislitest
1,6TDCi 80kw
2,0 TDCi 100kw
Samuti on kasutusel elektriline roolivõimendi,ning ESP on ka väga kõva tasemega,võrreldes oma klassi autodega.
Samamoodi kasutusel kahepoolse reguleeringuga kliima,nagu BMW-lgi.
Nii,et muutusi üksjagu.
Sellest kõigest siin foorumis muidugi rääkida.Ärge siis maasse tampige.
Enda lemmikud olid ka BMW ja FORD.
BMW 523
5022145
5022145
Ma pole viimaseid uudiseid lugenud. Mille arvel see 2750 rpm maksimaalne? pöördemoment saavutatud on? Bi-VANOS?Kaido S kirjutas:Saan rääkida vaid oma mätta otsast - isiklikult andsin maksimumi BMWle mootoriprogrammi ja selle innovatiivsuse eest (paindlik pöördemoment jne)- ...
Millised mõlemad tiitlid? Mille veel peale Aasta Auto 2006?Kaido S kirjutas:et uus kolmas seeria saab mõlemad tiitlid, vaat seda poleks osanud arvata - veidi banaaniriigi moodi...
No eks see teave ole ilus lugeda aga ... . Lugesin mitte väga ammu, et suurte autode seas valiti parimaks Skoda Superb. Kuidagi ei suudaks ise eelistada ja ülistada seda autot teiste sama klassi omadega võrreldes. No jah, vihmavarju tarvis augud ja pisikesed valgustid ukselinkide juures seespool on muidugi huvitavad aga siiski. Loomulikult ei taha ma sellega väita midagi kolmanda seeria halvustuseks aga lihtsalt termin OMA KLASSI PARIM jne jätab igatahes külmaks. Eks me kõik ole omale ka selle parima abikaasaks valinud aga ... Kes abielus, see teab mida mõtlen :-)
BMW 525 tds TOURING, pikkadeks reisideks sobivaim auto
Ja lõppude lõpuks võrreldakse ju, nagu inglased ütlevad, õunu ja apelsine. See valik autosid mis seal oli ei ole ju kaugeltki mitte võrreldavad ja anda palju punkte selle eest, et mingi, tegelikult ikka nõrk, automark sai hakkama mingi uuendusega mis teistel autodel juba ammu on, on ka kuidagi veider.
Kord pääses ka terve mõistus võidule
Siiani on aasta auto nimega pärjatud veidraid esiveolisi tainasplekist kotlette, mis võiks aasta auto nime kanda ehk omas klassis, mitte absoluutskaalal
Focusele multilinkide panemine peaks andma plussi asemele miinuseid, sest elu näitab, et kui üks euroopa autotootja hakkab jaapani autosid järgi tegema, toob see kaasa ainult lisaprobleeme.
Siiani on aasta auto nimega pärjatud veidraid esiveolisi tainasplekist kotlette, mis võiks aasta auto nime kanda ehk omas klassis, mitte absoluutskaalal
Focusele multilinkide panemine peaks andma plussi asemele miinuseid, sest elu näitab, et kui üks euroopa autotootja hakkab jaapani autosid järgi tegema, toob see kaasa ainult lisaprobleeme.
BMW M535i 1985; BMW 3.0S 1973;
BMW 318iS 1990
BMW 318iS 1990
- Tauri
- Klubiliige
- Postitusi: 2672
- Liitunud: 22.04.2004 12:37 25
- Peamine sõiduk: BMW
- Telefon: 56220022
- Asukoht: Harku vald
- Kontakt:
hindamises osalenud oskavad ehk lähemalt pajatada, et mille alusel erinevad ajakirjanikud hindeid panid- kas olid nö. etteantud näitajad mida hinnati või igaüks pani oma äranägemise järgi?
Euroopast on jäänud mulje, et seal on alati aasta auto hindamisel kõige olulisem märksõna "väljast väike- seest suur" sest niipalju kui mina mäletan viimastest aegadest siis seal saavad auväärt tiitleid a´la Fiat Puntod jm väikepõrnikad, millel sõiduomadused, kütusekulu jm olulised näitajad suht keskpärased!
Euroopast on jäänud mulje, et seal on alati aasta auto hindamisel kõige olulisem märksõna "väljast väike- seest suur" sest niipalju kui mina mäletan viimastest aegadest siis seal saavad auväärt tiitleid a´la Fiat Puntod jm väikepõrnikad, millel sõiduomadused, kütusekulu jm olulised näitajad suht keskpärased!
E70 X5 3.0d 173kw ; E83 X3 160kw