E39 M - technik vedrustus
E39 M - technik vedrustus
Tere,
Teema selles ,et esivedrud vajavad värskendust. Sellega kaasnevalt tekkis küsimus ,et kui võtta aluseks
M-techniku tehasepoolne seadistus ja mingi tuuning firma vedrustus siis palju on optimaalne madaldada
,et lamavad mendid alt kraapima ei hakkaks?
Kas on kellelgi sellised sobivad olemas.
Kui on kellelgi head lahendust pakkuda siis palun.
Teema selles ,et esivedrud vajavad värskendust. Sellega kaasnevalt tekkis küsimus ,et kui võtta aluseks
M-techniku tehasepoolne seadistus ja mingi tuuning firma vedrustus siis palju on optimaalne madaldada
,et lamavad mendid alt kraapima ei hakkaks?
Kas on kellelgi sellised sobivad olemas.
Kui on kellelgi head lahendust pakkuda siis palun.
Viimati muutis Pruulija, 17.02.2011 19:37 28, muudetud 2 korda kokku.
Re: E39 M - technik vedrustus
Umm, tahad kogu kupatuse välja vahetada või siis ainult amorti? Kui amort ainult, siis vahet pole, mis tjuuning firma amort läheb... Vedrust loeb siiski auto kõrgus. Need samaks jätad, siis pole hullu. Vähemalt mina olen nii aru saanud.
Re: E39 M - technik vedrustus
amordid uued all! Teema lihtsalt selles ,et auto on viltu. Paneks uued vedrud! Ehk saab probleemist lahti!? Praegu M - technik aga tahaks veel natsa madalamaks (suveperjoodiks)! Küsimus oli selles ,et kui alla võib lasta ,et lamavad mendid kraapima alt ei hakkaks!
- Alari.
- Huviline
- Postitusi: 3007
- Liitunud: 14.02.2004 19:21 21
- Peamine sõiduk: Bmw e38 730d
- Telefon: 5181397
- Asukoht: Lääne Virumaa Tapa
- Kontakt:
Re: E39 M - technik vedrustus
endal all kas -50 v -60mm täpselt ei oska öelda aga sellega veel lamava politseiga probleeme ei teki.
Tuleb lihtsalt rahulikult üle sõita.üks illustreeriv pilt ka.
Ette ei lähe ühtegi näppu vahele,st rehv koopaäärega täpselt tasa.Taha läheb 1 aga täispaagiga ei lähe
Tuleb lihtsalt rahulikult üle sõita.üks illustreeriv pilt ka.
Ette ei lähe ühtegi näppu vahele,st rehv koopaäärega täpselt tasa.Taha läheb 1 aga täispaagiga ei lähe
Re: E39 M - technik vedrustus
Kui üle -40mm madaldada siis üldjuhul on ka uut lühemat amorti juba vaja.
E30 325iX '86 (müüdud) || E53 X5 4.6is '02 (müüdud) ||
E30 M3 '88 || E39 530d M-Technik || E60 550iA '06 ||
E30 M3 '88 || E39 530d M-Technik || E60 550iA '06 ||
- Alari.
- Huviline
- Postitusi: 3007
- Liitunud: 14.02.2004 19:21 21
- Peamine sõiduk: Bmw e38 730d
- Telefon: 5181397
- Asukoht: Lääne Virumaa Tapa
- Kontakt:
Re: E39 M - technik vedrustus
See on jah täiesti õige jutt.raimo_r kirjutas:Kui üle -40mm madaldada siis üldjuhul on ka uut lühemat amorti juba vaja.
Vastasin lihtsalt teemaalgataja küsimusele,et kui madalaks võib lasta,et lamavpolitsei põhja ei kraabiks
Re: E39 M - technik vedrustus
Küsin ka oma küsimuse. B6 amort kannatab madaldust? Hetkel orig 16 tolline velg, kuidas võiks jääda huvitav 225/55 R16 rehviga. Suht tank:D?
Re: E39 M - technik vedrustus
M-technik amortidega ei tohiks ju tulla probleeme... Need on ju stock varjandist lühema käiguga?raimo_r kirjutas:Kui üle -40mm madaldada siis üldjuhul on ka uut lühemat amorti juba vaja.
Re: E39 M - technik vedrustus
leits kirjutas:Küsin ka oma küsimuse. B6 amort kannatab madaldust? Hetkel orig 16 tolline velg, kuidas võiks jääda huvitav 225/55 R16 rehviga. Suht tank:D?
Re: E39 M - technik vedrustus
Minul on all madaldusvedrud ees 40mm ja taga 25mm ja pole mingit probleemi nende lamavate politseidega ..jääb veel ruumi ülegi!
Re: E39 M - technik vedrustus
Aga mul küsimus - M vedrudele (-15mm) kumb parem variant on, kas B6 või B4 ? Või mida üldse valida, kui valida.
Re: E39 M - technik vedrustus
B4 ja B6 võrrelda ei saa..B6 ja B8 on sportamort. B6 maksab rohkem ka M vedru ja B4 on paras kokku pannaTarMoH kirjutas:Aga mul küsimus - M vedrudele (-15mm) kumb parem variant on, kas B6 või B4 ? Või mida üldse valida, kui valida.
Re: E39 M - technik vedrustus
No ideepoolest on ju M vedru koos sportamordiga? Tehasest. Kas siis B6 on liiga labane? Või et kas B4 liiga labaseks ei jää?Sulev kirjutas:B4 ja B6 võrrelda ei saa..B6 ja B8 on sportamort. B6 maksab rohkem ka M vedru ja B4 on paras kokku pannaTarMoH kirjutas:Aga mul küsimus - M vedrudele (-15mm) kumb parem variant on, kas B6 või B4 ? Või mida üldse valida, kui valida.
Re: E39 M - technik vedrustus
Kui minna numritesse siis M-sport madaldus E39 525-530 on ees 20mm ja taga 15mm, võrreldes siis tavavedrustusega. Ku sul rahakott kannatab siis võta B6 ligi, palju sportlikum ja parem juhitavus kui Bilsu B4-jal või siis KONI Special (punane).
Re: E39 M - technik vedrustus
Minu e39 bilsud B6 maksid´2500 tk.,konid kindlasti kallimad.
Re: E39 M - technik vedrustus
Panen siia natuke Bilsteini enda tehnilist teksti ka kes inglise keelest aru saab
B4 Gas: For a worn or faulty original shock absorber - the same driving stability as on a new car. The BILSTEIN B4 Gas is a replacement part in Original Equipment quality and is available for almost any car.
B6 Sport: For a wider range of applications - with full payload and also at extreme temperatures - for consistent driving performance in town, on country roads and motorways, on short and long distances. The BILSTEIN B6 Sport is a high-performance shock absorber for normal and off-road vehicles. Lowering lever down to 30mm.
B8 Sprint: The BILSTEIN B8 Sprint was designed for lowered vehicles. This shortened high-performance shock absorber is the complement to suspension optimisation. Lowering level down to 50mm.
Ja siis ka huvitav lugemine firmalt KW Suspension....
Sport spring kits with a lowering up to 40 mm could be used with standard shock absorbers. Generally, it is recommended to use sport shock absorbers. For a lowering of more than 40 mm the use of sport shock absorbers is required....
B4 Gas: For a worn or faulty original shock absorber - the same driving stability as on a new car. The BILSTEIN B4 Gas is a replacement part in Original Equipment quality and is available for almost any car.
B6 Sport: For a wider range of applications - with full payload and also at extreme temperatures - for consistent driving performance in town, on country roads and motorways, on short and long distances. The BILSTEIN B6 Sport is a high-performance shock absorber for normal and off-road vehicles. Lowering lever down to 30mm.
B8 Sprint: The BILSTEIN B8 Sprint was designed for lowered vehicles. This shortened high-performance shock absorber is the complement to suspension optimisation. Lowering level down to 50mm.
Ja siis ka huvitav lugemine firmalt KW Suspension....
Sport spring kits with a lowering up to 40 mm could be used with standard shock absorbers. Generally, it is recommended to use sport shock absorbers. For a lowering of more than 40 mm the use of sport shock absorbers is required....
Re: E39 M - technik vedrustus
Pruulija kirjutas:M-technik amortidega ei tohiks ju tulla probleeme... Need on ju stock varjandist lühema käiguga?raimo_r kirjutas:Kui üle -40mm madaldada siis üldjuhul on ka uut lühemat amorti juba vaja.
Kui juba tehas paneb -15-20 jaoks teise amordi, siis veel samapalju või rohkemgi madalamaks lastes on jällegi teist amorti vaja.Sulev kirjutas:Kui minna numritesse siis M-sport madaldus E39 525-530 on ees 20mm ja taga 15mm, ...
Siin hakkavad mängima juba ka tegurid nagu amordi ja vedru enda jäikused. Kui vedru on liiga jäik, siis ei suuda amort teda õieti "kinni hoida" jne. Ehk udus kobamise asemel võiks otsida juba kiti, kus on sobiv amort ja vedru juba tehase poolt valitud.
Olles ise 2a e39 ja m-sportvedrustusega sõitnud, siis tegemist on väga hea kombinatsiooniga sportlikust sõidust ja mugavusest. Bilsu B8 on juba natuke jäigem ja prõmmib aukudes rohkem. B8 ja mingi suva madaldus on juba kaugel M-techniku seadistusest ja tihti juba paras porr.
Seda siis 17 ja 18 tolliste velgedega sõites.
E30 325iX '86 (müüdud) || E53 X5 4.6is '02 (müüdud) ||
E30 M3 '88 || E39 530d M-Technik || E60 550iA '06 ||
E30 M3 '88 || E39 530d M-Technik || E60 550iA '06 ||
Re: E39 M - technik vedrustus
Ühesõnaga siis oleks mõistlik valida B6 ?
Re: E39 M - technik vedrustus
B6 jah õige valik. Komplekt on sinna 10k kanti. Muidugi kui huvi pakub võin norm hinnaga Koni specialid sebidaTarMoH kirjutas:Ühesõnaga siis oleks mõistlik valida B6 ?
Re: E39 M - technik vedrustus
Edson müüb Bilstein B6'te 3500.- 2 tk. Kuna vedrud ja muu kõik korras, siis ei näe mõtet kogu süsteemi välja vahetada.Sulev kirjutas:B6 jah õige valik. Komplekt on sinna 10k kanti. Muidugi kui huvi pakub võin norm hinnaga Koni specialid sebidaTarMoH kirjutas:Ühesõnaga siis oleks mõistlik valida B6 ?
Re: E39 M - technik vedrustus
uued siis esimesed amordid? Vaadates Edsoni teemat siis vast ikka üks tk 3500- ..Ma olen kindelt et kui need alla kruvid ja sõidad hakkad teisele teljele ka neid tahtmaTarMoH kirjutas:Edson müüb Bilstein B6'te 3500.- 2 tk. Kuna vedrud ja muu kõik korras, siis ei näe mõtet kogu süsteemi välja vahetada.Sulev kirjutas:B6 jah õige valik. Komplekt on sinna 10k kanti. Muidugi kui huvi pakub võin norm hinnaga Koni specialid sebidaTarMoH kirjutas:Ühesõnaga siis oleks mõistlik valida B6 ?
- TEH
- Huviline
- Postitusi: 504
- Liitunud: 09.01.2003 22:27 22
- Peamine sõiduk: B8R-line, E36 325i, E30 328i(?)
- Asukoht: Reval
Re: E39 M - technik vedrustus
Vana teema aga küsiks siiski siin. Kui mul -40mm madaldusega FK vedrud ees, kas amorte tellides peaksin valima m-paketi amordid või tavalised. Nimelt kas m-paketi amort kogupikkuselt lühem polnud? Seega äkki läheks m-paketi amordi ja -40mm vedru kooslus liiga hulluks? Või on siiski need -40mm vedrud kooslusesse tavalise amordiga?
Re: E39 M - technik vedrustus
Kogupikkuselt on lühem jah, aga see ei muuda auto kõrgust, sest ülemine osa samal kõrgusel, aint ühel on alumine osa pikem kui teisel (amordikäigu pärast arvatavasti). Kinnituskohast ülesse sama pikk, allapoole lühem. Vahet ju tegelikult pole, mis sa sinna amordiks paned. Paljud kasutavad tavaamorti ja -40mm vedrusid ja pole neil veel midagi juhtunud. Tavaamordiga võib lihtsalt rohkem põhja peksta amorti? ning see omakorda viia kiirema amordi surmani? Parandage mind, kui eksin.TEH kirjutas:Vana teema aga küsiks siiski siin. Kui mul -40mm madaldusega FK vedrud ees, kas amorte tellides peaksin valima m-paketi amordid või tavalised. Nimelt kas m-paketi amort kogupikkuselt lühem polnud? Seega äkki läheks m-paketi amordi ja -40mm vedru kooslus liiga hulluks? Või on siiski need -40mm vedrud kooslusesse tavalise amordiga?
Re: E39 M - technik vedrustus
Mul oli e39 all tavavedru ja m amort mis aukudes tegi jubedaid läbilööke ja sai kiiresti otsa
Oskan suhelda e31-e92 mudelitega
- eero
- Huviline
- Postitusi: 5631
- Liitunud: 05.06.2003 13:50 21
- Peamine sõiduk: F07 535i GT
- Telefon: 5256627
- Asukoht: Kadaka tee 187C Tallinn. Tel. 5256627, eero@autoint.ee
- Kontakt:
Re: E39 M - technik vedrustus
Madaldusvedruamort peabki olema lühem. Eriti veel nii suure kui 40mm madaldusega.
Lühem on kolvivars - see poleeritud varras, mis amordist välja käib. Tavalise pikkusega varre puhul jääb madaldusvedruga kolb normaalasendist madalamale ja lööb põhja teeaukudes lõhkudes seega amordi ära.
Nagu eelpool ka juba öeldi.
Lühem on kolvivars - see poleeritud varras, mis amordist välja käib. Tavalise pikkusega varre puhul jääb madaldusvedruga kolb normaalasendist madalamale ja lööb põhja teeaukudes lõhkudes seega amordi ära.
Nagu eelpool ka juba öeldi.
E34 540 - X5 E53 4,4 - E30 316i - R28 R1150R - E32 740 - E34 540 touring - E36 325i - E30 325ixa - Z3 1,9 M44 - F07 535i GT