K: Mootoriploki remont
Re: K: Mootoriploki remont
Kuna plokikaan ja polt on erinevatest materjalidest siis on ka nende soojuspaisumine erinevad- sellepärast on poldid venivad ja sellepärast pingutatakse viimased korrad teatud nurk, mitte mingi konkeetse nm-ni.
Re: K: Mootoriploki remont
Asi pole kaane-poldi materjalides,vaid kaane-ploki- ja nendevahelise tihendi omades.Samuti,et kas plokk on hülsitud,või on silinder spets.pinnakattega(alusil,nicasil jne.).Malmploki puhul kasutatakse tavaliselt suure kõvadusega korduvkasutatavaid polte,Alu. mootorite puhul ALATI nn. vedrupolte,mis on ÜHEKORDSED.
On äärmiselt rumal ja vastutustundetu reklaamida oma selliseid "teadmisi-oskusi" foorumis,milles olevat "infot",nagu Raimo mainis paljud püha tõena võtavad,et "puurisin-keermestasin M10 ava M12`ks ja hankisin oem`st veelgi kõvema(loe suvalise)poldi.Kaant maha ei võtnud jne.jne...).Selline "töö" on enesepetmine ja kantossilappimine.
Üks(või mitu) originaalist erinevat kaanepolti=esimesel töötemperatuuri saavutamisel venitatakse kaas kõveraks,mis tingimata ei tähenda KOHE suuri probleeme,pikemas perspektiivis aga kindlasti,sest kaas on JUBA ebaühtlaselt "veninud".
Mis puudutab "keermetaastajate",vedru- versus puks teemat,siis jänkid kasutavad oma alu.plokkides alati vedru tüüpi keermeid,juba uutes plokkides ja eriti racing-mootorites.Kuna see vedru on vedruterasest,on keermepind väga suure tugevusega,samuti ei mõjuta oluliselt sellist keeret igasugused paisumistegurid,kuna vedru oma olemuselt suudab end igas suunas "kaasa liigutada",mida puksliidese puhul toimuda ei saa,siis ka mina olen "vedruusku".Samas kestavad ka need puksliidesed väga hästi,kuid on oluliselt töömahukamad neid teha.
On äärmiselt rumal ja vastutustundetu reklaamida oma selliseid "teadmisi-oskusi" foorumis,milles olevat "infot",nagu Raimo mainis paljud püha tõena võtavad,et "puurisin-keermestasin M10 ava M12`ks ja hankisin oem`st veelgi kõvema(loe suvalise)poldi.Kaant maha ei võtnud jne.jne...).Selline "töö" on enesepetmine ja kantossilappimine.
Üks(või mitu) originaalist erinevat kaanepolti=esimesel töötemperatuuri saavutamisel venitatakse kaas kõveraks,mis tingimata ei tähenda KOHE suuri probleeme,pikemas perspektiivis aga kindlasti,sest kaas on JUBA ebaühtlaselt "veninud".
Mis puudutab "keermetaastajate",vedru- versus puks teemat,siis jänkid kasutavad oma alu.plokkides alati vedru tüüpi keermeid,juba uutes plokkides ja eriti racing-mootorites.Kuna see vedru on vedruterasest,on keermepind väga suure tugevusega,samuti ei mõjuta oluliselt sellist keeret igasugused paisumistegurid,kuna vedru oma olemuselt suudab end igas suunas "kaasa liigutada",mida puksliidese puhul toimuda ei saa,siis ka mina olen "vedruusku".Samas kestavad ka need puksliidesed väga hästi,kuid on oluliselt töömahukamad neid teha.
52 72 989
Re: K: Mootoriploki remont
Ja mind huvitab, miks peab alumiiniumi sisse 12.9 polti panema.
E28:2,0, E28:2,5, E28:3,0; F21
Re: K: Mootoriploki remont
Rahast oli juttu niipalju, et seda läheb omajagu, kui plokikaant ja tihendeid vahetama hakkad, seda mõtlesingi selle "paksu rahakoti" all silmas. Ploki remont maksis mulle 25 eeki polt, 10 eeki treialile, keermepuur 86 eeki (ei mäleta täpselt aga 80 eeki kopikatega oli) ja 5-6l kütust. Laias laastus sain 150 krooniga hakkama ja vaevalt mootoriploki mahavõtmine ja remonti viimine odavam, lihtsam ja vähem aeganõudev oleks olnud.raimo_r kirjutas:Vaata nüüd töö kokkuvõtet ja oma juttu. Pool juttu on puudu.vahur_s kirjutas:...
Rahajutt on ka tüüpiline soome ehitaja jutt.
poodi sõit, poldi ost, keermelõikuri ost, treiali juurde sõit, treiali raha, oma aeg ja närvid - need kindlasti olid kõik tasuta
E39 528 iA '96; E46 325 Ci '01 Shadowline
- iisak
- Huviline
- Postitusi: 1702
- Liitunud: 31.08.2006 19:04 49
- Asukoht: Kadaka tee 187c, Tallinn
- Kontakt:
Re: K: Mootoriploki remont
Halvem on see, et kui nüüd lõplikult mootorist jagu saad siis uus mootor koos paigaldusega läheb KORDADES kallimaks kui eelmise vea parandus töökojas mitte ise "tattija teipi" kasutades...
......................Ja mulda kukkus suust, kui 1000-aastane tüdruk naeris.....................
Re: K: Mootoriploki remont
Krt Iisak, kas oli raske kõik mis vaja ära öelda esimeses postituses mis sa siin teemas tegid.
Selline "tilgutamine" on täiesti arusaamatu, kui on midagi öelda, siis öelda kõik mida tarvilikuks pead ühe korraga mitte taka järgi targutada. Nüüd tükk aega hiljem kui inimesel töö ammu juba tehtud tuled sa oma vedrupoldi jutuga.
Eks näha ole kaua xrax antud motoga kulgeda saab.
Mis puutub Trionic'u postitusse, siis üldiselt väga asjalik postitus, mis valgustab asja põhimõtteid.
Kuid mõne asjaga ma ei ole nõus.
Paljusid nippe mida foorumis jagatakse võib liigitada enesepetmise ja kantossi lappimise all, kasutades selleks "tatti ja teipi". aga inimesed ikka teevad seda.
Ma millegipärast kahtlen et Tironic ja raimo_r valutavad õhtul magama minnes südant selle pärast et mõni isehakanud tark ajab jama suust välja ja mõni hull ka selle järgi talitab.
Kui leiate et keegi ajab BS suust välja siis parandage inimest konkreetse jutuga ja faktidega. Nii sama mingeid mullikesi ajada ei ole mõte.
Mis puutub "puurisin-keermestasin M10 ava M12`ks, siis seda ei ole veel keegi ära seletanud kas ja miks see vale on.
Mina loen välja et xrax viga oli see et ta ei kasutanud tehase poolt ette nähtud "vedrupolte", mis mängiksid kaasa termopaisumistele. Pigem tegi ta oma usinuses/teadmatuses asja hullemaks, kuna polt tugevusklassiga 12.9 voolavuspiir/tõmbetugevus on oluliselt suurem kui nt 8.8.
Selline "tilgutamine" on täiesti arusaamatu, kui on midagi öelda, siis öelda kõik mida tarvilikuks pead ühe korraga mitte taka järgi targutada. Nüüd tükk aega hiljem kui inimesel töö ammu juba tehtud tuled sa oma vedrupoldi jutuga.
Eks näha ole kaua xrax antud motoga kulgeda saab.
Jätkuvalt sooviks teada sellise toote hinna suurusjärku Sa peaksid ju sellise asjaga kursis olemavahur_s kirjutas:Mis kanti hinnad ka jäävad sellel tootel?iisak kirjutas:Ka meie ostame sealt.raimo_r kirjutas::Info mõttes, Helicoili võib vist küsida Tööriistamarketist Peterburi teel.
Mis puutub Trionic'u postitusse, siis üldiselt väga asjalik postitus, mis valgustab asja põhimõtteid.
Kuid mõne asjaga ma ei ole nõus.
Tuletan veel kord meelde, et enamus siin foorumis nõu andvaid inimesi ei ole väljaõppinud mehaanikud, kas nende jutt on ka rumal ja vastutustundet. Sellist liini ajades peaks foorumi avalehel rippuma teade et enamus foorumist leitud infot tuleb kasutada omal riisikol.Trionic kirjutas: On äärmiselt rumal ja vastutustundetu reklaamida oma selliseid "teadmisi-oskusi" foorumis,milles olevat "infot",nagu Raimo mainis paljud püha tõena võtavad,et "puurisin-keermestasin M10 ava M12`ks ja hankisin oem`st veelgi kõvema(loe suvalise)poldi.Kaant maha ei võtnud jne.jne...).Selline "töö" on enesepetmine ja kantossilappimine.
Paljusid nippe mida foorumis jagatakse võib liigitada enesepetmise ja kantossi lappimise all, kasutades selleks "tatti ja teipi". aga inimesed ikka teevad seda.
Ma millegipärast kahtlen et Tironic ja raimo_r valutavad õhtul magama minnes südant selle pärast et mõni isehakanud tark ajab jama suust välja ja mõni hull ka selle järgi talitab.
Kui leiate et keegi ajab BS suust välja siis parandage inimest konkreetse jutuga ja faktidega. Nii sama mingeid mullikesi ajada ei ole mõte.
Mis puutub "puurisin-keermestasin M10 ava M12`ks, siis seda ei ole veel keegi ära seletanud kas ja miks see vale on.
Mina loen välja et xrax viga oli see et ta ei kasutanud tehase poolt ette nähtud "vedrupolte", mis mängiksid kaasa termopaisumistele. Pigem tegi ta oma usinuses/teadmatuses asja hullemaks, kuna polt tugevusklassiga 12.9 voolavuspiir/tõmbetugevus on oluliselt suurem kui nt 8.8.
- Heix
- Huviline
- Postitusi: 1611
- Liitunud: 15.10.2010 23:46 14
- Peamine sõiduk: E38 3.0 D FL
- Asukoht: Helsinki-Tallinn-Jõgeva
Re: K: Mootoriploki remont
ferdinand kirjutas:Ära nüüd seda soovitust väga tõsiselt võta.Aare kirjutas:Otsid piisavalt pika sabada keermepulga ja keerad üle, samast august sisse, kus polt läheb.
Miks selle pärast tervet mootorit lahti võtta on vaja?
Kui plokikaane poldi keere kord juba maha on keeratud siis lihtsalt keermepulgaga üle keerates teda kindlasti ei taasta.
nagu ma teemaalgatajast aru saan pole tegemist plokikaanepoldiga vaid pekkis on keere mis on plokikaane sees,klapikambrikaane poltide üks keere nagu ma aru sain....
selle taastamisega pole tõesti midagi rasket...
plokk üldjuhul tugevast alumiinumist aga seda keeret veits suuremaga üle keerata pole raske....
E36 m50b20