Tuvastatud reklaamiblokeerija: Meie veebis on võimalik kuvada külastajatele veebireklaamid. Palun kaaluge oma reklaamide blokeerija keelamist meie veebisaidil.
Mida tähendab e39 528i 97a armatuuris punane tuli (!) Hüüumärk on veel tglt omakorda ringi sees.
Piduriklotsid?
Mis võib läbi olla kui 1500 pöörde juures ja natuke peale vaikselt kiirendades on nagu kuminat kosta taga sillast. Kuidagi selline nagu madal kumin.
Hüüumärk on ju käsipidur? Käsipidur peal koguaeg? Piduriklotside märk on ring ja mõlemal pool 3 või 2 "klotsi".
Edit: E39'al on käsipidur võibolla P ringis, ei oska öelda.
Viimati muutis keeRISTOrm, 10.11.2010 00:03 12, muudetud 1 kord kokku.
Pidurivedelik on ka kontrollitud.
Ah täna tõstukile, klotsid üle vaatama. Imelik oli see et eile hommikul alguses kustus käivitades ära aga peale umbes 1 km hakkas jälle põlema.
Ei ole, Steven ajab jama.
Kella märk tähendab et piduri õli on vaja ära vahetada (2 aastane intervall).
Osadel näidikute plokkidel ei ole klotside kulumismärguandeks (O), vaid ongi (!) ja kässari ning pidurivedeliku taseme märgutuleks on (P). Kui süüde sisse keerata, siis on kohe selge pilt mis ja kuidas.
Mai tea nüüd kas see on rumal küsimus aga oskab keegi öelda mis pistikud siin taga on?
Kaks ülemist on teada(üks siis see euro toiteplokk ja teine euro kõlarite pistik) Aga huvitavad just parempoolne ja alumine pistiku pesa. Et kust on võimalik sinna pistikuid saada? Mul oleks vaja sealt tagant leida selline koht kust saaks võimu vedada RCA ja kus on AUX sisend(2tk)
Makiks on BLAUPUNKT ACAPULCO MP54.
Hommikul vaatasin, et mu E34'jal on ka ikka P käsipidur. Ei tea kust meelde jäi, et hüüumärk on. Võibolla eelmisel autol, Mitsubishil, oli hüüumärk... Võibolla ajan niisama villast
Tegin mingi 30 sec süüte sees hoidmise välja keeramise ja auto tööle panemise hommikul. Enam pole tekkind. Äkki siis eilne pidurivedeliku juurde panemine aitasgi ja lihtsalt oli seda resetti vaja
Paigaldasin e34, 520 1995 püsika juhtaju ja silma jäi selline relee pistik. Mida see relee kontrollima peaks? Servotronicu relee? http://web.zone.ee/overclock/relee.jpg
Siitkohalt ka 1 "rumal küsimus". AUX sisend on väga vaikne. Kui raadiot/CD'd kuulates on normaalne helitase 25, siis AUX korral tuleb helivaljus keerata 45 peale. Sisendiks olen kasutanud Telefoni ning MP3 mängijat.
Keerad võtme lahtisesse asendisse, sikutad selle lillekujulise junni väljapoole ca 1 cm ja keerad umbes pool pööret. Siis peaks konks alla välja tulema.
Kas rooliotsad võivad krigiseda? Probleem selles, et mõnikord kui natuke ebatasasemal teel sõita, siis midagi ees krigiseb ratta pöörlemise intervalliga. Kui aeglasemalt sõita, siis kriuksumise vahe suurem, kui sõita kiiremini, siis vahe jälle väiksem. Kui rattalaager oleks läbi, siis ta krõbiseks kogu aeg aga kuna krigiseb ainult aeglasemal sõidul ebatasasel teel, kas see võib olla "tänu" rooliotstele? Seda kriginat autosse sisse kuulda ei ole. Ainult siis, kui aken lahti sõidan. Autoks on BMW e36.
tavka0007 kirjutas:Kas rooliotsad võivad krigiseda? Probleem selles, et mõnikord kui natuke ebatasasemal teel sõita, siis midagi ees krigiseb ratta pöörlemise intervalliga. Kui aeglasemalt sõita, siis kriuksumise vahe suurem, kui sõita kiiremini, siis vahe jälle väiksem. Kui rattalaager oleks läbi, siis ta krõbiseks kogu aeg aga kuna krigiseb ainult aeglasemal sõidul ebatasasel teel, kas see võib olla "tänu" rooliotstele? Seda kriginat autosse sisse kuulda ei ole. Ainult siis, kui aken lahti sõidan. Autoks on BMW e36.