Tuvastatud reklaamiblokeerija: Meie veebis on võimalik kuvada külastajatele veebireklaamid. Palun kaaluge oma reklaamide blokeerija keelamist meie veebisaidil.
Tere, käisin täna E34'ga veermiku kontrollis. Üheks veaks olid ka tagasillatala suured puksid. Soovitati nende vahetamiseks UM'i minna. Palju nende vahetus seal maksta võib? Või on olemas ikkagi Tartus inimesi/töökodasid, kes selle ära teeks?
Teine küsimus: üheks veaks kirjutati ka "Taga piduri koormusregulaator lekib", ei saa täpselt aru mis asi see lekib seal? Pidurid on ok ja õli ka ei kao kuhugi. Keegi oskab öelda mis see olla võiks?
Esivedu on lastele Nelikvedu on naistele Tagavedu on meestele
rynno300 kirjutas:Tere, käisin täna E34'ga veermiku kontrollis. Üheks veaks olid ka tagasillatala suured puksid. Soovitati nende vahetamiseks UM'i minna. Palju nende vahetus seal maksta võib? Või on olemas ikkagi Tartus inimesi/töökodasid, kes selle ära teeks?
Teine küsimus: üheks veaks kirjutati ka "Taga piduri koormusregulaator lekib", ei saa täpselt aru mis asi see lekib seal? Pidurid on ok ja õli ka ei kao kuhugi. Keegi oskab öelda mis see olla võiks?
Kindlasti tehakse ka see kusagil mujal ära kui UM-s. Enda e34-l sai üldse ise tehtud, lihtsalt spets tõmmitsaid vaja.
Auto seisis paar päeva. Kaevasin ta hangest välja ja nüüd on sõites roolis vibra. Kuna veljed olid ka osaliselt lume all, siis võib eeldada, et mõni jääütükike on otsustanud end veljele kinnitada. Kas jää velgedel võib tekitada sõites roolis vibra? Vibra tekib kusagil 70 km/h ja on kogu aeg sellel kiirusel. Varem sellist jama esinenud pole. Pidurdades kaob vibra ära. Auto siis e36.
endal oli ka taoline probleem järgmisel päeval peale monikat , võttis isegi mingi 50 kmh rooli vibama, peale sikus sulatamist oli kõik korras, nii et sulata auto üles (Y)
leko kirjutas:Kui E39 täkku anda (3.0D touring) siis kas peaks eest klemmidesse andma või tagant aku ja klemmidesse?
Auto 2 nädalat seisnud ja aku täiesti kutu.
Ette +klemmi ja mass mootori külge. Kui muidugi ligi pääseb, ma ei tea kui palju see e39 pada plastikute alla maetud on.
Kerge jama, kui hommikul külmaga käima paned, siis mootor töötab ühtlaselt ning jätab siis natukene vahele aga mitte hullusti. Umbes 100 pööret kõigub. Väike sõit ning siis on kõik timmis.
Kas asi võib selles olla, et pumbal tihendid läbi, lekivad ning vahele jätab, sest õhk on veidi vahel?
Käima läheb ka teisest korrast ning pikemalt vedades, kuna tihendid läbi ning küte vajub.
leko kirjutas:Kui E39 täkku anda (3.0D touring) siis kas peaks eest klemmidesse andma või tagant aku ja klemmidesse?
Auto 2 nädalat seisnud ja aku täiesti kutu.
Ette +klemmi ja mass mootori külge. Kui muidugi ligi pääseb, ma ei tea kui palju see e39 pada plastikute alla maetud on.
Ei ole üldse kusagile maetud, +klemm on tikutopsi suuruse karbi all ja mass pannakse amordi pesa küljes olevale spetsjomm mutri külge(ilmselt). Keeruline on lihtsalt sellesuhtes, et mul on auto pargitud ninaga maja poole ja ainuke koht kuhu ligi pääseb on pagassi olevale akule aga siis plokeerin jällegist liikluse ära ja kuna aku ikka täitsa surnud siis ilmselt ta päris 15minutiga käima ka ei lähe.
Teisipäeval saan uue aku kätte (Tänud Topfuel). Kõigi eelduste kohaselt peaks siis see mure murtud olema.
leko kirjutas:Kui E39 täkku anda (3.0D touring) siis kas peaks eest klemmidesse andma või tagant aku ja klemmidesse?
Auto 2 nädalat seisnud ja aku täiesti kutu.
Mis mõttes kutu, tühi või? Võta ja pane laadima! Aga probleem, MIKS ta tühi või kutu on, vaja ka lahendada, muidu pead uue akuga ka KINDLASTI iga päev sõitmas käima.
tühi jah. Kui aku eemalda, et see laadima viia, peaksin uksed lahti ju jätma. Uksed saaks kinni aga luuk? ja pärast lahti saamiseks oleks vaja luugi polster eemaldada, et seal see tross kätte saada. Läheb natukene keeruliseks tagaistmete kaudu pagassist akut eemaldada ja vahetada.
Probleem oli vist kunagi süütelukus? aga see nüüd korras. Aga kuna see süüteluku jama oli mul mingi üle aasat siis on aku vist suhteliselt pekki keeranud.
Kui on tarku mehi kes pakuvad mingi muu lahenduse välja siis ootan huviga.
leko kirjutas:tühi jah. Kui aku eemalda, et see laadima viia, peaksin uksed lahti ju jätma. Uksed saaks kinni aga luuk? ja pärast lahti saamiseks oleks vaja luugi polster eemaldada, et seal see tross kätte saada. Läheb natukene keeruliseks tagaistmete kaudu pagassist akut eemaldada ja vahetada.
Probleem oli vist kunagi süütelukus? aga see nüüd korras. Aga kuna see süüteluku jama oli mul mingi üle aasat siis on aku vist suhteliselt pekki keeranud.
Kui on tarku mehi kes pakuvad mingi muu lahenduse välja siis ootan huviga.
Ise alles tegin seda. Tagumise selle tööriista kasti jätad lahti kui luugi kinni lased. Tagumised istmed alla. Kunde tool täitsa ette. Enda tool täitsa taha ja astud ilusti üle istme sisse ronid taha ja teed luugi lahti
On seda asja üldse vaja nii keeruliseks ajada? Mul jäid ka kord tuled peale, hommikul aku tühi mis tühi- panin ikka kapoti alt täkku ja asja midagi, eriti, kui sul aku nagunii vahetusse läheb!
Kuidas velje küljest niplit kätte saada? Ainult puruks tehes, on neid siis vabalt uusi saada?
E: ei suutnud mina neid näpsidega kätte saada, lõikasin noaga läbi
Viimati muutis RK1.0, 20.12.2010 17:39 17, muudetud 1 kord kokku.
LilengineBmw kirjutas:Tere, palun seletage rumalale kuidas jahutus radikat vahetada.
KAs miinus kraadides õues tohib seda teha jne?
Tänan
iseenesest midagi rasket pole - tuulekoda küljest, lõdvikud küljest (päris ohtralt tuleb jahutusvedelikku välja ja maha nagu ei tohiks seda lasta ), E36l tuli see radikas välja mäletamist mööda lihtsalt ülesse tõstes, kui kõik plastikust nagad (vaata, et ära ei lõhu) olid välja tõmmatud ja voolikud küljest keeratud. Ja külmaga võid vahetada küll, aga jah iseasi kui mugav see on ja teiseks kemikaalid peaksid vastavasse kohta toimetama. Uus radikas asemele, samamoodi kõik kinni nagu enne oli ja siis hakkab see raskem osa pihta - juurde valamine ja õhutamine ning viimase kohta on foorumis päris palju räägitud