hmm, kui käisin vahetamas siis pärast vahetust öeldi kohe, et suure tõenäosusega vajab tasakaalustamist... Sain aru, et üldjuhul pidavatki nii olema, et pärast kardaani tugilaagri vahetust ongi vaja tasakaalustada.
Või on võimalik seda ka ilma tasakaalustamata välja ravida - suht suur kulutus iseenesest, uuesti kokkupannes vms.
Üks mure veel, hetke seisuga närib hinge ka see, et mootor ei taha soojaks minna piisavalt kiiresti. kohapeal seistes või linnakiirusel sõites tiksub küll mingi ajaga soojaks, kuid maanteekiirusel on seier kuskil natuke üle selle esimese kriipsu, siit järeldan, et termostaat pidevalt avatud asendis ja tahab väljavahetamist. Uus termostaat küll tellitud kuid kohalejõudmine võtab orienteeruvalt 4-5 tööpäeva, siit ka küsimus, et mida niimoodi sõitmine kaasa võib tuua, lisaks suuremale kytusekulule?