Tuvastatud reklaamiblokeerija: Meie veebis on võimalik kuvada külastajatele veebireklaamid. Palun kaaluge oma reklaamide blokeerija keelamist meie veebisaidil.
Probleem siis selles et 135kW 530d kadus jõud ära.
Madalalt kus diisel peaks käima, ja enne käis ka, ei toimu mitte midagi.
Täiesti null ja kuskil peale 3,5k pööret jaxab alles minna natuke.
Oskab keegi äkki nõu anda mida vaadata või kuhu minna?
Ise arvan, et äkki kat. põles kinni
Kas tal on 2x2 katalüsaatorit?
-RV- kirjutas:Noooooooooooooooooooo... i was just curious Ei tegelt jah, probleem täpselt sama.
Kontrolli vaakum voolikud üle. Ja ma mõtlen ikka KONTROLLI mitte ära ainult vaata kapoti alla ning kõik näib OK. Kõige lihtsam alustuseks. Paar autot vaakumvoolikute vahetusega jälle nagu uueks saanud.
patrik kirjutas:õige mõte- vaheta mootori padi ära. see kindlasti lahendab probleemi
Mis sa niisama siin kired? Kui midagi kasulikku öelda pole siis ole parem vait. Niisama oskab igaüks sappi pritsida. Ära kõvata siin.
tänu minu kiremise peale hoidsin inimesel kena kopika kokku.
soovitad inimesel mootoripatja vahetada. aga kui tuleb välja et padi on terve, kas maksad talle vahetamise kinni? mootoripadi võib olla üks võimalustest, miks vaakum puudu kuid tõenäosus et nii on, on suhteliselt väike. enamus kordadest on viga mujal. tasuks ikka mõelda, mida kirjutada.
sellest ka moraal et pigem tasuks spetsialistil üle vaadata enne kui suvalt juppe vahetada. lõppkokkuvõttes tuleb odavam.
Rõhuandur arvatavasti, vähemalt minul oli nii. ostsin forssist b-varuosana selle ja paar päeva töötas normaalselt ja hakkas jamama. ei soovita seda b-varuosana osta.
kristjan791 kirjutas:Rõhuandur arvatavasti, vähemalt minul oli nii. ostsin forssist b-varuosana selle ja paar päeva töötas normaalselt ja hakkas jamama. ei soovita seda b-varuosana osta.
Ma arvan, et seal võib ikka mitmeid variante olla, mitte et sul oli selle viga ja siis ongi kohe nii ....Inimesed, miks te diagnostikuid kardate?
Kat pole umbes (turbo korral)? Sübral ei läind ka pöördesse, ja tühjalt käis normaaselt. Tuli välja et katalüsaator oli julmalt umbe läind. Kontrolli kuidagi seda ka.
kristjan791 kirjutas:Rõhuandur arvatavasti, vähemalt minul oli nii. ostsin forssist b-varuosana selle ja paar päeva töötas normaalselt ja hakkas jamama. ei soovita seda b-varuosana osta.
Ma arvan, et seal võib ikka mitmeid variante olla, mitte et sul oli selle viga ja siis ongi kohe nii ....Inimesed, miks te diagnostikuid kardate?
Asi pole kartmises, asi on selles, et lihtsalt juttu on ka hea rääkida. Küll see viga välja tuleb kui jõuab diagnostiku juures ära käia. Mind see praegu ei häiri ja pole aega üldse autoga tegeleda. Samas leian mingi 5 minutit vaba aega, et paari teemat lugeda ja midagi uut teada saada (nt. et mootoripadjad on vaakumiga juhitavad). Mu arust on igasugune asjalik arutelu foorumis vägagi tere tulnud, kas selle jaoks foorumid mitte polegi?
kristjan791 kirjutas:Rõhuandur arvatavasti, vähemalt minul oli nii. ostsin forssist b-varuosana selle ja paar päeva töötas normaalselt ja hakkas jamama. ei soovita seda b-varuosana osta.
Ma arvan, et seal võib ikka mitmeid variante olla, mitte et sul oli selle viga ja siis ongi kohe nii ....Inimesed, miks te diagnostikuid kardate?
Asi pole kartmises, asi on selles, et lihtsalt juttu on ka hea rääkida. Küll see viga välja tuleb kui jõuab diagnostiku juures ära käia. Mind see praegu ei häiri ja pole aega üldse autoga tegeleda. Samas leian mingi 5 minutit vaba aega, et paari teemat lugeda ja midagi uut teada saada (nt. et mootoripadjad on vaakumiga juhitavad). Mu arust on igasugune asjalik arutelu foorumis vägagi tere tulnud, kas selle jaoks foorumid mitte polegi?
ma sellega väga nõus! siin mõned kasutajad kipuvad unustama, et foorum ongi kogemuste jagamine, mitte remonditeenuse müügikoht. Ma olen oma auto pealt ikka üht-teist kokku hoidnud kuna erinevatest teemaarendustest infot saanud. Ei pea kohe esimese asjana diagnostiku juurde jooksma.
Keegi ei keelagi endal remontida. Asjal on jumet ainult siis, kui tead 100% ,et viga just selles detailis. Kuna e39 on suht elektrit ja muud paska täis topitud, siis selle vigase detaili leidmiseni võib kuluda palju aega ja RAHA. Ühesõnaga diagnostik tuvastab vigase detaili ja kui endal tahtmine, siis vahetad ISE.
Vahel polegi vaja minna diagnostiku juurde. Keegi annab nõu näiteks, et vaata vaakum voolikud üle või mootori padjad või vaheta õhufilter ja kütte filter ära, kui on silmaga näha, et on vana ja vajab vahetust. Mõte sellel foorumil on? Kõik saavad ju autod UM'i viia, sest seal ikka kõige parem saad garantiid ja kõike! Ok, mõttetu ilkumine on see mõnede inimeste poolt. Enivei plaanin nv. mootori padjad ja siis vaakum voolikud üle vaadata!
Pigem ikka on mõtet minna diagnostiku juurd .. see on umbes sama sa hakkad tuimalt oma juppe vahetama .. maksad seal 400€+ lopuks .. lähed diagnostiku juurde ja avastad, et ohoo see asi läbi ja amksab 50€ ... aga noh iga inimene teab ise kuidas oma raha kulitada
Lisan juurde, et asi oligi katkises mootoripadjas jesss ei pidanud patriku juurde minema, mitte et ma seal kunagi käinud oleks
Aga jah patrik ära pillu soppa lambist vaid kui sa kardad nii väga kliente kaotada siis ära lihtsalt kommenteeri ja laida.
[quote="-RV-"]Lisan juurde, et asi oligi katkises mootoripadjas jesss ei pidanud patriku juurde minema, mitte et ma seal kunagi käinud oleks
Aga jah patrik ära pillu soppa lambist vaid kui sa kardad nii väga kliente kaotada siis ära lihtsalt kommenteeri ja laida. Patrik varem kirjutas, et võibolla üks vigadest mootoripadi , kuid tavaliselt on viga kusagil mujal ja selleks on vaja pädevas kohas auto üle vaadata.
patrik kirjutas:õige mõte- vaheta mootori padi ära. see kindlasti lahendab probleemi
Vihjasin sellele iroonitsevale kõnepruugile...
Ega ma niisama siia poleks ju kirjutanud. Ma puutun vähemalt 5 päeva nädalas kokku erinevate bmw dega aastatest 1992 kuni 2011. Saab ka neid remontida. Ja eriti ei kasuta selle arvuti abi. Nõu andsin lähtudes oma kogemustest. Ennem kui isiklikuks lähete mehed mõelge ennem natuke kas tasub sest maakera on ümmargune ja te ei tea kellele te midagi ütlete. Kui tööd on vähe siis elage ennast mujal välja kui siin. See oli minu diagnoosi tulemus. Ja teemaalgatajale- viimane koht kuhu raha viia on see nende über diagnostika.
suitsev rehv kirjutas:Pole selle turbo vaakumiga mingit asja. Arvan et teil on mõni mootoripadi katki. Vahetage ära ja auto liigub jälle. Ootan tagasisidet.
Kui mootori padi läbi siis see ei hoia ka vaakumit ja laseb vaakumi maha.
Järelikult ei liigu ka turbo regull klapp, mis samamoodi peaks liikuma vaakumiga, nii et natsa ikka on vaakumiga asja küll.
Ja julgen öelda, et see nn. über diagnostika on 90 protsenti juhtudest ikka heaks abiks, nii kiiruse kohapealt, kui ka kindluse koha pealt. Tean kuna ise kasutan ka seda nn. über diagnostikat.
Axxept kirjutas:Madalalt kus diisel peaks käima, ja enne käis ka, ei toimu mitte midagi.
Nagu on ju siis kui mootori padjad taga on... kohapeal, ja madalal, jne kui gaasi vajutada a la 1 käiguga 3.5 kilo pööret siis hakkab minema. siis kaovad ka padjad ära tagant juba, kuna kiirus on piisav...
Aga mis seal ikka. Oli padi siis oli padi. Padi on ka otseselt seotud vaakumiga.
ok, aga kommenteeri siis miks peale padja vahetust tõmme tagasi tuleb.
Aga sellepärast, kohapealt liikuma hakates on vaakum maas. Seal on reserv paak vahel, mida ta ei jõua hoobilt vaakumisse tõmmata, ja sealt tekib ka hilinemine. Ja ikkagi on asi patjade ja vaakumiga seotud.
Või kui kuno su meelest ikka ei ole padjad ja turbo vaakum omavahel setud, siis to mõni praktiline näida, miks tõmme kadunud on kui mootori padi läbi on.