Kliimakompressori magnetsidur
- PeeterA
- Huviline
- Postitusi: 4370
- Liitunud: 26.07.2007 10:10 36
- Telefon: 51949859
- Asukoht: BMW diagnostika Haapsalus
- Kontakt:
Kliimakompressori magnetsidur
Vana kompressori sidur libises läbi ja tegi jubedat häält. Sain uue rihmaratta ning siduriplaadi, kuid peale kokkuladumist selgus, et nimetatud detailide tööpinnad hõõruvad vabas olekus(elektromagnetismi rakendamata) üksteise vastu. Vähemalt käega siduriplaati või rihmaratast pöörates, veab teine detail temale kaasa.Töötava mootori korral rihmaratas siduriplaati ilma magnetismita iseenesest kaasa ei vea. Samas arvan, et liiga lähestikku ei tohi nad kah olla, kuna siis toimub hõõrdumise tagajärjel kiirem tööpindade kulumine. Oskab keegi öelda, kas(ja kui palju mm) tuleb mingeid distansseibe nende vahele laduda?
Naljakas, et BMW TIS ei näe ette siduri vahetust, vaid kogu kompressori.
Kompressor on Denso 7SBU16C
Naljakas, et BMW TIS ei näe ette siduri vahetust, vaid kogu kompressori.
Kompressor on Denso 7SBU16C
tel. 51 949 859
Re: Kliimakompressori magnetsidur
Minu auto kohta kirjutab repair manual näiteks nii:
Check that clearance between drive plate and pulley is correct: A(0,5-0,8mm). If necessary, adjust using shims.
Check that clearance between drive plate and pulley is correct: A(0,5-0,8mm). If necessary, adjust using shims.
Kui tundun ülbe, siis on mul lihtsalt halb tuju kellegi kolmanda pärast, ära võta isiklikult!
- PeeterA
- Huviline
- Postitusi: 4370
- Liitunud: 26.07.2007 10:10 36
- Telefon: 51949859
- Asukoht: BMW diagnostika Haapsalus
- Kontakt:
Re: Kliimakompressori magnetsidur
Kas kompressori võll peab raskelt ringi käima? Kui pole kompressorit mõnda aega kasutanud, siis saab seisva mootoriga tema võlli siduriplaati keerates vabalt ringi ajada. Samas kui kompressorit kasutada, siis hiljem käega proovides käib võll väga raskelt ringi. Lausa kahe käega tuleb väänata . Kas kompressor on omadega õhtul? Külma ta iseenesest puhub
tel. 51 949 859
Re: Kliimakompressori magnetsidur
Ma eeldaks, et peabki rakselt käima. Süsteemis rõhk üleval ja see avaldab takistust.
Ehk võiks analoogia olla generaatoriga , kui tarbimine taga, siis vaja on raskem seda pöörata, kui tarbimist pole, siis suht kerge liigutada. (kunagi sai mikromootoriga taskulambi pirn põlema pandud)
Ehk võiks analoogia olla generaatoriga , kui tarbimine taga, siis vaja on raskem seda pöörata, kui tarbimist pole, siis suht kerge liigutada. (kunagi sai mikromootoriga taskulambi pirn põlema pandud)
-
- Huviline
- Postitusi: 1207
- Liitunud: 12.03.2006 20:02 09
- Peamine sõiduk: g31M-pakett
- Asukoht: Valga
Re: Kliimakompressori magnetsidur
Korras kompressor ei tohiks raskelt ringi käija.Aga samas jällegi on päris paljudel masinatel ,kes täitma tulevad ,suht raske seda ringi ajada.Ja viimase kommentaari kohta,ei ole sellest rõhust mingit takistust ringi ajamisel,kuna see on muutuva kolvikäiguga pump.Aga soovitus teemaalgatajale,et kontrolli pumbas õli ära,vaata mis sealt välja tuleb.Võib olla sest oksudeerunud see asi vähe.
530d
- taff911
- Huviline
- Postitusi: 958
- Liitunud: 13.12.2005 18:42 09
- Peamine sõiduk: BMW 520i e39 110kw
- Asukoht: Tallinn
Re: Kliimakompressori magnetsidur
Millist häält ta sul tegi kui pumbasidur läbi oli? Äkki oskad kirjeldada veidi?
- PeeterA
- Huviline
- Postitusi: 4370
- Liitunud: 26.07.2007 10:10 36
- Telefon: 51949859
- Asukoht: BMW diagnostika Haapsalus
- Kontakt:
Re: Kliimakompressori magnetsidur
Vali krigisev metalne heli oli, ei oska teistmoodi kirjeldada
tel. 51 949 859