750iM kirjutas:ja see ühildub ka minu arvamusega
Nende kahe 530d siia postitajale pakuti ostu abis korralikumat autot, aga see ka maksis rohkem.. see aga ei sobinud, sest liiga kallis
Milles siin küsimus on, kui on soov saada korralikum, siis tuleb ka korralikumalt maksta
Ise kui valisime omale e34-ja ja tahtsime korralikku saada, siis maksime ka korralikule väärilist hinda, mitte ei hakanud paari tuhande euro eest head tahtma
Odava otsa 530d ei saagi 5+ olla, sest müüa peab ka profiiti tegema ja selleks, et sellist autot sellise raha eest turustada, tuuakse Saksamaalt mõistliku hinna eest(sellise hinna eest, et Eestis müües saaks ka vahelkasu ja sellise summa kinni panemise korral peaks selleks vähemalt 2000.- euri olema) üks tubli 350tkm ++ sõitnud diisel, keritakse, loputatakse jne ning siis müüki
Tean ka inimesi kes küsivad, et miks sa üldse auto pealt kasu võtad, miks sa niisama autosi ei too, lõbus ja huvitav ju.. aga siis võiksid juba kõik tasuta tööd teha
Korralikku autot pole mõtet tuua, sest korraliku eest keegi õiglast raha ei maksa.. omal nahal kogetud seda mitmeid kordi
Tood korraliku ja õige läbisõiduga asja, paned müüki ja siis hakatakse seda kõrvutama selliste mahedate läbisõitudega ja ilmselgete kerimis jälgedega masinatega
Asi on ikkagi selles kui ma helistan inimesele Tartust.
Küsides mis seisukorras on auto ja inimene ütleb et ideaalses korras .
Ning kui ma küsisin kas UM24 puntki testi läbib.Siis inimene raidus mulle et kindlasti läbib kuna auto on ideaalses korras.
Ja kui ta teadis et ma tulen kaugemalt ja lähen nigunii kontrolli siis milleks ta raiskas nii enda kui ka minu aega.
Ps arusaadav et igal autol on midagi viga aga kui ikka mootor hakkab kohe kotti jooksma ja sillas on kõik osad vaja vahetada siis ei saa ju see auto läbida värskelt ülevaatust.
Ning pole ju mõtet valetada et auto on ideaalses korras.