Antud võistlusega võis korraldaja seisukohast ka rahule jääda, ilm oli seekord üle ootuste hea, võistlejaid enamvähem piisavalt ja isegi pealtvaatajaid rohkem kui tavaliselt. Sellepärast tänangi kõigepealt ilmataati, siis võistlejaid, toetajaid, pealtvaatajaid ja muidugi 
suur-suur kummardus ka kogu korraldusmeeskonnale. 
Kõik võistluse tulemused leiab 
siia klikkides ja Marek Potti fotod 
siit.
A-KLASS
I - Aleksandr Priidemann - Honda Civic - 246km/h
II - Aleksei Truuveer - Nissan 100 NX - 202km/h
III - Lauri Vadi - BMW 318IS - 184km/h
B-KLASS
I - Virgo Rikk - Mitsubishi EVO 9 - 258km/h
II - Ken Kasch - Audi S6 - 256km/h
III - Toomas Tuuling - Audi S4 - 250km/h
C-KLASS
I - Aleksandr Ljahh - Nissan Skyline GTR - 319km/h
II - Aleksandr Lomeiko - BMW 325i - 315km/h
III - Janis Piiritalo - Audi S6 Avant - 309km/h
Kiireimaks naiseks ostutus seekord 
Olga Kosmina-Lõsjuk, kes saavutas diisel Saab 9-5-l kiiruseks 
208km/h.
Kiireim diiseauto oli seekord Dodge Ram 2500, mis 
Ahto Toomeoja juhtimisel saavutas kiiruseks 
234km/h.
PALJU ÕNNE VÕITJATELE.
2012 HOOAEG
Järgmiseks aastaks reeglid kindlasti karmistuvad, lisa turvavarustust hakkame nõudma juba kiirusest 280 ja võibolla tuleb veel täiendusi. Kuna kasututav rada muutub aasta-aastalt aina viletsamaks ja kiirused muudkui kasvavad, siis ei ole muud võimalust. Üritame uued reeglid võimalikult kiiresti valmis saada ja anname sellest erinevates autofoorumites ka kindlasti teada.