Tuvastatud reklaamiblokeerija: Meie veebis on võimalik kuvada külastajatele veebireklaamid. Palun kaaluge oma reklaamide blokeerija keelamist meie veebisaidil.
Volum kirjutas:Tervist, naabri 1999a. 328 kupee esistange ära võtmisel kundepoolses osas rippusid 2 juhet, üks oli rohekas-kollane ja rohekas-must. Seal oli veel udutule juhtmed ja pasuna juhtmed. Juhipoolses oli samuti udutule ja pasuna juhtmed, lisaks sellele veel ka temperatuuri anduri juhtmed. Keegi saaks abistada mis need rohe-kollane ja rohe-must juhtmed on? Mingisugune andur?
Temperatuuriandur puudu? Seega tem.anduri omad?
Kahjuks ise ei tea juhtmete värvusi sellel.
Volum kirjutas:Tervist, naabri 1999a. 328 kupee esistange ära võtmisel kundepoolses osas rippusid 2 juhet, üks oli rohekas-kollane ja rohekas-must. Seal oli veel udutule juhtmed ja pasuna juhtmed. Juhipoolses oli samuti udutule ja pasuna juhtmed, lisaks sellele veel ka temperatuuri anduri juhtmed. Keegi saaks abistada mis need rohe-kollane ja rohe-must juhtmed on? Mingisugune andur?
Temperatuuriandur puudu? Seega tem.anduri omad?
Kahjuks ise ei tea juhtmete värvusi sellel.
Heavy kirjutas:Korralikult kinni jah, plaks kostub rohkem vasakult poolt kui ratas üle teemuhkude läheb.
Kui ma nüüd väga valesti seda heli ette ei kujuta, siis võib olla ka tegu ära murdunud vedrus. Mul auto teeb ka mingit samalaadset häält vasaku tagaratta juures. Eriti on tunda seda siis kui sõita sellises kohas kus auto järsult vajub (äärekivist alla vms sõites).
Paned "sisemise" ehk numbrimärgipoolse külje kõigepealt n.ö. nurga taha ja siis lükkad välimise külje "lukku". Eeldusel siis, et sul udukate raamid muidugi terved on.
Volum kirjutas:Tervist, naabri 1999a. 328 kupee esistange ära võtmisel kundepoolses osas rippusid 2 juhet, üks oli rohekas-kollane ja rohekas-must. Seal oli veel udutule juhtmed ja pasuna juhtmed. Juhipoolses oli samuti udutule ja pasuna juhtmed, lisaks sellele veel ka temperatuuri anduri juhtmed. Keegi saaks abistada mis need rohe-kollane ja rohe-must juhtmed on? Mingisugune andur?
If you have heated windshield washer nozzles, there is a temperature sensor (actually a thermal switch) mounted in the splash shield on the passenger side. It is a round disk (looks like a hockey puck) and snaps into the splash shield. I believe the wiring is there even if you don't have heated washers.
Eeldan, et splash shield on logar? Kas E34 on see andur samas kohas? Mul on see ripakile jäänud mootoriruumi ja mina talle kohta pole leidnud... Samas kui mõelda siis kundepoolsesse logarisse see juhe küll ei ulatu.
Logarisse jah, kui ei ulatu, siis pead juhet pikendama e46 foorumites otsides oli paljudel se probleem et juhe lühike, tuli välja et neil lihtsalt on juhe rohkem katki läinud.
keeRISTOrm kirjutas:Eeldan, et splash shield on logar? Kas E34 on see andur samas kohas? Mul on see ripakile jäänud mootoriruumi ja mina talle kohta pole leidnud... Samas kui mõelda siis kundepoolsesse logarisse see juhe küll ei ulatu.
mul oli e34-l see stange küljes, seal peaks vastav koht olema.
Tere!
Käisin täna enda autoga(e36, 318i) ülevaatusel. Kukkusin küll läbi täiesti tavalise asja pärast(sumpa lekib ja kässar ei ole piisavalt tugev) aga veaks märgiti veel, et auto kuumeneb üle. Küsisin, et mismoodi ja vastus oli: kui temp. seier läheb üle keskmise joone siis on ülekuumenemine. Mul on autol alati mootori töötemp. olnud seier väikse nõksa üle keskmise(k.a. talvel). Kas tõesti on autol midagi viga või see ülevaatuse vend pani puusse?
Küsimus: Kuidas saaksin e39sa spidoploki nö."pooleks"? Niivisi,saan spidoploki kätte ilusasti,aga ei oska teda,siis lahti teha.Taga paistavad sellised plastmassist niblukid,et kuidas neid lahti saada vms.
Loodan,et keegi aitaks,ja annaks teada kuidas saaksin,selle süsteemi lahti?Ei taha päris jõuga ja rumala mõistusega samuti midagi teha.
Margusja kirjutas:Kusagilt lugesin, et ka e39 on see omadus, et kui tagumine käik sees ja peegli regulaator kõrvalistuja pool, siis keerab peegli alla -
touring5 kirjutas:See omadus peaks olema siis kui on tellitud isetumenevad või mäluga peeglid. Ja ainult siis kui peegli reguleerimis nupp on kõrvalistuja asendis.
Kas see peaks siis olema kui on isetumenevad peeglid? Saab seda kuidagi aktiveerida?
matuling kirjutas:Tere!
Käisin täna enda autoga(e36, 318i) ülevaatusel. Kukkusin küll läbi täiesti tavalise asja pärast(sumpa lekib ja kässar ei ole piisavalt tugev) aga veaks märgiti veel, et auto kuumeneb üle. Küsisin, et mismoodi ja vastus oli: kui temp. seier läheb üle keskmise joone siis on ülekuumenemine. Mul on autol alati mootori töötemp. olnud seier väikse nõksa üle keskmise(k.a. talvel). Kas tõesti on autol midagi viga või see ülevaatuse vend pani puusse?
Mul samamoodi paar milli üle keskmise ja koguaeg niimoodi olnud.
Samuti pole ülevaatusel sellega probleeme olnud.
romek tuning kirjutas:Küsimus: Kuidas saaksin e39sa spidoploki nö."pooleks"? Niivisi,saan spidoploki kätte ilusasti,aga ei oska teda,siis lahti teha.Taga paistavad sellised plastmassist niblukid,et kuidas neid lahti saada vms.
Loodan,et keegi aitaks,ja annaks teada kuidas saaksin,selle süsteemi lahti?Ei taha päris jõuga ja rumala mõistusega samuti midagi teha.
Tänud!
Siit teemast leiad juhendi, kus näidatud korpuse lahti võtmist.
Ega neid + kujulisi fiksaatoreid ongi üsna raske lahti saada, ma lõikasin pärast lahti tegemist küljed ära, nii et "+" märgist jäi alles "-", teinekord on lihtsam lahti teha. Külgede peal on nii ehk na fiksaatorid, mis korpust omavahel koos hoiavad.
Saab ikka, selleks on 2 võimalust: 1)lasta poleerida kusagil auto värvimise- või siis pesemisega tegelevas ettevõttes. 2) Teha seda ise. Mina kasutasin selleks 1000, 2000 ja 3000 vesilihvpaberit, trelli külge kinnitatud poleerimis"svammi" ning poleerimispastat. Esmalt pesin klaasid korralikult puhtaks, seejärel alustasin kõigepealt 1000se paberiga ning lihvisin suuremad täkked välja, seejärel kasutasin 2000st ning lõpukas tegin veel 3000sega üle. Seejärel poleerisin poleerimispasta ja trelliga tuled läikima. Võib õelda, et väga hea jäi, ühe korra oleks pidanud tegelikult veel poleerima aga polnud rohkem aega, siis oleks vast täitsa ideaalseks saanud.