Tuvastatud reklaamiblokeerija: Meie veebis on võimalik kuvada külastajatele veebireklaamid. Palun kaaluge oma reklaamide blokeerija keelamist meie veebisaidil.
Kuno_T kirjutas:Anna teine kord infot, mis on info. Teisi ära torusid torgi, kui just silmaga pole midagi halba näha. Mootori lamp peaks ise mingi aja pärast ära kustuma.
Läks vähe kiireks ,tööle pidi minema ja jäi köige tähtsam osa kirja panemata.
Tänan öpetuse eest ja teisi torkima ei hakka hetkel siis.
Mul tuli ka mootorisse sarnane tiks. Sõitsin tuimalt edasi ja tiksust sai kolks, ning siis kadus üks pütt tagant ära. Põhjust veel täielikult ei tea, homme saan korda selle ilmselt. Aga kui pütt tagant ära kadus, siis tõmbasin järjest juhtmeid püttidelt tagant, et kindlaks teha, miuke neist ei tööta. Võid ka proovida, vb kaob sellel pütil mis tiksub hääl tagant ära. Vb mitte, aga tasub proovida. Igaljuhul, siis keerasin küünlad välja ükshaaval ja selgus et üks küünal oli puru. Vahetasin küünla ära, kadus ka kolks ja tiks. Panin uue küünla, aga pütt tööle ei hakanud, kahtlustasin süütepooli, vahetasin kõrval olevaga ära ja pütt hakkas tööle. Homme sebin ühe süütepooli juurde, ja kui mootor ilusti tööle hakkab, siis võib öelda, et tiksu põhjus oli katkise emailiga küünal, mis lõhkus ära süütepooli. Igaksjuhuks soovitan ära mõõta silindri surved ka.
T.Lambing kirjutas:Mul tuli ka mootorisse sarnane tiks. Sõitsin tuimalt edasi ja tiksust sai kolks, ning siis kadus üks pütt tagant ära. Põhjust veel täielikult ei tea, homme saan korda selle ilmselt. Aga kui pütt tagant ära kadus, siis tõmbasin järjest juhtmeid püttidelt tagant, et kindlaks teha, miuke neist ei tööta. Võid ka proovida, vb kaob sellel pütil mis tiksub hääl tagant ära. Vb mitte, aga tasub proovida. Igaljuhul, siis keerasin küünlad välja ükshaaval ja selgus et üks küünal oli puru. Vahetasin küünla ära, kadus ka kolks ja tiks. Panin uue küünla, aga pütt tööle ei hakanud, kahtlustasin süütepooli, vahetasin kõrval olevaga ära ja pütt hakkas tööle. Homme sebin ühe süütepooli juurde, ja kui mootor ilusti tööle hakkab, siis võib öelda, et tiksu põhjus oli katkise emailiga küünal, mis lõhkus ära süütepooli. Igaksjuhuks soovitan ära mõõta silindri surved ka.
Töötaval mootoril juhtmeid maha ei tömmata, see vöib ka süütepooli ära löhkuda.
Ise lähen järgmine nädal diagnostikasse, eks kirjutan siis siia ka mis viga.
Järgmine nädal venis pikaks väheke.
„Vanos inlet camshaft, end position not reached”
Ilmselt siis vöib see põhjustada ka selle tiksumise?
Järvamaal vist ei ole kedagi kes sellega tegeleb?
Jagage kogemusi, kas remont või vahetus.Tänades.
Siim.
Vanos oli läbi, nukkade vaheline ketipinguti oli puruks, sisselaske nukkvõll ei reageerinud ja lisaks olid nad natuke paigast ära. Need nüüd korras ja lisaks vahetati ka termostaat.
Kerge tiks on ikka kuulda vahepeal.
Lisaks mainiti ära, et õli on s**t, vedel nagu vesi, selle katsun ise lähipäevadel ära vahetada kuna õli olemas ja ootab kodus koos filtriga vahetust. Kütuse segu on ikka natuke paigast ära 10%, sellega tegelen natuke hiljem, Märtsis ilmselt.