BMW 525TDS e34
-
- Klubiliige
- Postitusi: 65
- Liitunud: 01.06.2011 00:18 55
- Peamine sõiduk: BMW 530D e61
- Telefon: 56998783
BMW 525TDS e34
Tere!
Palun andke abi mulle.
Asi siis selline, et 105kw diisel mootor tahab koguaeg keema minna..
Kui auto ostsin siis oli nii, et kraadid läksid maksimaalselt veerandini. Nüüd on nii, et natukene linnas sõites tahab keema minna. Jahutusvedeliku ajab ka korgivahelt välja. Linna sõidul alles hakkas auto soojaks minema ning ma tegin vea, et proovisõit ei toimunud linnas.
Auto ostsin täna ning tuju on täiega null.
Palun aidake..
Palun andke abi mulle.
Asi siis selline, et 105kw diisel mootor tahab koguaeg keema minna..
Kui auto ostsin siis oli nii, et kraadid läksid maksimaalselt veerandini. Nüüd on nii, et natukene linnas sõites tahab keema minna. Jahutusvedeliku ajab ka korgivahelt välja. Linna sõidul alles hakkas auto soojaks minema ning ma tegin vea, et proovisõit ei toimunud linnas.
Auto ostsin täna ning tuju on täiega null.
Palun aidake..
Viimati muutis Allan_R, 17.12.2011 22:25 56, muudetud 2 korda kokku.
Re: BMW 525TDS e34
Kõigepealt pead kindlaks tegema kas radikasse suunduv ja sealt väljuv jahutuse lõdvik(ud) on ainult leige või kuum või kivikõva. Kui radikast väljuv külm, siis vast termostaat ei avane või on veepumba labad läinud. Minul piirdus selline mure paisupaagi korgi vahetusega. Olid klapid otsas sellel. Alustuseks peaks nagu piisama.
-
- Klubiliige
- Postitusi: 65
- Liitunud: 01.06.2011 00:18 55
- Peamine sõiduk: BMW 530D e61
- Telefon: 56998783
Re: BMW 525TDS e34
Avastasin, et sellel autol pole paisupaagi korgi all neid klappe olemasgi .Panin õige korgi ning siis lõi lõdvikutesse kõva surve sisse ning pärast paisupaagi korgi klapp lasi jahutus vedelik välja, kuigi mootor oli käinud maksimaalselt viis minuti ning mootor ei olnud veel soegi.
Re: BMW 525TDS e34
Kas radikas - lõdvikud (ülemine-alumine) lähevad ikka soojaks? Vesi mis paisupaagist välja lööb-kas keeb või on külm?
Ära osta omale kunagi esimest BMW-d, sest see ei jää viimaseks...!
E34 524td ATM, E39 525tds ATM, E53 3,0td ATM
E34 524td ATM, E39 525tds ATM, E53 3,0td ATM
-
- Klubiliige
- Postitusi: 65
- Liitunud: 01.06.2011 00:18 55
- Peamine sõiduk: BMW 530D e61
- Telefon: 56998783
Re: BMW 525TDS e34
välja tulev jahutusvedelik on leige ning lõdvikuc on ka leiged.
Re: BMW 525TDS e34
allan623 kirjutas:välja tulev jahutusvedelik on leige ning lõdvikuc on ka leiged.
Ma pakuks siis et sul ei jõua kas veepump olematute labade tõttu vedelikku tsirkuleerida või on mingit lekkepeatajat kunagi kasutatud ja jahutusradikas umbes.
-
- Klubiliige
- Postitusi: 65
- Liitunud: 01.06.2011 00:18 55
- Peamine sõiduk: BMW 530D e61
- Telefon: 56998783
Re: BMW 525TDS e34
Aga kas selline asi võib ka olla, et polkikaan on kõver või katkine ning mootoris surve sees?
Re: BMW 525TDS e34
K..radi raske on siin ennustada kuid viitab siiski sinu poolt viidatud veale - kaan!allan623 kirjutas:Aga kas selline asi võib ka olla, et polkikaan on kõver või katkine ning mootoris surve sees?
Ära osta omale kunagi esimest BMW-d, sest see ei jää viimaseks...!
E34 524td ATM, E39 525tds ATM, E53 3,0td ATM
E34 524td ATM, E39 525tds ATM, E53 3,0td ATM
-
- Klubiliige
- Postitusi: 65
- Liitunud: 01.06.2011 00:18 55
- Peamine sõiduk: BMW 530D e61
- Telefon: 56998783
Re: BMW 525TDS e34
Palju selline remont maksma võib minna? Oskab äkki keegi öelda?
Re: BMW 525TDS e34
No hakka ikka lihtsamatest asjadest peale. Esimese asjana soovitaksin ikka termostaadi välja kakkuda ja kontrollida selle avanemist. Tegelikult võid kohe uue panna, kui juba välja kisud. Vastu talve hea kohe uus jahutusvedelik ka sisse panna ja õhk süsteemist välja. Kui see ei aita, siis jahutsvedeliku pump üle kontrollida. Ventika siduri võid ka üle vaadata.
-
- Klubiliige
- Postitusi: 65
- Liitunud: 01.06.2011 00:18 55
- Peamine sõiduk: BMW 530D e61
- Telefon: 56998783
Re: BMW 525TDS e34
Nüüdseks juba plokikaan maha kistud. Termostaat puudus täielikult. Ilmselt on ikkagi plokis surve sees. Kui on võimalik homme pinki lükata siis saab teada mis seisukorras on plokikaan. Kirjutan ka kindlasti siia selle kirja. Aga seniks on kõik soovitused ikkagi tere tulnud
- RakvereRuss
- Huviline
- Postitusi: 230
- Liitunud: 18.12.2010 11:24 03
- Asukoht: Rakvere
Re: BMW 525TDS e34
Ei hakka uut teemat tegema siis mõtlesin, et kriban oma mure siia ja ootan arvamusi...
Mõni aeg tagasi vahetasin autol salongifiltri. Peale vahetust puhkus salongi kenasti kuid mitte sooja vaid leiget või isegi jahedamapoolset. Hakkas korralik külm peale tulema ja otsustasin vahetada jahutusvedeliku.
Vedeliku vahetust teostasin radiaatori lõdvikute kaudu(mootor oli eelnevalt töösoe). Sain mis sain mõlemast lõdvikust ja radikast siis takka panin korra auto käima(et ehk tuleb sealt veel) ja ei tulnudki tilkagi. Mis siis ikka, ma keerasin kõik lõdvikud kinni ja hakkasin uut jahutusvedelikku paisupaaki kallama. Vaatasin, et enam ei vaju tase allapoole siis käivitasin sõiduki ja kallasin tasapisi jahutusvedelikku juurde. Nii vaatasin, et on okey ja läksin sõitu(Lõpuks sain kõigest vahetatud 4l, ülejäänud ei saanud kätte). Saabusin siis Põhjakeskuse ette ja jätsin auto käima(ootasin üht), et tuba jahedaks ei läheks. Natukest aega ootasin ja mootoritemp näitab, et mootor jahtub maha. Nool näitas keskele kuid vajus tasapisi külmema suunas järgmise kriipsuni. Tulin siis autost välja ja vaatasin, et jahutusvedelik ikka normis. Sõitsin siis 70 km otsa ja otseselt sooja ei tule. Keskelt õhuavadest tuleb jahedamat ja klaasiservast tuleb lausa kuuma. Proovisin siis lülitada siseringlusele ja ohh näe, andis sooja. Nüüd on asi nii kaugele arenenud, et tulevad lekkiva salongiradika sümptomid ehk jahutusvedeliku hais ja juhipoolelt ei näe suurt miskit kuid kõrvalistujapoolel selged klaasid. Ei teagi nüüd mis lahti on. Termostaat, veepump või mõlemad? Salongiradika olen varasemalt välja vahetanud ja paigaldasin uued tihendid, ehk on mõni tihenditest järgi andnud? Ootan nõu
Mõni aeg tagasi vahetasin autol salongifiltri. Peale vahetust puhkus salongi kenasti kuid mitte sooja vaid leiget või isegi jahedamapoolset. Hakkas korralik külm peale tulema ja otsustasin vahetada jahutusvedeliku.
Vedeliku vahetust teostasin radiaatori lõdvikute kaudu(mootor oli eelnevalt töösoe). Sain mis sain mõlemast lõdvikust ja radikast siis takka panin korra auto käima(et ehk tuleb sealt veel) ja ei tulnudki tilkagi. Mis siis ikka, ma keerasin kõik lõdvikud kinni ja hakkasin uut jahutusvedelikku paisupaaki kallama. Vaatasin, et enam ei vaju tase allapoole siis käivitasin sõiduki ja kallasin tasapisi jahutusvedelikku juurde. Nii vaatasin, et on okey ja läksin sõitu(Lõpuks sain kõigest vahetatud 4l, ülejäänud ei saanud kätte). Saabusin siis Põhjakeskuse ette ja jätsin auto käima(ootasin üht), et tuba jahedaks ei läheks. Natukest aega ootasin ja mootoritemp näitab, et mootor jahtub maha. Nool näitas keskele kuid vajus tasapisi külmema suunas järgmise kriipsuni. Tulin siis autost välja ja vaatasin, et jahutusvedelik ikka normis. Sõitsin siis 70 km otsa ja otseselt sooja ei tule. Keskelt õhuavadest tuleb jahedamat ja klaasiservast tuleb lausa kuuma. Proovisin siis lülitada siseringlusele ja ohh näe, andis sooja. Nüüd on asi nii kaugele arenenud, et tulevad lekkiva salongiradika sümptomid ehk jahutusvedeliku hais ja juhipoolelt ei näe suurt miskit kuid kõrvalistujapoolel selged klaasid. Ei teagi nüüd mis lahti on. Termostaat, veepump või mõlemad? Salongiradika olen varasemalt välja vahetanud ja paigaldasin uued tihendid, ehk on mõni tihenditest järgi andnud? Ootan nõu