Tuvastatud reklaamiblokeerija: Meie veebis on võimalik kuvada külastajatele veebireklaamid. Palun kaaluge oma reklaamide blokeerija keelamist meie veebisaidil.
Küsimus siis, et mis neil veel vahet on peale nukkvõlli, aju ja selle, et 77kw (vist) pole segusiibrit...? Ja kui raske oleks 77kw ehitada siis 85kw-seks?
Ettetänades...
Ennem BMW 525ix 141Kw
Nüüd BMW 316i 77Kw
Vahe on märgatav!!
Dade17 kirjutas:Küsimus siis, et mis neil veel vahet on peale nukkvõlli, aju ja selle, et 77kw (vist) pole segusiibrit...? Ja kui raske oleks 77kw ehitada siis 85kw-seks?
1.9 on nii 1,6 kui ka 1,8....sa vist ei saanud küsimusest aru
Ja tõesti vaatasin järgi on jah 1,8 87kw
Nende plokk ja ülemine ots on põhimõtteliselt üks ühele....
Ennem BMW 525ix 141Kw
Nüüd BMW 316i 77Kw
Vahe on märgatav!!
Dade17 kirjutas:1.9 on nii 1,6 kui ka 1,8....sa vist ei saanud küsimusest aru
Ja tõesti vaatasin järgi on jah 1,8 87kw
Nende plokk ja ülemine ots on põhimõtteliselt üks ühele....
1.9l M43 on tehniliste uuendustega nn TÜ mootor ehk need mõlemad (77kw ja 87kw) on sama M43TUB19 mootor. Ka ECU-d on samad ja erinevus on tehnilistes seadistustes, mille muutmine eeldab seadmeid ja oskusi.
Dade17 kirjutas:mida sa paugutad tühja? mis 0,3? loe korralikult ennem läbi küsimus ja pealkiri enne kui kirjutama hakkad...
tegemist on 1,9L 316...
Ma väga kahtlen et neil ecu üks on....kust siis need 10kw tulevad, ja kui 77kw pole segusiibrit siis on ju ka ajus puudu see koht mis seda reguleerib??? Ja seda et nad üks ja sama tüübi mootorid on tean ma juba ammu muidu ma ju ei küsiks kuda seda ümber ehitada ja ei teaks, et neil alumine ja ülemine ots üks ühele on. Välja arvatud siis nukkvõll ja et segusiiberit pole 77kw-sel... Egastahes kas see asi on võimalik, mis selleks vaja on jne. Või on mõttekam lihtsalt ülemine ots ühes tükkis välja vahetada ja ka siis 87kw aju panna....?
Ennem BMW 525ix 141Kw
Nüüd BMW 316i 77Kw
Vahe on märgatav!!
Mis ajad seda 10KW taga, pane juba kohe IS i mootor ja 103 KW olemas.Kunagi oli siin sama teema ,see 10Kw läheb kalliks ,et ei tasu ära!Pealegi kui ikka soov raha kulutada ,siis kõige õigem oleks üldse 1,9 mootorile panna 1,8 85 KW pritse, aju ja sisselase,see M43B18 on E36 peal ja 85KW.
Millest sa jälle räägid ???...mis tempomat...??? Tegemist on DISA klapiga...e. drossel klapiga e. segusiibriga.... DISA valve controls the variable length intake manifold on the M42/M44 motors. Located inside the intake manifold, it gives better torque at low revs by closing keeping the intake runner long but after about 4500rpm, it opens up by and makes the intake runners shorter for more horsepower.
Ennem BMW 525ix 141Kw
Nüüd BMW 316i 77Kw
Vahe on märgatav!!
Vaata kuhu tempomat on M43 juures istutatud.
Oleme me ikka endiselt M43 mootori juures või vaatleme M42/M44 (?)
Dade17 kirjutas:Millest sa jälle räägid ???...mis tempomat...??? Tegemist on DISA klapiga...e. drossel klapiga e. segusiibriga.... DISA valve controls the variable length intake manifold on the M42/M44 motors. Located inside the intake manifold, it gives better torque at low revs by closing keeping the intake runner long but after about 4500rpm, it opens up by and makes the intake runners shorter for more horsepower.
Kuna teema nüüd maha vaibunud siis mõtlesin, et lõpetaks siis kokkuvõttega asja Ja äkki mõni sama mõttega saatusekaaslane leiab siit siis ka endale vastuse Sai siis natukene netis kolatud ja uuritud. Hinnad siis mis a la maksavad asjad: Nukkvõll ~220 euri, Disa klapp ~200 euri ja softi vahetus ka ~60-100 eur-i. Ja kui kasutatud "uus mootor" maksab ~500 euri siis ei ole kokkuvõttes mõtet asja ehitada vaid pigem osta siis "uus mootor"
Ennem BMW 525ix 141Kw
Nüüd BMW 316i 77Kw
Vahe on märgatav!!