Tuvastatud reklaamiblokeerija: Meie veebis on võimalik kuvada külastajatele veebireklaamid. Palun kaaluge oma reklaamide blokeerija keelamist meie veebisaidil.
Mootoripadjad said ära vahetatud mis olid valepidi pandud, vahetati ümber , juhipoolsel pool istudes läks vibra leebemaks kuid kõrval istudes jäi samaks, lasin uued padjad panna Corteco.
Autosse istudes ja käima pannes ei tundnud oma autot äragi enam , mootor tiksub vaikselmalt, vibra täiesti kadunud, "Drive" peal tiksub vaiksemalt kui enne "Neutrali" peal.
Töö sai tehtud Energias Heikki juures.
Mul oli sama teema, eelmised padjad olid valepidi peale pandud , vahetati ümber, kuid oli juba nii läbi omadega et ikka ei olnud see õige tunne.
Lasin uued Corteco omad alla panna ja töötavad ilusti.
Homme siis lähen patju kaema, vb saan isegi hea hinnaga midagi. Kui pihustitel on miskit viga kas siis võtab rohkem kütust ka ? endal 1.9 mootor 87kw ja linnas võtab kuskil 12-13L/100km, neljakäiguline automaat kast. On see normaalne kulu linnas või tasuks asja lähemalt uurima hakata ?:)
Võibolla on ka minul lootus vibrast lahti saada
No mul 2003 a automatic 2.0 diisel ja üle 8.0 pole saand.
TEAN et ühel oli 2,5 bensakas e36 ja võttis hästi vajutades 12 -13, minuarust on see 1,9 kohta väga palju
lugesin auto tehase andmeid linnakulu on 100 km kohta minul 12.7 L keksmine 9 ja maantee 6,7
Tahtsin ka endale 2.0 diislit, kuna on ikka ökopill küll, 6,7 linnasõidul tehase andmete järgi, aga no juhtus nii et sai bensukas soetatud. Vahetan siis endal ka ära padjad, varsti annan tulemustest siis teada
Nagu ma aru saan siis vibra 318 ja 320 E46 (mõlemad 2l mootorid) on tüüpiline probleem.. mul endal ka pisut tühikäigul väritsab. Autoks on 318d e46 85kW ja 2003 aasta. Vahetasin ära mootori padjad aga mittemidagi... diagnostist ei tulnud ka midagi välja. Sai KTSiga tühikäiku timmitud aga ikka mittemidagi :/ osad räägivad, et hooratas kuigi seda ei tahaks uskuda (5k manuaal kast).
Kas hooratta kontrollimiseks on ka mingi muu võimalus peale kasti maha kiskumise ?
Uurimise käigus selgus et hooratas on mul läbi ning 1 mootori padi, kui ära jõuan vahetada annan tulemusest teada Raits777 kas sul on automaat ? tyhikäigul küll ei tohik määrata hooratas, mul näiteks ei värise ta tyhikäigul just kui vedav käik sees D või R 1,2,S. Pigem võib sul olla lambda, või pritsepeaga probleeme, kuid spetsialist ei ole.
to zaliblancer
Mul endal ka 1.9l 87 kw ja neljane automaat. MInu linnakulu kuskil 11, suve poole sain9-10 hakkama.Elan täiesti kesklinnas ja suht tihti seisan ka fooride all.Sõidan nii et ette ei jää.Mul võttis isegi algul 13-14 ja natuke värises ka.Vahetasin ära õhulugeja ja enam probleemi ei ole.Nii et soovitan uurida!!midagi on viga sul
mul auto käivitub ilusti ning pööretel kaob vibra ära... pihustitega on kõik ok... padjad on ka vahetatud ja ainuke asi mida mulle öeldakse on hooratas... aga sellega tekkisgi mul küsimus, et kuidas seda kontrollida?
minu loogika kohaselt ei tohiks hoorattas viga olla, sest just pööretel kaob vibra ära.
teine asi mis ehk diagnoosi aitab paika panna on see et pöörded kõiguvad vahest umbes 50-100 pöördekanti... aga siis kui ei kõigu on vibra ikka...
Kuno_t sa vist ei loe piisavalt palju, enne loe probleemidest, kui hakkad julgelt sõna võtma! Jah ei ole kuni aastani 2005 automaat kastidel Hooratast, aga mina seda ennem ei tadnud teadsin et osadel ikka on aga alles aastast 2005. Ja ei ole siin diisli teema, rohkem vibra salongis. Loe palun kõike algusest peale. Äkki diislil mõõdetakse CO2 ka ? Mis sest et tahmab hirmsalt?
Teadmiseks teistele, kui kellelgi veel esineb seda vibra siis minul oli heitgaaside mingi survevoolik ribadeks. Siit näeb milline se välja näeb nr7 voolik. http://www.realoem.com/bmw/showparts.do ... g=11&fg=50" onclick="window.open(this.href);return false;
Innovative kirjutas:Mario22 ja e46xxx palju siis täpselt vahetus ja padjad maksid?
Padjad 100 eurot...lemförder
Vahetasin ise, suht porno oli vahetada. Juhipoolse sai ilusti lahti, teisele poole jäi mingi turbo klapp ette mida ei saand ära. Aga sain lõpuks lahti, ja iseenesest vahetamine ei ole raske kui mutrid lahti saad. Kanali peal hea teha seda tööd.
Vahe oli märgatav, kuna üks padi oli totaalselt puru ja raud oli vastu rauda.