Antud juhul siis plaanin seda lasta 2,0d 130kw, (07-08a mudel)
Endiselt keegi ei oska soovitada mismoodi tolle filtri isepuhastuma saab sundida?
Teatud kiirusel sõitmine, teatud pööretel vms?
Ei ole mõtet inimesi segadusse ajada "lapats põhjas"Svenp kirjutas:Pikem sõit suure koormusega võimaldab puhastada kübemefiltrit. Kübemefiltri puhtaks põletamiseks peab väljalaskegaaside temperatuur kuskil üle 600°C olema. Selline temperatuur esineb ainult mootori nimivõimsusel ehk "lapats põhjas". Kütuselisandite abil abil saab nõutava temperatuuri 450...500°C kanti alandada, lisaks kütusepritse hilisemaks muutmisega suurendatakse väljalaskegaaside temperatuuri.
Ma arvan et ma lükkasin seda nn. isepuhastust ise veidi edasi sellega et ma võtsin filtri alt ja puhusin selle suruõhuga läbi. Pesta ma ei julgenud sest lugedes inglise foorumeid siis mis iganes ainega puhastades ei kuiva see aine korralikult ära ja hakkab kiiremini uut tahma endasse hoidma, seoses sellega siis kiirem ummistumine. Keskmine kiirus näidu järgi on kuskil 46-48kmh. Aru sain ma põletus protsessist siis kui naisele linna järgi läksin ja seisma jäädes mingi ilge kirbe lõhn sisse tuli, alguses ei pannud muidugi kokku pilti et kust hais tuli aga maanteele tagasi jõudes vaatasin kütte seierit ja see oli kukkunud mitu liitrit, siis sain aru et vohh nüüd midagi toimus. Maanteel sõites seier alla kuue peaaegu ei kukkunudki enam, nüüd on nagu alguses oli... kolme-nelja vahepeal ja isegi tõusudel ei tõuse üle viie. Mitmed asjapulgad on seda isepuhastust nüüd seostanud sellega et eemaldasin pöördklapid.ImreR kirjutas:No 1500 on ikka väga ebareaalne ja ulme valdkond... Ma pole seda numbrit kordagi näinud, maks mis Eesti-Itaalia tripil nägin, oli 1300 midagi.
Eestis, siinses kliimas, ma ei tahakski uskuda, aga valetajaks ma kedagi ei pea, ju siis võimalik. Endal pole küll midagi aastaga muutunud. Kui auto sain eelmine sügis, siis olid samad numbrid ees, eks ma natuke saan kulu alla võrreldes eelmise sügise/talvega, sest nüüd termostaat korras. Mul tavaline et saan paagitäiega sõita 800 km, sõidan linnas pea 80-90% oma sõitudest. Maanteel oleks muidugi pilt teine.
Ja kuidas sa siis arusaid, et nüüd(peale nii pikka omamist) just hakkas põletama filtrit? Sul vist suuremasosas sõidud maanteel?
ImreR kirjutas:Oot... ma olen siis väga valesti ikka asjast arusaanud. Mina tean, et nelja silindristel ei olegi neid nn. pöördklappe. Kas olen ise udu?
Fakt jääb faktiks, et tahm põleb 600°C juures, mis saavutatakse mootori nimivõimsusel. Soovid Sa seda ümber lükata? Kuna reeglina gaas põhjas ei sõideta on terve rida meetmeid, et põlemistemperatuuri alandada (kütuselisandid) ja/või väljalaskegaaside temperatuuri üles viia (ECU programm pritse hilistamiseks). Su pikas algallikale viitamata tekstis on juttu viimasest meetmest ja selle eeltingimustest.meego kirjutas: Ei ole mõtet inimesi segadusse ajada "lapats põhjas"![]()
on siis kuulda ka olnud et mönel mootorisse lennanud need?bosshoss kirjutas:ImreR kirjutas:Oot... ma olen siis väga valesti ikka asjast arusaanud. Mina tean, et nelja silindristel ei olegi neid nn. pöördklappe. Kas olen ise udu?
Täpselt samasugused nagu e39 3.0d common railil, ainuke vahe et tollel kuus klappi meil neli. Ise näind ja ise eemaldanud neid mõlemal.
120 kW on pöördklapid, 130 kW ei ole. Ehk siis muutus toimus 2008. aastal.bosshoss kirjutas:ImreR kirjutas:Oot... ma olen siis väga valesti ikka asjast arusaanud. Mina tean, et nelja silindristel ei olegi neid nn. pöördklappe. Kas olen ise udu?
Täpselt samasugused nagu e39 3.0d common railil, ainuke vahe et tollel kuus klappi meil neli. Ise näind ja ise eemaldanud neid mõlemal.