Tervitus kaasfoorumlased!
Sobrasin küll foorumis aga ei leidnud mure suhtes eriti midagi.Mure siis selline et auto seisis paar kuud ja aku oli tühjaks selle ajaga saanud. Laadisin aku täis ning proovisin käivitada. Süüde sisse pidur alla aga spidol näitab et KK on D asendis ja käima panna ei lase. Kuigi käigukang ise on P asendil. Proovisin N-iga ka aga see ei andnud tulemusi. Akuklemmi võtsin maha ja lasin pool päeva tal olla. Õhtul panin peale ja lugu ikkagi samamoodi. Võtsin lahti kk. pistiku ja puhastasin, ikka D koguaeg. Kellel olnud sarnane olukord, siis kirjutage
Probleem e39 523 96a. automaadiga(lahendatud)
Probleem e39 523 96a. automaadiga(lahendatud)
Viimati muutis MihkelBK, 26.10.2012 20:14 21, muudetud 1 kord kokku.
Sõidukite keretööd ja värvimine.
Tel.56843300
Tel.56843300
Re: Probleem e39 523 96a. automaadiga
Ehk pildilt nr.8 ja sellega seotud asju kontrolli.
http://static.bmwfans.info/images/epc/MTYyNTlfcA==.png" onclick="window.open(this.href);return false;
http://static.bmwfans.info/images/epc/MTYyNTlfcA==.png" onclick="window.open(this.href);return false;
Re: Probleem e39 523 96a. automaadiga
Olnud sarnane teema, auto ei käivitu,tundub nagu käigukasti asendi andur ei toimi, aku tuli põleb.
Mina leidsin õnneks lihtsa lahenduse
http://foorum.bmwclub.ee/viewtopic.php?f=39&t=135978" onclick="window.open(this.href);return false;
Mina leidsin õnneks lihtsa lahenduse
http://foorum.bmwclub.ee/viewtopic.php?f=39&t=135978" onclick="window.open(this.href);return false;
Puhverdatud - Sarnased lehed
Re: Probleem e39 523 96a. automaadiga
Nonii, sirvisin Autodatat ja täpselt nii oligi.
Õli taseme andurilt võtsin pistiku ära, panin uue kaitsme nr 15. (Oligi läbi põlenud) panin uue kaitsme ja P asend vastas näidikute plokis olevaga ja masin läks käima:P
Nüüd on siis ka kõigile teada et probleem on hoopistükis õli taseme anduris mitte käigukangi asendianduris ega käigukastis.
Ja ses suhtes et armatuuris kui süüde on sees siis ju aku tuli põleb niikuinii kui mootor ei käi
Tänud kõigile kes abistasid!
Õli taseme andurilt võtsin pistiku ära, panin uue kaitsme nr 15. (Oligi läbi põlenud) panin uue kaitsme ja P asend vastas näidikute plokis olevaga ja masin läks käima:P
Nüüd on siis ka kõigile teada et probleem on hoopistükis õli taseme anduris mitte käigukangi asendianduris ega käigukastis.
Ja ses suhtes et armatuuris kui süüde on sees siis ju aku tuli põleb niikuinii kui mootor ei käi
Tänud kõigile kes abistasid!
Sõidukite keretööd ja värvimine.
Tel.56843300
Tel.56843300