Automaatkasti õli ja kolin peale sillastendi KORRAS
Automaatkasti õli ja kolin peale sillastendi KORRAS
Tere,
Auto E39 525i, sedaan 2003
Tekkis 2 kiiret küsimust.
Kas automaatkasti õli jaoks on ka mingi andur, et kui õli liiga vähe annab armatuuris märku?
Milles võib asi olla kui peale sillastendi tundub terve esiots natuke imelik ja "koliseb". No mitte just ei kolise aga üle takistuste ei liigu enam nii vaikselt kui enne, ja võrreldes tagumise otsaga (mis on haudvaikne) tundub ikka halb.
Enne sillastendi oli kõik väga ok, sest sai vahetatud kõik mis vaja. peale stendi viisin uuesti UM'i ja midagi ei leitud. Mida seal sillastendis krutitakse ja kas midagi võis lahti jääda niimoodi, et seda hilisemas sillakontrollis ei märka.
Tänud,
Auto E39 525i, sedaan 2003
Tekkis 2 kiiret küsimust.
Kas automaatkasti õli jaoks on ka mingi andur, et kui õli liiga vähe annab armatuuris märku?
Milles võib asi olla kui peale sillastendi tundub terve esiots natuke imelik ja "koliseb". No mitte just ei kolise aga üle takistuste ei liigu enam nii vaikselt kui enne, ja võrreldes tagumise otsaga (mis on haudvaikne) tundub ikka halb.
Enne sillastendi oli kõik väga ok, sest sai vahetatud kõik mis vaja. peale stendi viisin uuesti UM'i ja midagi ei leitud. Mida seal sillastendis krutitakse ja kas midagi võis lahti jääda niimoodi, et seda hilisemas sillakontrollis ei märka.
Tänud,
Viimati muutis Ivo81, 06.08.2013 21:36 50, muudetud 3 korda kokku.
- eero
- Huviline
- Postitusi: 5631
- Liitunud: 05.06.2003 13:50 21
- Peamine sõiduk: F07 535i GT
- Telefon: 5256627
- Asukoht: Kadaka tee 187C Tallinn. Tel. 5256627, eero@autoint.ee
- Kontakt:
Re: Automaatkasti õli ja kolin peale sillastendi.
Kastiõli taseme jaoks andurit ei ole.
Sillastendis keeratakse roolivarraste kontramutrid lahti ja üks või mõlemad võisid jääda kinni keeramata.
Sillastendis keeratakse roolivarraste kontramutrid lahti ja üks või mõlemad võisid jääda kinni keeramata.
E34 540 - X5 E53 4,4 - E30 316i - R28 R1150R - E32 740 - E34 540 touring - E36 325i - E30 325ixa - Z3 1,9 M44 - F07 535i GT
Re: Automaatkasti õli ja kolin peale sillastendi.
Kas see lahtine mutter peaks ka väljenduma keeramises/roolis? Sest see on nagu ok.eero kirjutas:Sillastendis keeratakse roolivarraste kontramutrid lahti ja üks või mõlemad võisid jääda kinni keeramata.
Re: Automaatkasti õli ja kolin peale sillastendi.
Sillastendis vahetati su uued jupid vanade vastu tagasi välja ..muidu ju ainult kokkujooksu esisillas regullitakse. See et üle takistuste kolksub võib ka amort või amordi tugilaager olla.Ivo81 kirjutas:Milles võib asi olla kui peale sillastendi tundub terve esiots natuke imelik ja "koliseb". No mitte just ei kolise aga üle takistuste ei liigu enam nii vaikselt kui enne, ja võrreldes tagumise otsaga (mis on haudvaikne) tundub ikka halb.
Enne sillastendi oli kõik väga ok, sest sai vahetatud kõik mis vaja. peale stendi viisin uuesti UM'i ja midagi ei leitud. Mida seal sillastendis krutitakse ja kas midagi võis lahti jääda niimoodi, et seda hilisemas sillakontrollis ei märka.
- TiitR
- Huviline
- Postitusi: 6439
- Liitunud: 24.05.2006 19:16 00
- Peamine sõiduk: E70 xDrive30d
- Asukoht: Tartumaa + Ida-Viru
Re: Automaatkasti õli ja kolin peale sillastendi.
X-file, aga roolilatt või amordiga seonduv detail äkki andis peale sillaregulli kuidagi saba? No kui kõik pudinad ja pulikad said vahetatud?
Enne: E30-1,8i/2,5i/2,4d, E34-2,4tda/2,5tds, E36-2,5td, E39-3,0d/3,0da, 2xE60-3,0da, E70 3.0sd M-pakett
Nüüd: ´12a. VW Passat 2.0 tdi DSG;´09 E70 3.0d M-pakett, ´85a. VAZ 21063, ´05a. Škoda Octavia 2.0 tdi DSG
Nüüd: ´12a. VW Passat 2.0 tdi DSG;´09 E70 3.0d M-pakett, ´85a. VAZ 21063, ´05a. Škoda Octavia 2.0 tdi DSG
Re: Automaatkasti õli ja kolin peale sillastendi.
Kas kolin võib olla seotud sellega, et nt. enne oli roolilatti peale keeratud (olen lugenud et nii tehakse) ja sillastendis pandi lihtsalt originaal asendisse tagasi? Ja et tegelikult see kurikuulus E39 roolilatt jebib.
Peale silla stendi läks rool kergemaks ja tekkis selline väike plagin üle konaruste sõites, ehk siis tallinna teede peal kogu aeg ja tagurdades (nt garaazist välja kõrgemalt pinnalt madalamale) käib vasakult eest ka mingi mats läbi, ei ole just kolks metall vastu metalli aga päris õige see asi pole. Edasipidi garaazi sõites kõik ok.
Latt õli ei tilgu ja rooliloksu/lõtku pole.
Sillastendis natuke hämmastas see peksmine mis seal auto all käis, mitte ei keeratud mutreid lahti vaid peksti lahti,
Peale silla stendi läks rool kergemaks ja tekkis selline väike plagin üle konaruste sõites, ehk siis tallinna teede peal kogu aeg ja tagurdades (nt garaazist välja kõrgemalt pinnalt madalamale) käib vasakult eest ka mingi mats läbi, ei ole just kolks metall vastu metalli aga päris õige see asi pole. Edasipidi garaazi sõites kõik ok.
Latt õli ei tilgu ja rooliloksu/lõtku pole.
Sillastendis natuke hämmastas see peksmine mis seal auto all käis, mitte ei keeratud mutreid lahti vaid peksti lahti,
Re: Automaatkasti õli ja kolin peale sillastendi.
On kellelgi midagi öelda antud kolina kohta.
Vahepeal sai ka ÜV tehtud ja väideti, et kõik on ok, no aga kolin on ju olemas ja enne seda polnud.
Vahepeal sai ka ÜV tehtud ja väideti, et kõik on ok, no aga kolin on ju olemas ja enne seda polnud.
- taff911
- Huviline
- Postitusi: 958
- Liitunud: 13.12.2005 18:42 09
- Peamine sõiduk: BMW 520i e39 110kw
- Asukoht: Tallinn
Re: Automaatkasti õli ja kolin peale sillastendi.
Pakun, et ega ennem selgemaks asja ei saa kui pöördud kuhugi kes üle vaataks, vb mõistlik minna samasse kohta tagasi ja küsida, et mis värk on, nad peaksid ju teadma mis tegid seal. Normaalne see kindlasti pole, kui ennem korras oli.
Re: Automaatkasti õli ja kolin peale sillastendi.
omal on olnud juhus kus pärast sillaregulli selgus(ca pool aastat hiljem),et rooliotsa keerutades oli latiotsast rooliotsa lahti kerind. Seisis paari tiiru najal otsas.taff911 kirjutas:Pakun, et ega ennem selgemaks asja ei saa kui pöördud kuhugi kes üle vaataks, vb mõistlik minna samasse kohta tagasi ja küsida, et mis värk on, nad peaksid ju teadma mis tegid seal. Normaalne see kindlasti pole, kui ennem korras oli.
Oskan suhelda e31-e92 mudelitega
Re: Automaatkasti õli ja kolin peale sillastendi.
Kelle kohta antud jutt käis?Kuno_T kirjutas:Jutt selline, et sa ei oma antud sõlmest ettekujutust ja lahmid.
Oskan suhelda e31-e92 mudelitega
- PeeterA
- Huviline
- Postitusi: 4391
- Liitunud: 26.07.2007 10:10 36
- Telefon: 51949859
- Asukoht: BMW diagnostika Haapsalus
- Kontakt:
Re: Automaatkasti õli ja kolin peale sillastendi.
Koostatud roolilati ja rooliotstega ei saa sõites midagi iseenesest lahti keerutada.
Auto käändmik või siis roolilatt peaksid sel juhul nagu autorattad ümber oma telje pöörlema
Suvaline pilt netis visualiseerimiseks.
Auto käändmik või siis roolilatt peaksid sel juhul nagu autorattad ümber oma telje pöörlema
Suvaline pilt netis visualiseerimiseks.
tel. 51 949 859
Re: Automaatkasti õli ja kolin peale sillastendi.
Mitte ISEENESEST. vaid silla reguleerimise ajal keerutatakse seda parempoolset osa roolivardast. ja kui keerata vastupäeva ja latipoolset otsa mitte kinni hoida(kaitsekumm tuleb kinnihoidmiseks eemaldada) võib juhtuda et munakas ei käi hästi ringi ja keerabki sisemise rooliotsa roolilatilati küljest lahti.
Oli siis nii raske aru saada?
Oli siis nii raske aru saada?
Oskan suhelda e31-e92 mudelitega
Re: Automaatkasti õli ja kolin peale sillastendi.
Kas tahad niisama jaurata või ei ole sa tõesti siiamaani aru saanud mida ma seletada üritasin?Kuno_T kirjutas:Nii head juttu on isegi raske kommenteerida. Püüan lühidalt, munaka ehk kera olemus on see, et ta pöörleb.võib juhtuda et munakas ei käi hästi ringi ja keerabki sisemise rooliotsa roolilatilati küljest lahti
Oskan suhelda e31-e92 mudelitega
Re: Automaatkasti õli ja kolin peale sillastendi.
Täiesti reaalne ju kui esialgu on halvasti paigaldatud(mitte piisava jõuga kinnikeeratud) sisemine rooliots.Kuno_T kirjutas:Ära siis kirjuta nii head juttu, et munaka pööramisega tuleb M16 või M14 keere lahti. Täiesti arusaamatu, kuidas nii lihtsa asja ümber sinuga nii mitu posti kirju tuleb vahetada.
Ja pärast seda on sõidetud sillareguleerimisse.
Kui sa kunagi oled ikka uut juppi autole külge keeranud? Siis peaksid kursis olema küll et uut sarniiri näpuga ringi ei keera! Edasist protsessi ma selle munakaga enam edasi ei viitsi seletada .
Maailmas on juhtund igasuguseid imelikke asju millest sa aru ei taha saada - ega see neid asju sellepärast olematuteks ei tee!
Aga teemasse ka
Kas kolin on ikka alles?
Oskan suhelda e31-e92 mudelitega
Re: Automaatkasti õli ja kolin peale sillastendi.
Mine pesionile mees . Sa ikka ei saa asjale enam üldse pihta!Kuno_T kirjutas:Siis tuleb sellisest eriolukorrast kohe kirjutada. Me ei saa eeldada, et normaalselt koostatud autol on poldid igalpool lahti. Sinu BS-i maiguline väide oli ju selline:Täiesti reaalne ju kui esialgu on halvasti paigaldatud(mitte piisava jõuga kinnikeeratud) sisemine rooliots.Siin on meelevaldselt seotud kokku kellegi lohakus, sillaregull, pool aastat ajavahet, tehtud täiesti loll järeldus ja serveeritud sellist jama võimaliku tegevusjuhisena.omal on olnud juhus kus pärast sillaregulli selgus(ca pool aastat hiljem),et rooliotsa keerutades oli latiotsast rooliotsa lahti kerind. Seisis paari tiiru najal otsas.
Oskan suhelda e31-e92 mudelitega
Re: Automaatkasti õli ja kolin peale sillastendi.
Ärge nüüd kakelge, öelge parem kes tahab asja oma pilguga üle vaadata, tasu eest loomulikult.
Sillastendi tegin kuskil nõmme kandis, Mart oli vist mehe nimi, suht kiideti teda siin foorumis ei tahaks uskuda, et mingit jama kokku keetis aga **** seda teab, kaks korda käisin seal, teist korda siis rooli otseks panemas...
Kui kellelgi on huvi üle vaadta andke mulle hind teada, võib ka minu juures teha, kanal olemas.
UM ja ÜV väidavad, et kõik ok, aga äkki nad ei oskagi seda viga sealt otsida kuigi mõlemas kohas ütlesin, et plagin hakkas peale sillastendi.
Muuseas kui rehvidesse rohkem rõhku lasta muutub see heli hoopis meeldivamaks.
PS UM's tehti ainult nii palju, et mingi piduri kaitseplekid keerati kinni ja pakuti et võivad amordid olla mis häält teevad, aga kahtlane see jutt kuna enne stendi oli kõik väga hea.
Sillastendi tegin kuskil nõmme kandis, Mart oli vist mehe nimi, suht kiideti teda siin foorumis ei tahaks uskuda, et mingit jama kokku keetis aga **** seda teab, kaks korda käisin seal, teist korda siis rooli otseks panemas...
Kui kellelgi on huvi üle vaadta andke mulle hind teada, võib ka minu juures teha, kanal olemas.
UM ja ÜV väidavad, et kõik ok, aga äkki nad ei oskagi seda viga sealt otsida kuigi mõlemas kohas ütlesin, et plagin hakkas peale sillastendi.
Muuseas kui rehvidesse rohkem rõhku lasta muutub see heli hoopis meeldivamaks.
PS UM's tehti ainult nii palju, et mingi piduri kaitseplekid keerati kinni ja pakuti et võivad amordid olla mis häält teevad, aga kahtlane see jutt kuna enne stendi oli kõik väga hea.
Re: Automaatkasti õli ja kolin peale sillastendi /Korras!
Sain kolinast lahti.
Tuli välja, et läbi olid stabika varda puksid. Vahetati ära ja kõik korras.
Miks see viga tuli välja sillaregullis ja miks seda UM ei avastanud jääb müstikaks.
Tänud asjaosalistele siin foorumis.
Tuli välja, et läbi olid stabika varda puksid. Vahetati ära ja kõik korras.
Miks see viga tuli välja sillaregullis ja miks seda UM ei avastanud jääb müstikaks.
Tänud asjaosalistele siin foorumis.
Re: Automaatkasti õli ja kolin peale sillastendi | Korras!
Las iga mees ikka jääb oma liistude juurde ok? Õli vahetan ära ja filtreid ka ja mõne väiksema töö aga auto mis minu jaoks uus...no selle remondi jätan hetkel teiste meeste jaoks. Ma arvan, et sina ei tea ka minu tegevusvaldkonnast mitte midagi, ja ei peagi teadma. Kirjakese kirjutasin peale margi esinduses käimist, seega eeldasin, et mingi suurem mure seal. Ära nüüd torise igal pool nii palju ok? Head tulevat sõbrapäeva!Kuno_T kirjutas:Kui sul kanal olemas, miks ei roninud enne kirjakeste kirjutamist auto alla ja stabikat ei loksutanud- see viga on suht lihtsalt tuvastatav?
Re: Automaatkasti õli ja kolin peale sillastendi | Korras!
Järelikult tehti esinduses lohakat tööd.Kuno_T kirjutas:See, et esindus ei leidnud kolisevaid stabikaliigendeid, on nende suunal tõsine etteheide.
Kui sa lähed sinna murega ,et sillas koliseb midagi ja nende meelest on kõik ok ja siis nädalapärast tuleb välja ,et asi oli lihtsalt stabikavarrastes, mida bmw esindus ei tuvastanud.
Re: Automaatkasti õli ja kolin peale sillastendi | Korras!
Aular kirjutas:Järelikult tehti esinduses lohakat tööd.Kuno_T kirjutas:See, et esindus ei leidnud kolisevaid stabikaliigendeid, on nende suunal tõsine etteheide.
Kui sa lähed sinna murega ,et sillas koliseb midagi ja nende meelest on kõik ok ja siis nädalapärast tuleb välja ,et asi oli lihtsalt stabikavarrastes, mida bmw esindus ei tuvastanud.
Pakun et esinduseks on Peetri UM
Oskan suhelda e31-e92 mudelitega
- MargusA
- Klubiliige - moderaator
- Postitusi: 3397
- Liitunud: 27.01.2009 11:16 45
- Peamine sõiduk: e61
- Asukoht: Harjumaa
Re: Automaatkasti õli ja kolin peale sillastendi | Korras!
Peaks sinna noomituse saatma!
Re: Automaatkasti õli ja kolin peale sillastendi | Korras!
Ainuke kellel on õigus mingit noomitust saata on ivo81 ise.
Mulle endale tundub muidugi väga suure üllatusena ,et seal töötab ebapädev inimene, kes ei suuda stabikavarda korrasolekut tuvastada.
Mulle endale tundub muidugi väga suure üllatusena ,et seal töötab ebapädev inimene, kes ei suuda stabikavarda korrasolekut tuvastada.
Re: Automaatkasti õli ja kolin peale sillastendi | Korras!
Natuke ennatlikud järeldused UM'i suunal tegelikult.
Mõned päevad nüüd sõitnud autoga ja kuigi algul tunudus, et on natuke parem (või äkki lihtsalt tahtsin et oleks) siis tegelikult suurt muutunud pole midagi, peale selle, et heli on muutunud tummisemaks. Kas need stabika puksid olid läbi või ei, vot ei tea, või leiti jällegi võimalus kiirelt raha teenida. Läksin tagasi sinna kus tehti, istusime koos autos, sõitsime ja siis mees avastas et oi, hoopis parempoolse amordi padi läbi (või amort) ja tõesti pealt näpuga katsudes on lõtk sees.
Amort on ka see mida UM pakkus kui aus olla, samas lõtkuga on see amort mis kunagi on UM'i (Paldiski mnt) poolt vahetatud kui auto oli ainult paarkümmend tuhat sõitnud.
Kas amordipatja saab ja kas on mõtet eraldi vahetada? Või tuleks siiski amort vahetada, ehk siis paaris 2tk.
Amort ise töötab veatult ja õli ei aja.
Üldiselt enne kevadet ei viitsi enam vahetada midagi nii kui nii, suht väsitav on tegelikult see vigade otsing, mida pärast ükskõik millise kasutatud auto ostmist tuleb teha. Ja ka mitte odav
Mõned päevad nüüd sõitnud autoga ja kuigi algul tunudus, et on natuke parem (või äkki lihtsalt tahtsin et oleks) siis tegelikult suurt muutunud pole midagi, peale selle, et heli on muutunud tummisemaks. Kas need stabika puksid olid läbi või ei, vot ei tea, või leiti jällegi võimalus kiirelt raha teenida. Läksin tagasi sinna kus tehti, istusime koos autos, sõitsime ja siis mees avastas et oi, hoopis parempoolse amordi padi läbi (või amort) ja tõesti pealt näpuga katsudes on lõtk sees.
Amort on ka see mida UM pakkus kui aus olla, samas lõtkuga on see amort mis kunagi on UM'i (Paldiski mnt) poolt vahetatud kui auto oli ainult paarkümmend tuhat sõitnud.
Kas amordipatja saab ja kas on mõtet eraldi vahetada? Või tuleks siiski amort vahetada, ehk siis paaris 2tk.
Amort ise töötab veatult ja õli ei aja.
Üldiselt enne kevadet ei viitsi enam vahetada midagi nii kui nii, suht väsitav on tegelikult see vigade otsing, mida pärast ükskõik millise kasutatud auto ostmist tuleb teha. Ja ka mitte odav
- TiitR
- Huviline
- Postitusi: 6439
- Liitunud: 24.05.2006 19:16 00
- Peamine sõiduk: E70 xDrive30d
- Asukoht: Tartumaa + Ida-Viru
Re: Automaatkasti õli ja kolin peale sillastendi
Enne suve pole mõtet üldse neid amorte vahetada, vaata millised "ägedad" teed ja tänavad meil hetkel on
Enne: E30-1,8i/2,5i/2,4d, E34-2,4tda/2,5tds, E36-2,5td, E39-3,0d/3,0da, 2xE60-3,0da, E70 3.0sd M-pakett
Nüüd: ´12a. VW Passat 2.0 tdi DSG;´09 E70 3.0d M-pakett, ´85a. VAZ 21063, ´05a. Škoda Octavia 2.0 tdi DSG
Nüüd: ´12a. VW Passat 2.0 tdi DSG;´09 E70 3.0d M-pakett, ´85a. VAZ 21063, ´05a. Škoda Octavia 2.0 tdi DSG
Re: Automaatkasti õli ja kolin peale sillastendi
Tegelikult võiks nüüd mõni targem mees kes teab mis ja kus selle mudeli all täpselt on ajusid ragistada.
Miks siis ikkagi see amordiplagin algas peale sillastendi, sest võin vanduda et enne seda oli vaikus majas.
Ei saa ju olla puhas kokkusattumus. Kas äkki muudeti rataste kaldenurka ja amort on vale nurga all vms?
Tagant muudeti kindlasti ratta kaldenurka.
Mõlemal amordil on lõtk sees kui pealt katsuda ja kõigutada.
Mazda ajast on meeles kuidas sillastendis ei saadud kokkujooksu paika kuna amordid olid valesti all, just see amordipealne seal üleval. Keerati õigesse asendisse ja korras see oligi.
Ideid?
Miks siis ikkagi see amordiplagin algas peale sillastendi, sest võin vanduda et enne seda oli vaikus majas.
Ei saa ju olla puhas kokkusattumus. Kas äkki muudeti rataste kaldenurka ja amort on vale nurga all vms?
Tagant muudeti kindlasti ratta kaldenurka.
Mõlemal amordil on lõtk sees kui pealt katsuda ja kõigutada.
Mazda ajast on meeles kuidas sillastendis ei saadud kokkujooksu paika kuna amordid olid valesti all, just see amordipealne seal üleval. Keerati õigesse asendisse ja korras see oligi.
Ideid?
Re: Automaatkasti õli ja kolin peale sillastendi
Kuno_T kirjutas:Ah, kaua sa siin ikka tõestad (vannud), nagunii keegi ei usu .
selles mõttes, et äkki piisaks mõnest lihtsamast toimingust kui joosta amorte või pealseid vahetama.
Re: Automaatkasti õli ja kolin peale sillastendi KORRAS
esiamortide vahetus lahendas probleemi.