Üks variantidest on taksoga ringi sõita, 2 euri maksab punktist A punkti B (ükskõik, mis linnaots)Paap kirjutas:Lugedes su mõttekäiku aastase läbisõidu kohta siis soovitaks sul üldse jala käia kui 95% on 1-2km otsad.Slo7e kirjutas:Korraliku diisli on väga raske leida. Samas hakkasin kaaluma oma aastast sõitu ning tegin järelduse, et mõttekam on mul vast bensiin võtta, sest aastane läbisõit on mul maksimum 20 000 km ja 95% neist on linnasõidud(ummikud Narva linnas puuduvad) ning kõik on lühikesed otsad 1-2 km. Seega diisel ei tasu ennast ära, sest diisli puhul säästaks 1-2 liitrit sajale kütuse pealt, kuid invsteeriks 2 korda rohkem remonti.Paap kirjutas:Sry, vaatasin, et jutt käis ennem diislist, ökonoomsusest ja võimsusest.
Nüüd teema vahetunud
Samas kui sa neid otsasid päevas u 30-40tk teed siis ei oska ma enam midagi soovitada...
BMW E39 530d 142 kW vs E60 530d 160 kw
Re: BMW E39 530d 142 kW vs E60 530d 160 kw
- TiitR
- Huviline
- Postitusi: 6439
- Liitunud: 24.05.2006 19:16 00
- Peamine sõiduk: E70 xDrive30d
- Asukoht: Tartumaa + Ida-Viru
Re: BMW E39 530d 142 kW vs E60 530d 160 kw
Takso kasuks räägivad veel asjaolud, et võid iga õhtu end tongi tõmmata ja mööda linna seigelda, samuti aknast välja vaadates on täiesti pohh, kas õues on -30C või meeter lund...vilistad takso järele ja kulged
Enne: E30-1,8i/2,5i/2,4d, E34-2,4tda/2,5tds, E36-2,5td, E39-3,0d/3,0da, 2xE60-3,0da, E70 3.0sd M-pakett
Nüüd: ´12a. VW Passat 2.0 tdi DSG;´09 E70 3.0d M-pakett, ´85a. VAZ 21063, ´05a. Škoda Octavia 2.0 tdi DSG
Nüüd: ´12a. VW Passat 2.0 tdi DSG;´09 E70 3.0d M-pakett, ´85a. VAZ 21063, ´05a. Škoda Octavia 2.0 tdi DSG
Re: BMW E39 530d 142 kW vs E60 530d 160 kw
Nii siis olen ka bmw-st vaimustuses. Siiamaani olen sõitnud bensiini mootoriga 320iga. Nüüd aga vajadus suurema auto järele.
Seega otsustasin 5 seeria kasutatud diisli universaali kasuks. Kuna pole diislitega kokku ennem puutunud. Siis ei oska ka midagi nagu arvata neist, mida ennem ostu, peaks kindlasti veenduma.
Lugesin siit foorumist küll mis ma lugesin aga väga palju targemaks ei saanud. Liialt palju ümarat juttu.
Nii palju siis lugesin välja, et:
1 Turbo tuleb üle lasta vaadata.
2 Rooli lokse, ehk siis (roolilatt)
3 Pihustid.
4 Ernevad lekked.
5 Veermik.
Aga äkki veel midagi?
Olen kuulnud ka turvatalade kontrollist, et veenduda et auto poleks avariiline. Aga kus ja mis moodi seda teostada?
Oleks tänulik kui keegi vastaks samuti punktiliselt. Usun et siis saaks need 3 leheküljelise jutu kokkuvõtta paari postitusega mida tuleb jälgida diisel ajamiga bmw ostul.
Seega otsustasin 5 seeria kasutatud diisli universaali kasuks. Kuna pole diislitega kokku ennem puutunud. Siis ei oska ka midagi nagu arvata neist, mida ennem ostu, peaks kindlasti veenduma.
Lugesin siit foorumist küll mis ma lugesin aga väga palju targemaks ei saanud. Liialt palju ümarat juttu.
Nii palju siis lugesin välja, et:
1 Turbo tuleb üle lasta vaadata.
2 Rooli lokse, ehk siis (roolilatt)
3 Pihustid.
4 Ernevad lekked.
5 Veermik.
Aga äkki veel midagi?
Olen kuulnud ka turvatalade kontrollist, et veenduda et auto poleks avariiline. Aga kus ja mis moodi seda teostada?
Oleks tänulik kui keegi vastaks samuti punktiliselt. Usun et siis saaks need 3 leheküljelise jutu kokkuvõtta paari postitusega mida tuleb jälgida diisel ajamiga bmw ostul.
Re: BMW E39 530d 142 kW vs E60 530d 160 kw
Spaik kirjutas:Nii siis olen ka bmw-st vaimustuses. Siiamaani olen sõitnud bensiini mootoriga 320iga. Nüüd aga vajadus suurema auto järele.
Seega otsustasin 5 seeria kasutatud diisli universaali kasuks. Kuna pole diislitega kokku ennem puutunud. Siis ei oska ka midagi nagu arvata neist, mida ennem ostu, peaks kindlasti veenduma.
Lugesin siit foorumist küll mis ma lugesin aga väga palju targemaks ei saanud. Liialt palju ümarat juttu.
Nii palju siis lugesin välja, et:
1 Turbo tuleb üle lasta vaadata.
2 Rooli lokse, ehk siis (roolilatt)
3 Pihustid.
4 Ernevad lekked.
5 Veermik.
Aga äkki veel midagi?
Olen kuulnud ka turvatalade kontrollist, et veenduda et auto poleks avariiline. Aga kus ja mis moodi seda teostada?
Oleks tänulik kui keegi vastaks samuti punktiliselt. Usun et siis saaks need 3 leheküljelise jutu kokkuvõtta paari postitusega mida tuleb jälgida diisel ajamiga bmw ostul.
Soovitus, mine osta kohe uus auto.
Kasutatud auto ost on loterii, ükskõik, kes, kus sul seda ei kontrolliks.
Eile oli kõik korras, ja toimis ilusti, kuid täna näiteks mitte.
Hea näide 2 nädalat tagasi naise autost, pole küll bmw aga sobib näiteks hästi.
Auto org ls 135tuh. Olnud 1 omanik korralik, tehtud korralik ostueelne kontroll, regulaarselt ise hooldanud, kontrollinud. Õhtul sõitis ilusti koju, hommikul kui hakkasid sõitma(sõita sai 5 m ), oli krõkks, krõkks esivedru katki , kuidas võimalik (autoks citroen c3)?
Või bmw, kõik toimis laitmatult, ükskord lampi lihtsalt plaks ja genekas ei laadinud, keda süüdistada?
Mitte kedagi, kõik mis liigub see kulub, mina panin cidrunile uue vedru ja bmwle uue generaatori ja sõidan muretult edasi, ning saan rahulikult aru, et see kõik kaasneb kasutatud autoga.
Kui niiväga kõike kardad, sõida taksoga.
Aga korralikus kohas, kontroll ei tee kunagi paha, Igas linnas on mõni vähe pädevam ja mõni mitte nii pädev töökoda, kus autot kontrollida, kuid selle eest tuleb maksta.
-
- Huviline
- Postitusi: 2548
- Liitunud: 05.09.2007 21:54 36
- Peamine sõiduk: Alltrack
- Asukoht: Tallinn
Re: BMW E39 530d 142 kW vs E60 530d 160 kw
Vali auto välja ja mine Patriku või UMi juurde kontrolli. Omal käel otsid suure tõenäosusega kena läikivat autot ja saad petta. 1000-2000€ hoia remondifondis. Kui ei ole nõus, soovitan Toyotat.
Re: BMW E39 530d 142 kW vs E60 530d 160 kw
Foorumlased, kel E60 aasta või rohkem, rääkige siis ausalt, palju umbes aastas auto peale kulub (huvitab ainult remont+hooldused)?
Pole vaja kirjutada, et sõltub kui korralikult on auto hooldatud enne seda jne, rääkige konkreetselt enda autost.
Pole vaja kirjutada, et sõltub kui korralikult on auto hooldatud enne seda jne, rääkige konkreetselt enda autost.
- Henri.
- Klubiliige - admin
- Postitusi: 12078
- Liitunud: 03.03.2008 18:24 02
- Peamine sõiduk: 328 kuut
- Asukoht: Tln/kesklinn
- Kontakt:
Re: BMW E39 530d 142 kW vs E60 530d 160 kw
Konkreetselt enda autost võid ju lugejate autode alt lugeda..
E61-d:
search.php?keywords=e61&terms=all&author=&fid" onclick="window.open(this.href);return false;[]=4&sc=1&sf=titleonly&sr=topics&sk=t&sd=d&st=0&ch=300&t=0&submit=Otsi
E60-d:
search.php?keywords=e60&terms=all&author=&fid" onclick="window.open(this.href);return false;[]=4&sc=1&sf=titleonly&sr=topics&sk=t&sd=d&st=0&ch=300&t=0&submit=Otsi
Hüperlingid tappis foorum kahjuks ära.
E61-d:
search.php?keywords=e61&terms=all&author=&fid" onclick="window.open(this.href);return false;[]=4&sc=1&sf=titleonly&sr=topics&sk=t&sd=d&st=0&ch=300&t=0&submit=Otsi
E60-d:
search.php?keywords=e60&terms=all&author=&fid" onclick="window.open(this.href);return false;[]=4&sc=1&sf=titleonly&sr=topics&sk=t&sd=d&st=0&ch=300&t=0&submit=Otsi
Hüperlingid tappis foorum kahjuks ära.
- TiitR
- Huviline
- Postitusi: 6439
- Liitunud: 24.05.2006 19:16 00
- Peamine sõiduk: E70 xDrive30d
- Asukoht: Tartumaa + Ida-Viru
Re: BMW E39 530d 142 kW vs E60 530d 160 kw
Jah, oli minugi e60-ne teema siin kunagi olemas koos kõikide juppide hindadega ja vahetustega + hooldused, kuid foorumicrash on selle kaotanud. Enam taastada ei näe pointi ja ega ega enam ei mäleta kahHenri_J kirjutas:
Hüperlingid tappis foorum kahjuks ära.
Enne: E30-1,8i/2,5i/2,4d, E34-2,4tda/2,5tds, E36-2,5td, E39-3,0d/3,0da, 2xE60-3,0da, E70 3.0sd M-pakett
Nüüd: ´12a. VW Passat 2.0 tdi DSG;´09 E70 3.0d M-pakett, ´85a. VAZ 21063, ´05a. Škoda Octavia 2.0 tdi DSG
Nüüd: ´12a. VW Passat 2.0 tdi DSG;´09 E70 3.0d M-pakett, ´85a. VAZ 21063, ´05a. Škoda Octavia 2.0 tdi DSG
Re: BMW E39 530d 142 kW vs E60 530d 160 kw
Su teema on Tiit täitsa allesTiitR kirjutas: Jah, oli minugi e60-ne teema siin kunagi olemas koos kõikide juppide hindadega ja vahetustega + hooldused, kuid foorumicrash on selle kaotanud. Enam taastada ei näe pointi ja ega ega enam ei mäleta kah
link: viewtopic.php?f=4&t=40772&p=333735
- TiitR
- Huviline
- Postitusi: 6439
- Liitunud: 24.05.2006 19:16 00
- Peamine sõiduk: E70 xDrive30d
- Asukoht: Tartumaa + Ida-Viru
Re: BMW E39 530d 142 kW vs E60 530d 160 kw
Krt, ära sa maini, ongi vist alles? Kunagi peale crashi vaatasin, siis pool teemat oli kadunud....ei tea kas suudeti taastada vms?Rain530 kirjutas:Su teema on Tiit täitsa allesTiitR kirjutas: Jah, oli minugi e60-ne teema siin kunagi olemas koos kõikide juppide hindadega ja vahetustega + hooldused, kuid foorumicrash on selle kaotanud. Enam taastada ei näe pointi ja ega ega enam ei mäleta kah
link: viewtopic.php?f=4&t=40772&p=333735
Ainuke, mis kadunud tundub olevat, on upload.ee-st lingitud pildid (aga need pididki mingiajapärast kaduma).
Aga tnx Rain
Ja hea on näha, et teemas olnud masin liigub vapralt tänagi Tartu kandis ringi (ei ole lääpas, ei tossa ega midagi ).
Edit: Vaatasin pullipärast oma kunagist teemat uuesti ja siiski on ca. pool aastat vahelt kaduma saanud (2009a. jaanuari lõpp...kuni juuli keskpaik - sinna mahtus täpselt mu velgede upgrade vahele ).
Enne: E30-1,8i/2,5i/2,4d, E34-2,4tda/2,5tds, E36-2,5td, E39-3,0d/3,0da, 2xE60-3,0da, E70 3.0sd M-pakett
Nüüd: ´12a. VW Passat 2.0 tdi DSG;´09 E70 3.0d M-pakett, ´85a. VAZ 21063, ´05a. Škoda Octavia 2.0 tdi DSG
Nüüd: ´12a. VW Passat 2.0 tdi DSG;´09 E70 3.0d M-pakett, ´85a. VAZ 21063, ´05a. Škoda Octavia 2.0 tdi DSG
Re: BMW E39 530d 142 kW vs E60 530d 160 kw
Ilmselgelt selle raha eest ideaalses korras autot ei saa aga äkki kellelgi midagi konkreetset rääkida autost või müüjast? Ma arvan, et see lahjem mootor tegelikult ei ole mõttekas osta, parem juba 3,0 160kW aga krt hea näeb välja
http://www.auto24.ee/used/922762" onclick="window.open(this.href);return false;
http://www.auto24.ee/used/922762" onclick="window.open(this.href);return false;
316ti E46; 325i E36; 325iA E36; 328iA E36; 520iA E34; 520iA E34; 525tdsA E39; 525dA E61; 528i E39; 530dA E60; 730d E65; 730iLA E38; 740iA e38; 750iLA E38; 750iLA E38; 750i E65; X5 4.4i E53
Re: BMW E39 530d 142 kW vs E60 530d 160 kw
Ma tõin endale septembris täiesti korraliku auto, sõiduga ja visuaalsel vaatlusel ühtegi viga ei tuvastanud.
Nüüd 5-6 kuud hiljem on kogukulu olnud ~2500-3000€(pluss muidugi rehvid, küte ja muu lõbu). Ükski asi poleks takistanud sõitmist ja usun, et keskmise Eestis müüdava auto seisukorda oleks jõudnud, kui poleks 2 aastat midagi teinud. Kõik tööd teostatud UM-is.
Seega kui eesmärgiks on see, et auto oleks 100% korras, võiks Eestist ostetud autole jätta bufferiks 3000-4000€-t tagataskusse. Kui plaan niisama sõita ja hiljem edasi müüa, siis pole muidugi vahet , mis tundubki Eesti tingimustes mõistlik variant.
Keskmine Eesti e60/e61 ostja vaatab, et autol oleks nahksisu ja automaatkast ning turu odavaim hind. Ülejäänud lisadest ei teata või ei osata neid hinnata.
Nüüd 5-6 kuud hiljem on kogukulu olnud ~2500-3000€(pluss muidugi rehvid, küte ja muu lõbu). Ükski asi poleks takistanud sõitmist ja usun, et keskmise Eestis müüdava auto seisukorda oleks jõudnud, kui poleks 2 aastat midagi teinud. Kõik tööd teostatud UM-is.
Seega kui eesmärgiks on see, et auto oleks 100% korras, võiks Eestist ostetud autole jätta bufferiks 3000-4000€-t tagataskusse. Kui plaan niisama sõita ja hiljem edasi müüa, siis pole muidugi vahet , mis tundubki Eesti tingimustes mõistlik variant.
Keskmine Eesti e60/e61 ostja vaatab, et autol oleks nahksisu ja automaatkast ning turu odavaim hind. Ülejäänud lisadest ei teata või ei osata neid hinnata.
Re: BMW E39 530d 142 kW vs E60 530d 160 kw
Rääkides sellest, siis tegelikult ma olin huvitatud ka sellest autost seoses väga väikese ehtsa läbisõiduga aga selle auto ümber pidi juba selline mõll käima, et tõenäoliselt on juba müüdud.qpi kirjutas:
Keskmine Eesti e60/e61 ostja vaatab, et autol oleks nahksisu ja automaatkast ning turu odavaim hind. Ülejäänud lisadest ei teata või ei osata neid hinnata.
http://www.auto24.ee/used/1237831" onclick="window.open(this.href);return false;
316ti E46; 325i E36; 325iA E36; 328iA E36; 520iA E34; 520iA E34; 525tdsA E39; 525dA E61; 528i E39; 530dA E60; 730d E65; 730iLA E38; 740iA e38; 750iLA E38; 750iLA E38; 750i E65; X5 4.4i E53
Re: BMW E39 530d 142 kW vs E60 530d 160 kw
Hetkel on tõesti väike läbisõit, kuid aasta pärast on ees 160-170k km ja siis konkureerid juba ülejäänud turuga(võibolla küll mitte läbisõidu poolest aga odomeetri näitu ostetakse).
Samas millegi muuga sa ei konkureeri. Sellel autol on lisavarustuse nimekirjas ainult üks konksuke tehtud, kui Eestis üldse istmesoojendused olid lisavarustuses.
119 000 km Eesti teedel ei ole veermikule kindlasti tervislikum, kui 200 000 Saksamaa teedel. Lühikesed otsad külma mootoriga ei ole mootorile head.
BMW-l on hooldusajalugu olemas ka Saksa auto puhul.
Samas millegi muuga sa ei konkureeri. Sellel autol on lisavarustuse nimekirjas ainult üks konksuke tehtud, kui Eestis üldse istmesoojendused olid lisavarustuses.
119 000 km Eesti teedel ei ole veermikule kindlasti tervislikum, kui 200 000 Saksamaa teedel. Lühikesed otsad külma mootoriga ei ole mootorile head.
BMW-l on hooldusajalugu olemas ka Saksa auto puhul.
- TiitR
- Huviline
- Postitusi: 6439
- Liitunud: 24.05.2006 19:16 00
- Peamine sõiduk: E70 xDrive30d
- Asukoht: Tartumaa + Ida-Viru
Re: BMW E39 530d 142 kW vs E60 530d 160 kw
Järjekordne Dima, kes ise paketitanud masina + pliidinuppudega kliima/kont...no ma ei teasigaelmar kirjutas:Ilmselgelt selle raha eest ideaalses korras autot ei saa aga äkki kellelgi midagi konkreetset rääkida autost või müüjast? Ma arvan, et see lahjem mootor tegelikult ei ole mõttekas osta, parem juba 3,0 160kW aga krt hea näeb välja
http://www.auto24.ee/used/922762" onclick="window.open(this.href);return false;
Enne: E30-1,8i/2,5i/2,4d, E34-2,4tda/2,5tds, E36-2,5td, E39-3,0d/3,0da, 2xE60-3,0da, E70 3.0sd M-pakett
Nüüd: ´12a. VW Passat 2.0 tdi DSG;´09 E70 3.0d M-pakett, ´85a. VAZ 21063, ´05a. Škoda Octavia 2.0 tdi DSG
Nüüd: ´12a. VW Passat 2.0 tdi DSG;´09 E70 3.0d M-pakett, ´85a. VAZ 21063, ´05a. Škoda Octavia 2.0 tdi DSG
- TiitR
- Huviline
- Postitusi: 6439
- Liitunud: 24.05.2006 19:16 00
- Peamine sõiduk: E70 xDrive30d
- Asukoht: Tartumaa + Ida-Viru
Re: BMW E39 530d 142 kW vs E60 530d 160 kw
+1qpi kirjutas: Sellel autol on lisavarustuse nimekirjas ainult üks konksuke tehtud...
Enne: E30-1,8i/2,5i/2,4d, E34-2,4tda/2,5tds, E36-2,5td, E39-3,0d/3,0da, 2xE60-3,0da, E70 3.0sd M-pakett
Nüüd: ´12a. VW Passat 2.0 tdi DSG;´09 E70 3.0d M-pakett, ´85a. VAZ 21063, ´05a. Škoda Octavia 2.0 tdi DSG
Nüüd: ´12a. VW Passat 2.0 tdi DSG;´09 E70 3.0d M-pakett, ´85a. VAZ 21063, ´05a. Škoda Octavia 2.0 tdi DSG
-
- Huviline
- Postitusi: 248
- Liitunud: 15.12.2010 22:54 23
- Asukoht: Tartu
Re: BMW E39 530d 142 kW vs E60 530d 160 kw
TiitR kirjutas:Järjekordne Dima, kes ise paketitanud masina + pliidinuppudega kliima/kont...no ma ei teasigaelmar kirjutas:Ilmselgelt selle raha eest ideaalses korras autot ei saa aga äkki kellelgi midagi konkreetset rääkida autost või müüjast? Ma arvan, et see lahjem mootor tegelikult ei ole mõttekas osta, parem juba 3,0 160kW aga krt hea näeb välja
http://www.auto24.ee/used/922762" onclick="window.open(this.href);return false;
Tiit,miks järjekordne ??
Bayerische Motoren Werke
- TiitR
- Huviline
- Postitusi: 6439
- Liitunud: 24.05.2006 19:16 00
- Peamine sõiduk: E70 xDrive30d
- Asukoht: Tartumaa + Ida-Viru
Re: BMW E39 530d 142 kW vs E60 530d 160 kw
Tundsid end kuidagi puudutatuna? Ei midagi isiklikku, kuid müüjaks seal nimi Dimitri ja lihtsalt jube palju on neid home made m-pakette...ei muudUltimate Driving kirjutas:TiitR kirjutas:Järjekordne Dima, kes ise paketitanud masina + pliidinuppudega kliima/kont...no ma ei teasigaelmar kirjutas:Ilmselgelt selle raha eest ideaalses korras autot ei saa aga äkki kellelgi midagi konkreetset rääkida autost või müüjast? Ma arvan, et see lahjem mootor tegelikult ei ole mõttekas osta, parem juba 3,0 160kW aga krt hea näeb välja
http://www.auto24.ee/used/922762" onclick="window.open(this.href);return false;
Tiit,miks järjekordne ??
Viimati muutis TiitR, 14.02.2013 00:18 29, muudetud 1 kord kokku.
Enne: E30-1,8i/2,5i/2,4d, E34-2,4tda/2,5tds, E36-2,5td, E39-3,0d/3,0da, 2xE60-3,0da, E70 3.0sd M-pakett
Nüüd: ´12a. VW Passat 2.0 tdi DSG;´09 E70 3.0d M-pakett, ´85a. VAZ 21063, ´05a. Škoda Octavia 2.0 tdi DSG
Nüüd: ´12a. VW Passat 2.0 tdi DSG;´09 E70 3.0d M-pakett, ´85a. VAZ 21063, ´05a. Škoda Octavia 2.0 tdi DSG
Re: BMW E39 530d 142 kW vs E60 530d 160 kw
Samas see home made pakett läheb ise tehes koos värvimisega ca 1000€ B osadega. Kui keegi selle kulutuse ära teinud on, siis mul pole selle auto hinna juures selle vastu midagi. Mul poleks isegi selle vastu midagi kui need stanged on avarii pärast seal kui on korralikult tehtud. Palju kehvem kui seal näiteks roolilatt ja turbo läbi on.
316ti E46; 325i E36; 325iA E36; 328iA E36; 520iA E34; 520iA E34; 525tdsA E39; 525dA E61; 528i E39; 530dA E60; 730d E65; 730iLA E38; 740iA e38; 750iLA E38; 750iLA E38; 750i E65; X5 4.4i E53
Re: BMW E39 530d 142 kW vs E60 530d 160 kw
qpi kirjutas:Hetkel on tõesti väike läbisõit, kuid aasta pärast on ees 160-170k km ja siis konkureerid juba ülejäänud turuga(võibolla küll mitte läbisõidu poolest aga odomeetri näitu ostetakse).
Samas millegi muuga sa ei konkureeri. Sellel autol on lisavarustuse nimekirjas ainult üks konksuke tehtud, kui Eestis üldse istmesoojendused olid lisavarustuses.
119 000 km Eesti teedel ei ole veermikule kindlasti tervislikum, kui 200 000 Saksamaa teedel. Lühikesed otsad külma mootoriga ei ole mootorile head.
BMW-l on hooldusajalugu olemas ka Saksa auto puhul.
Nojah aga selliste autode reaalsed läbisõidud on ka pahatihti 300-400 tuhat, see oleks enda jaoks kindel kaup. Muuseas ainuke lisa sel autol oli hoopis servotronic
316ti E46; 325i E36; 325iA E36; 328iA E36; 520iA E34; 520iA E34; 525tdsA E39; 525dA E61; 528i E39; 530dA E60; 730d E65; 730iLA E38; 740iA e38; 750iLA E38; 750iLA E38; 750i E65; X5 4.4i E53
- TiitR
- Huviline
- Postitusi: 6439
- Liitunud: 24.05.2006 19:16 00
- Peamine sõiduk: E70 xDrive30d
- Asukoht: Tartumaa + Ida-Viru
Re: BMW E39 530d 142 kW vs E60 530d 160 kw
Eks ta selline suhtumise küsimus olegi . Samuti kui müüakse autot replica veljega ka kuulutuses suurelt kirjas, et all on M5-e veljed? Samas me teame, et replica velg vs. orig. velg on oma sisult palju vastupidavam, kergem, jne.. ja sama lugu on ka ju B-grupi varuosadega, plastik hoopis teise koostisega, kergem purunema, jne...Kuulutuses võiks ju lisainfo all olla kirjas, et m-pakett hiljem lisatud ja kas A või B osadega, aga tuimalt, et M-pakett ja vsjo! .sigaelmar kirjutas:Samas see home made pakett läheb ise tehes koos värvimisega ca 1000€ B osadega. Kui keegi selle kulutuse ära teinud on, siis mul pole selle auto hinna juures selle vastu midagi. Mul poleks isegi selle vastu midagi kui need stanged on avarii pärast seal kui on korralikult tehtud. Palju kehvem kui seal näiteks roolilatt ja turbo läbi on.
Enne: E30-1,8i/2,5i/2,4d, E34-2,4tda/2,5tds, E36-2,5td, E39-3,0d/3,0da, 2xE60-3,0da, E70 3.0sd M-pakett
Nüüd: ´12a. VW Passat 2.0 tdi DSG;´09 E70 3.0d M-pakett, ´85a. VAZ 21063, ´05a. Škoda Octavia 2.0 tdi DSG
Nüüd: ´12a. VW Passat 2.0 tdi DSG;´09 E70 3.0d M-pakett, ´85a. VAZ 21063, ´05a. Škoda Octavia 2.0 tdi DSG
Re: BMW E39 530d 142 kW vs E60 530d 160 kw
Sest siin veel 1 Dima müüb oma Home-made autot. Link:Ultimate Driving kirjutas:TiitR kirjutas:Järjekordne Dima, kes ise paketitanud masina + pliidinuppudega kliima/kont...no ma ei teasigaelmar kirjutas:Ilmselgelt selle raha eest ideaalses korras autot ei saa aga äkki kellelgi midagi konkreetset rääkida autost või müüjast? Ma arvan, et see lahjem mootor tegelikult ei ole mõttekas osta, parem juba 3,0 160kW aga krt hea näeb välja
http://www.auto24.ee/used/922762" onclick="window.open(this.href);return false;
Tiit,miks järjekordne ??
http://www.auto24.ee/used/1236302" onclick="window.open(this.href);return false;
Võetud teemast:
viewtopic.php?f=46&t=164461" onclick="window.open(this.href);return false;
-
- Huviline
- Postitusi: 248
- Liitunud: 15.12.2010 22:54 23
- Asukoht: Tartu
Re: BMW E39 530d 142 kW vs E60 530d 160 kw
Selge, paistab selle nime all on palju tegutsevaid Dmitreid
Bayerische Motoren Werke