Tuvastatud reklaamiblokeerija: Meie veebis on võimalik kuvada külastajatele veebireklaamid. Palun kaaluge oma reklaamide blokeerija keelamist meie veebisaidil.
aga kas seadistasid need ise, või olid juba algselt peal?
et kas ov väga keeruline neid seadista/kodeerida või tasuks lasta kellelgi pädevamal seda teha?( näiteks sinul, aga sa kahjuks läänemaal )
Ise sai tehtud jah. Mõned parameetrid tuleb LCM moodulis muuta. Olenevalt mooduli raua ja softi versioonist võivad need varieeruda. Netis on tegelt selle kohta mitmeid õpetusi.
Mis auto sul üldse on ja mis kodeerimisindeksiga tulemoodul?
Näit. E39 ja E46-l on selleks puhuks muuta erinevaid parameetreid, kuna ühel on LCM ja teisel LSZ.
Sa saad selle tulemoodulist välja lugeda näit. NCSExpert progega. INPA peaks kah näitama, kui minna tulemoodulisse ja "Ident"(F2 kiirkäsuga) valiku all kuvab.
sain tänu PeeterA näpunäidetele edukalt esimese kodeerimise tehtud.
ainuke tähelepanek oli see, et peale PROGRAMMPARAMETER_LCM_1, mis oli ece peal, olid ülejäänud linnukestega aktiivne: ece, us jne
PROGRAMMPARAMETER_LCM_2 kuni PROGRAMMPARAMETER_LCM_13
Kui peaks olema veel kedagi, kes esmakordselt teeb, siis kasuks tuli see link: " onclick="window.open(this.href);return false;
edit:
täheldasin, et kui tulede nupp on 0 asendis, siis hõõguvad ka kaugtuled, kui on süüde sees.
Et võiks ikka kõik tuled kustus olla, kui tuled on 0 asendis.
INPA/EDIABAS installiga probleeme on natuke, äkki saaks natuke abi.
INPA on istallitud Virtual XP-süsteemis, mis jookseb Win7-l.
INPA läheb käima, mõlemad tulukesed ka lähevad põlema. Tuled põlevad ka siis kui juhe auto küljest lahti ühendada ja INPA käima panna.
Aga kui mingit moodulit testida siis viskab ette veateate: IFH-0009: NO RESPONSE FROM CONTROLUNIT. Program will be stopped!
Kahtlustan kaabli driverit või kaabli seadistust.
Kas oleks kedagi, kes mulle selle asja puust ja punaselt ette näitaks, endal juba 2 õhtut selle nahka läinud ja käima pole saanud.
Sain jagu INPA probleemidest ja INPA tööle. Vaja oli tulemüür maha võtta, millele varem tähelepanu ei olnud üldse pööranud.
Nüüd aga uus mure:
Probleem siis GT1 installeerimisega. Kui teha GT1 jaoks VMWarega virtuaalne masin (õpetuste järgi ilusti) siis seda käivitades teeb VirtualXP shutdowni enne kui selle GT1 masinale BIOSi saab siseneda.
Mis valesti on?
Nüüd siis INPA/EDIABAS/GT1 ja muud viled töötavad?
Mure sellega, et VMWare ei lase virtuaalset GT1 käima panna enne kui muudan arvuti aja umbes aastaks 2002/2003. Ütleb, et programm ajast ja arust ning lae uuendus alla. Mida teha? On kellegilgi veel sarnaseid kogemusi olnud?
Samuti ei ole leidnud E60-le NCS Daten failide update'i? Kust võiks saada?
r4ain380 kirjutas:Sain jagu INPA probleemidest ja INPA tööle. Vaja oli tulemüür maha võtta, millele varem tähelepanu ei olnud üldse pööranud.
Nüüd aga uus mure:
Probleem siis GT1 installeerimisega. Kui teha GT1 jaoks VMWarega virtuaalne masin (õpetuste järgi ilusti) siis seda käivitades teeb VirtualXP shutdowni enne kui selle GT1 masinale BIOSi saab siseneda.
Mis valesti on?
Minuteada Virtual XP-s ei saa jooksutada GT1-te. Endal proovitud 32bit WIndows 7 peal. Kui WIndows 7 on 32bitine, siis saab INPA-t ja GT1-te edukalt jooksutada.
Jah, VirtualXP ei saanud tõesti GT1-ga hakkama. Installisin lihtsalt XP peale arvutile. Nagu õeldud INPA ja GT1 jooksevad ilusti. Vaja oleks nüüd NCS-i sp-daten upgrade paketti E60-le.
Saab äkki keegi aidata lingiga?
Nii, soetasin ka endale seadme ja installisin Win 7 x86 selga nii DIS v57, kui ka SSS Progman v32. Kõik töötab ka kenasti aga millist proge peaksin veel installima, et see lubaks rohkem auto settinguid muuta kui olemasolev SSS? Selle viimatinimetatu peal nimelt ei ole näiteks uste lukust lahti tegemist kui süüde välja võtta ja ei paistnud seal ka USA stiilis päevatulede võimalust.
BMW 325i E30 2,7 Turbo & BMW X3 F25 xDrive20d & BMW E46 S54B32 + M SMG & BMW X7 G07 Pure Excellence
Ma ostsin kaabli ebay'st koos DIS v57 ja SSS v32 programmidega mis olid kahel DVD plaadil. Saan teha sulle plaatidest koopiad - võime ju kulu jagada. Plaatidel on ka paigalduse juhendid ja isegi vidojuhend. Paigaldus oli palju lihtsam kui selle teema esimese postis näidatud paigalduse juhend.
BMW 325i E30 2,7 Turbo & BMW X3 F25 xDrive20d & BMW E46 S54B32 + M SMG & BMW X7 G07 Pure Excellence
Kas selle NCS-Experdi peab eraldi installima? Mul INPA olemas juba ammu aga NCS-Experti seal küll ei ole.
Seal leiab ainult mingi faili NCSSAVE.IPO, on see õige asi?
Täpselt ei mäleta enam, aga kas mul võis jääda installides kuhugi mingi linnuke panemata, et seda ei ole?
Aga mida ma sealt täpsemalt peaks uuesti installima, ainult selle NCS-Experti, või kõik asjad uuesti üle? Või mida oleks vaja NCS-Experti tööle hakkamiseks? http://www.upload.ee/image/3155448/20130317_160007.jpg" onclick="window.open(this.href);return false;
Iseenesest proovisin Ediapass/INPAs NCS-Experti eraldi installima panna, aga viskas mingi errori ette. http://www.upload.ee/image/3155443/20130317_155004.jpg" onclick="window.open(this.href);return false;
Ei teagi nüüd, kas installis kogu vajaliku asja ära või ei. Nüüd nagu programm läheb käima, aga tundub, et midagi oleks puudu. Või ei näita ta lihtsalt ilma autota midagi?
Küsimus ka SP-Daten failide uuenduse kohta. Nimelt programmiga kaasas oleva NCS Expert kaustades olevad failid on vanad ja aegunud. Minu puhul siis ei arvesta näiteks veel E83 facelifti uuendustega.
Neid SP-Daten uuemaid faile aga netist leiab. Kas peaksin paigaldama nii uue versiooni kui võimalik, või pigem rihtima sellist, mis vastaks auto tootmisaastale? Nimelt netis paljud otsivad mingil põhjusel ka vanemaid SP-Daten pakette taga...
BMW 325i E30 2,7 Turbo & BMW X3 F25 xDrive20d & BMW E46 S54B32 + M SMG & BMW X7 G07 Pure Excellence
Kas siin keegi on paigaldanud oma arvutisse koosluse DIS Base v52 + DIS v57.
Kust võiks leida installeerimise õpetuse? Sai katsetatud v44 õpetuste järgi aga Base v52 ei toimi selle järgi (vähemalt mul).