Tuvastatud reklaamiblokeerija: Meie veebis on võimalik kuvada külastajatele veebireklaamid. Palun kaaluge oma reklaamide blokeerija keelamist meie veebisaidil.
Tere .Selline küsimus ; E34 525i 1989a. autom. kohta. Esimesed külmad on auto elektri süsteemi oma jälje jätnud .Nimelt ei tööta kesklukk ,ei puldist ega võtmega (lukku saab panna aga lahti ei tee ), kojamehed, el.aknad ja katuseluuk samuti on andnud saba. Imelik on asja juures see ,et kui on mitu tundi seisnud ja siis külmalt kõik toimib aga mootori soojenedes jälle kaovad ära tagant. Kas neid asju ei peaks üks ja sama juhtplokk või moodul juhtima ? Kus kohas ta võib asuda, kas kaitsmetega ühes karbis juhipool või paremal pool kus on aju jne ? Kuidas seda vahetada ?
Kaudselt teemas püsides ei kiidaks üldse E34 külmataluvust.
Kord ei lähe uksed kinni, tihendid külmuvad kinni, samuti ukselukud jne jne.
Ohtralt silikoonõli ja vähemalt lukud ja tihendid saavad tööle.
no nii. sai siis see 80a peakaitse üles otsitud ja oligi sinder katki ,pragu sees.ilmselt temp. tõustes ta enam ei suvatsenud elektrit juhtida, võtsin vahelt välja puhastasin juhtme otsad liivapaberiga ära . kuna pühade aeg siis westlandi pood oli kinni ja aega ka polnud eriti siis tegin õhukesest plekist uue kaitsme ja panin vahele.nüüd põleb auto koos juhtmetega maha aga kaitse jääb vähemalt ellu .see eest on kojamehed ,el.aknad ,kesklukk ja katuse luuk jälle standard varustuses.
ühel tuttaval oli zigulile pandud ,kas 3 või 5 kopkane raha kuskile kaitsmeks, see ei olnud kaugeltki hea mõte sest sellepärast põles terve auto maha,deem.
peab endale kuskilt otsima uue originaal kaitsme ,kui pühad möödas.
suured tänud priitv8 ja bmmm-ile hea nõuande eest.
inxx soovitab autost kirjutada veerus "lugejate autod" jah miks mitte .
seniks aga Häid Pühi teile kõigile .
Mul eelmine aasta oli paar korda nii, et seisis auto kuu aega hanges, tulin koju, keerasin võtit ja sõitsin, ei olnud küll probleemi , et ei saa uksi lahti v ei seisa kinni vms...
tihendid ei ole ka mul veel kinni külmunud , kui sinna niiskus vahele läheb siis on muidugi tõenäoline, et võib kinni külmuda. korra on aga hommikul kõrvalistuja nupp alla jäänud ja keskluku mootor ei jõudnud lahti tõmmata tuli seest poolt aidata, muidu ok olnud.
Mul jamas ka juhiukse kesklukk suvel, samamoodi ei tulnud nupp iga kord üles. Mure lahendas keskluku mootori asendi reguleerimine. Kui uksepolstri maha võtad saad keskluku mootori asukohta muuta. Enne kokkupanemist proovi et ikka töötaks, kui liiga palju liigutad siis ei pruugi enam kinni panna.
jah ,nii ta on . kesklukk on enamus autodel üks kapriisne süsteem. kui kasvõi ühe ukse nupp jääb natuke valesse asendisse ja ei liigu täitsa vabalt siis võib ka teiste uste lukustamist takistada. ennem polstri peale panemist peab ikka kõik üle kontrollima ,et midagi ei tõrguks ,( vahel kipub see kiiruga ununema ja siis jälle polstri maha kakkunud, kuna töö juures puutun autodega kokku siis tuleb igastasju ette )