E46 318 2,0 105kW mootor käib väga ebaühtlaselt, väriseb, lööb tagasi, jõudu ei ole.
Diagnostika näitab veakoode:
P1341 - Camshaft Position Sensor B Range / Performance
P1347 - Fuel Level Sensor B Range / Performance
P1345 - SGC (Cam Position) Sensor Circuit Malfunction/Crankshaft Position - Camshaft Position Correlation
Mis detailid/sõlmed siis konkreetselt vahetamist/remontimist vajavad?
E46 mootori (N42B20) probleem
Re: E46 mootori (N42B20) probleem
Tundub, et see diagnostikaseade paneb segast, sest neil koodidel peaks olema teistsugused selgitused
Kui tundun ülbe, siis on mul lihtsalt halb tuju kellegi kolmanda pärast, ära võta isiklikult!
Re: E46 mootori (N42B20) probleem
Käisin Tartus DIA autodiagnostikas, kus alguses vahetati küünlad ja 2 süütepooli. Kasu ei olnud. Öeldi, et valvetronic on piixus. Käskisin vanad asjad tagasi panna. Raha küsiti sellise diagnoosi + õhufiltri + salongi filtri eest 90€. Viisin auto tuttava tuttava remondimehe juurde ja viga sai likvideeritud. Vahetamist vajasid hoopis 3 süütepooli. Tööraha 3 süütepooli, bensiinifiltri ja küünalde vahetamise eest 25€. Hea meel, et auto jälle korras. DIA autodiagnostikast Tartus soovitan kaarega mööda käia.
- iisak
- Huviline
- Postitusi: 1702
- Liitunud: 31.08.2006 19:04 49
- Asukoht: Kadaka tee 187c, Tallinn
- Kontakt:
Re: E46 mootori (N42B20) probleem
Küsiks teema-algataja käest,et kas auto on ikka korras?
......................Ja mulda kukkus suust, kui 1000-aastane tüdruk naeris.....................
Re: E46 mootori (N42B20) probleem
Auto on korras. Teema võib lukku panna.