Tuvastatud reklaamiblokeerija: Meie veebis on võimalik kuvada külastajatele veebireklaamid. Palun kaaluge oma reklaamide blokeerija keelamist meie veebisaidil.
Tervitused.
Küsimus siis selles, et kuidas oleks kõige mõttekam ja kasulikum e34 universaal madalaks saada?
Kas saab lihtsalt vedrude lõikamisega hakkama, ilma et ta hakkaks silda mõjutama, või ikka ilma coilideta ei saagi?
No amorte mõjutab kindlasti lõikamine....Täpsemalt nende eluiga ja võimet hoida ratast teepinnaga kontaktis.
Ja kui juba lõikamiseks läheb siis vaata,et liiga agaraks ei lähe,muidu võib juhtuda,et vedru kukub oma koha pealt välja,kui mitte meie imeliste teede peal siis rehve vahetades ikka...Ja proovi siis auto alla lasta nii,et vedru oma kohale tagasi saaks..
Ühe 2003-.. accordi tõstsime üles,alla oli raske saada..Ta oli küll vedrud nipukatega kinni tõmmanud kuid need ei ole vist kõige paremad asjad millega vedrusid fikseerida..
Mul ka küsimis samasse auku.
Mul on nivoovedrustus e34-l...Kas see tähendab,et ilma süsteemi eemaldamiseta ei saa autot madalamaks lasta?
Olen uurinud paaris kohas ja leidnud ainult coilide vedrud bmw´le. Kas regullida ei saagi siis ? Kui ma ostan vedrud siis kus ma tean et liiga madal ei jää ja et liiga kõrge ka ei jääks.
vedrud peaks olema mingite märgistustega et mitu mm madaldus on, seda saad mõõta oma telje keskpunktist koopa ääreni , võin ka eksida kuid millegi järgi saab ikka vedrud ära osta.
StenV70 kirjutas:
Mul ka küsimis samasse auku.
Mul on nivoovedrustus e34-l...Kas see tähendab,et ilma süsteemi eemaldamiseta ei saa autot madalamaks lasta?
Tagasilla juurest saab reguleerida. http://bmwfans.info/parts/catalog/E34/T ... att_parts/" onclick="window.open(this.href);return false;
Kas muudad varda 1 pikkust või lased klambrit 5 lõdvemaks ja keerad teda ümber varda. Liialt madalaks ei saa panna- hakkab põhja taguma.
Kõige mõistlikum on panna alla nö. madaldusvedrud, kuid eks nende ostmine ja valimine on üks paras loterii.
Kõige parem (kui tahad saavutada visuaalselt mingit kindlat kõrgust näiteks) on lõigata vedrud keskelt pooleks ja teha siis näiteks keeru võrra ülekatet. Või täpselt niipalju kui vaja on, et saavutada seda otsitavat madaldust. Vastvavaid klambreid kasutades saab teha reguleeritavad vedrud.
Muidugi tuleb arvestada, et vedru jääb ka mõnevõrra jäigem ning amordi eluiga ilmselt pisut lüheneb.
Sillageomeetriat mõjutab madalamaks laskmine nagunii, ja siin pole vahet kas on coilid või mingid muud asjad.