E60 530D 2003 mure

Spetsiifilisemad arutelud ning nõuanded
Vasta
e39kristo
Huviline
Postitusi: 88
Liitunud: 20.11.2010 09:02 18

E60 530D 2003 mure

Postitus Postitas e39kristo »

Tere

Autoks siis 530D 2003 oktoober, autol on 187 kw väidetavalt ja soomest ostsin ja mingi KARALAN programmiga üle kirjutatud aju...

Probleem seisneb siis selles, et ostsin ja proovisin siis kas peab vastu ka kui vähe vajutada...pidaski 100km ja siis lõi suure suitsupahmaka tagant välja, jõud kadus ära ja jätsin auto seisma ja mootorimärgiga ohutuli lõi displeil põlema...pahmaka värvi täpselt ei oska öelda, aga oli heledam, mitte päris valge aga hele... kapoti alt ei tulnud kuskilt auru ega tossu kui kohe lahti tegin ja õli oli vähemaks jäänud, kallasin lisa pärast veidi, aga õli oli ilus ja puhas...
Tõime treileri hiljem, et ära viia ja proovisin käima panna ja töötab jälle...kui rahulikult sõita ja eriti ei vajuta...siis probleeme väga ei esine, kerge vibra on siiski tunda, nagu üks pihusti või silinder ei oleks 100% taga, aga kui vajutada natuke rohkem, siis kui rahulikult gaasi vajutades hoogu võtta on vibra sees mootoris nagu yks silinder oleks tagant ära...kui rohkem vajutada ja turbo taha tõmbab siis tõmbab jälle..aga just rahulikult vajutades ja tühikäigul on vibra sees...kui seisma jätta ja seisab mõne aja siis on jälle ok...

Pandi boschi arvuti järgi ja näitas, et õhulugeja on vahelt välja lülitatud ja ühesõnaga andis veateate õhulugeja kohta ja et küttesurve on madal ja kui pihusteid vaatasime, siis viie pihusti arvud olid -7 kuni -11 ja üks seisis nullis...

Homme õhtul võetakse kõik pihustid maha ja kontrollitakse seisukorda...kas keegi on kohanud midagi sellist, või oskab öelda täpsemini milles asi võiks olla, pakuti ka, et see ülekirjutatud aju programm võib segast peksta, et jätab mingi rõhu madalaks jne...ise ei tea neist asjadest midagi kahjuks...

Mida peaks tegema või millest oleks mõistlik alustada...auto on helsingis ja siin pole väga võtta spetsialiste selliseid kes kirjutaksid aju algstaadiumisse tagasi või üle, või noh, et saaks välistada selle programmi vea...või on asi pihustites ? On palju peenestatud ja on mingi pihusti vigane, või millest sellised pihusti arvud võivad tulla, et on miinuses ja üks nullis, mulle öeldi, et need peaksid + näitama kõik...

Turbo kohta veateateid ei olnud, käigukasti kohta samuti mitte...

OK, rohkem hetkel ei trüki, kui keegi oskab nõu anda oleks tore, kui midagi täpsemalt vaja teada, võin küsida.

Suured tänud ette !
e39kristo
Huviline
Postitusi: 88
Liitunud: 20.11.2010 09:02 18

Re: E60 530D 2003 mure

Postitus Postitas e39kristo »

Kas keegi ei oska midagi soovitada ?
Kasutaja avatar
Svenp
Huviline
Postitusi: 750
Liitunud: 12.10.2004 12:46 45
Asukoht: UK/Tartu

Re: E60 530D 2003 mure

Postitus Postitas Svenp »

Kui Su jutt ei oleks nagu Sepa ja Parbuse vestlus, võib vastust loota.
Sõidurõõm
Kasutaja avatar
arnis
Huviline
Postitusi: 7838
Liitunud: 11.01.2011 21:28 08
Peamine sõiduk: BMW i3
Asukoht: Keila

Re: E60 530D 2003 mure

Postitus Postitas arnis »

Õli muideks peaks olema küll puhas aga musta värvi, mitte kuldne.
Pihustid oleks jah hea pakkumine. Liblikklapid kontrollitud?
Õhulugeja võiks lihtsalt üle vaadata, kas see on mõistlikult puhas.
Teen kodudes elektriasju korda. 36€/h. Anna murest märku. www.motovool.ee
Oled huvitatud elektriautodest ja tahad enda panuse anda? PS Oskad või tahad osata RS485, Modbus? PS!
e39kristo
Huviline
Postitusi: 88
Liitunud: 20.11.2010 09:02 18

Re: E60 530D 2003 mure

Postitus Postitas e39kristo »

Üritasin seletada nii hästi kui vöimalik..ei tea neist asjadest ise midagi..mis asi liblikklapp on ? Turboklapp ?
Kasutaja avatar
arnis
Huviline
Postitusi: 7838
Liitunud: 11.01.2011 21:28 08
Peamine sõiduk: BMW i3
Asukoht: Keila

Re: E60 530D 2003 mure

Postitus Postitas arnis »

No selge. Selles mõttes, et see, kes pole mootoreid lahti keeranud, siis ei soovita harjutada kallitel mootoritel.
Tuleb lasta teha tegijatel. Ja nii mõnedki tegijad ei ole tegijad. Tallinnas on rohkem kui üks, kuid mitte kümneid kohti, kus võiks sellist mootorit korda teha. Kui Helsingi on kallis, siis too Tallinnasse, pole see midagi nii väga keeruline. Sõida öisele sõidule vms. Nööri otsas. Käigukast Neutraalile ja maksimaalne kiirus 70km/h ilma eranditeta.

Nendel autodel sureb teiste probleemide tõttu tahmafilter sumbutis, ka siin võib olla sama mure.
Teen kodudes elektriasju korda. 36€/h. Anna murest märku. www.motovool.ee
Oled huvitatud elektriautodest ja tahad enda panuse anda? PS Oskad või tahad osata RS485, Modbus? PS!
e39kristo
Huviline
Postitusi: 88
Liitunud: 20.11.2010 09:02 18

Re: E60 530D 2003 mure

Postitus Postitas e39kristo »

nelja pihusti tagasivool on kehv tuli välja, on tõenäoline, et sellest hakkab puterdama kui minna anda ?
Kasutaja avatar
Sulev
Huviline
Postitusi: 825
Liitunud: 18.09.2007 13:28 41
Asukoht: Tallinn

Re: E60 530D 2003 mure

Postitus Postitas Sulev »

Pihustite näidud -7 ja -11 tühikäigul on ikka täitsa metsas, lubatud on +/- 5 kuigi sedagi on palju. Täitsa võimalik et aju soft teeb seda nalja.
e39kristo
Huviline
Postitusi: 88
Liitunud: 20.11.2010 09:02 18

Re: E60 530D 2003 mure

Postitus Postitas e39kristo »

No seda ütles mu remondimeeski, et see on täiesti jamad näidud :)
aga vaatab, vahetab ära kõik pihustid, kui ikka segast paneb, siis peab leidma mehe, kes suudaks ümber kirjutada ja paika sättida...

Teab keegi kedagi sellist ? :)
Kasutaja avatar
arnis
Huviline
Postitusi: 7838
Liitunud: 11.01.2011 21:28 08
Peamine sõiduk: BMW i3
Asukoht: Keila

Re: E60 530D 2003 mure

Postitus Postitas arnis »

Enne vahetust pane pihustitele numbrid peale. Kui vahetusest pole tolku,
võiks vanad tagasi panna õiges järjekorras ja minna softi kallale.
Muideks, originaali taastamine ja remap käivad suht käsikäes, teoreetiliselt
võimalik originaali asemel eelistada remapitud versiooni.
Teen kodudes elektriasju korda. 36€/h. Anna murest märku. www.motovool.ee
Oled huvitatud elektriautodest ja tahad enda panuse anda? PS Oskad või tahad osata RS485, Modbus? PS!
e39kristo
Huviline
Postitusi: 88
Liitunud: 20.11.2010 09:02 18

Re: E60 530D 2003 mure

Postitus Postitas e39kristo »

Ma eelistaksingi, praegusel juhul pidavat olema 187 kw, aga noh ei tea nüüd kas on pihustites asi või selles programmis, proge on kirjutanud mingi Mika Karala kesksoomest kuskilt ja sellele sai helistatud ka ja soovitas alustada pihustite tagasivoolust kontrollimist, eks nüüd näis, kuidas soovitate, kas osta kasutatud pihustid on harku bemmi lammutus 85 eur tk, kirjutatud et kontrollitud, aga kes teab kui töökorras need on, peaks ilmselt uued peale panema ikka kindluse mõttes ?
Kui see pihustite vahetusega ei kao probleem, siis tahaks lasta muidugi hea meelega mingi korraliku remapi peale...

Keda keegi soovitab selleks ?
e39kristo
Huviline
Postitusi: 88
Liitunud: 20.11.2010 09:02 18

Re: E60 530D 2003 mure

Postitus Postitas e39kristo »

Pilt
Vasta