Tuvastatud reklaamiblokeerija: Meie veebis on võimalik kuvada külastajatele veebireklaamid. Palun kaaluge oma reklaamide blokeerija keelamist meie veebisaidil.
Mure siis selline, et kui auto käima panna siis külma mootoriga läheb enamvähem ilusti. Aga kui mootor juba soe ja süüte välja võtan ning poest näiteks tagasi tulen ja üritan uuesti käivitada siis vajab väga väga pikka käiamist enne kui käivitub. Kontrollitud on temperatuuri andur ja õhulugeja ( Töötavad korralikult). Mõni kuu tagasi sätiti ka pumba kaas ilusti paika. Puhastanud olen paagisisese pumba filtri. Kütusefilter kannatab ka veel kriitikat. Võtsin vooliku lahti et vaadata kui tugeva survega kütus peale jookseb filtri juurest siis võiks öelda et tuli aga tundus ikka suht nõrk see surve. Ei oska enam midagi ette võtta.
Probleem ei või olla siis paagisiseses pumbas?
Seal taga on pumbal ainult üks plunser. Ehk kui see läbi siis ta ei tööta üldse ju.
Ma arvan et see pole sellest.
Siis ta ei töötaks isegi külmalt ega soojalt.
Sõida mootor soojaks , seejärel vala kõrgsurve pumbale peale umbes 10l vett.
Kas käivitus ilusti?
Kui jah siis 100% jaoturpea kulunud
Kui ei siis võib olla pritsenurk hiline, kuigi see on TDS ja pea 99 % soojad käivitusprobleemid on põhjustatud kulunud pumbajaoturist.
manwis kirjutas:Sõida mootor soojaks , seejärel vala kõrgsurve pumbale peale umbes 10l vett.
Kas käivitus ilusti?
Kui jah siis 100% jaoturpea kulunud
Kui ei siis võib olla pritsenurk hiline, kuigi see on TDS ja pea 99 % soojad käivitusprobleemid on põhjustatud kulunud pumbajaoturist.
Nonii sai siis järele proovitud. Lasin soojaks mootori ja valasin siis circa 10 l vett pumbale, proovisin uuesti, aga ega palju paremaks küll ei läinud vajas ikka pikemat käivitamist kui oleks normaalne. sama muidu seisis auto väljas, aga nüüüd 1 nädal soojas garaazis ja läks külma mootoriga poolest pöördest.