Esialgu küll, aga Tesla on teerajaja, sest senised elektriautod on olnud pehmelt öeldes naljanumbrid. Ka BMW i3 ja i8. i8 ei ole isegi kellegi elektriauto vaid abimootoriga bensiinikas ehk siis hübriid. Minu meelest on Tesla Model S üsna kõva sõrmenips kõikidele õlepõletajatele ja veel rohkem teistele "elektriautodele" näitamaks, et saab küll kui tahta. Nüüd on aeg näidata BMW'l mida ta suudab i5'ga (ja ka teistel tootjatel).Ma®tin kirjutas:See olekski hea loomulikult, aga kui sa nüüd eelnevat juttu loed, siis point on selles, et BMW ja teisi premium autosid saab 5 aasta vanusena ikka häbiväärselt odavalt soetada, Teslat ilmselt mitte, seega jääb see "lihtinimesele" suhteliselt kättesaamatuks.
Ma ei saa aru, miks inimesed nii negatiivsed iga uuendusliku toote vastu on. Kas me mitte ei hädalda päevast päeva kuidas kütuse hinnad tõused ja röövivad järjest suurema osa meie sissetulekust ja see kohe mitte ei hakka odavnema. Taastuv energia tootmine (päikesepatereid näiteks) lähevad küll aga aasta aastalt paremaks ja odavamaks, eriti veel kui valitsused oma maksudega asja vähem ära solgiks (EU).
Kas nii raske on tunnistada, et BMW ja teised elektriautode tootjad on pannud 100ga puusse oma projektidega ja nüüd Tesla on esimene, kes hakkab varbale astuma isegi õlipõletajatele? Mis küll saakski meil selle vastu olla, kui reaalselt on tekkimas võimalus lahti öelda ilgelt keeruliseks muutunud masuudipressidest, mis pidevalt lagunevad ja nõuavad järjest kallimat remonti ning asendada see hoopis kordades lihtsama elektrimootoriga.