Tuvastatud reklaamiblokeerija: Meie veebis on võimalik kuvada külastajatele veebireklaamid. Palun kaaluge oma reklaamide blokeerija keelamist meie veebisaidil.
Mure siis jälle selles ,et avastasin täna ,et turbocooler on kergelet õline ja märgistab ka tilkadega maad
Olen kuulnud ,et selle põhjustab umbes karteri tuuluts!? Vahetasin tegelt alles oktoobris karteri tuuluts filtri.
On kellelgi nõuandeid lagedale tuua??? Kas peaks uuesti vahetama? Ka sobib ka sisse wortex kopsik?
Selle asemel et lobiseda, vaheta karterituulutus ära. Asi saab ainult paremaks minna
Kui on liiga hilja siis on liiga hilja.
Võta cooleri toru lahti ja kalla tühjaks kui seal palju on.
Teen kodudes elektriasju korda. 36€/h. Anna murest märku.www.motovool.ee
Oled huvitatud elektriautodest ja tahad enda panuse anda? PS Oskad või tahad osata RS485, Modbus? PS!
arnis kirjutas:Selle asemel et lobiseda, vaheta karterituulutus ära. Asi saab ainult paremaks minna
Kui on liiga hilja siis on liiga hilja.
Võta cooleri toru lahti ja kalla tühjaks kui seal palju on.
Kas sobib sellele motole wortex tüüpi kopsik ka? ja kas ta on parem kui tavaline filter? andke nõu kumb parem on.
Vortexi eelis see, et murevabam ehk ei pea vahetama nagu seda svammiga filtrit ja põdema, et äkki läheb umbe.
Mul oli sama mootoriga auto, lasin ka selle vahetuse teha profülaktika mõttes, kõik sobis väga hästi. Kuskil oli isegi hea õpetus (siiski soomekeelne aga piltidega) olemas siin foorumis, otsinguga peaks leidma.
BMW E36 316i kupee '95 -> BMW E39 525d sedaan '00 -> BMW E36 318i kabrio '96 -> BMW E46 320Ci M-tech II kupee '02 -> BMW E39 528i touring '98 -> BMW E39 528i sedaan '97
Wortexiga saavutad selle, et kergelt lekkiva turbo asemel on sul rohkem lekkiv. Isegi UM soovitab uuematel vortexiga autodel vahetada see svamm- filtri vastu. Sain ise kogeda seda enda auto peal. Vortexiga hakkas nii hullult mul turbost lahmama et mõtlesin juba turbo ostule, aga peale lõtkude kontrolli selgus et see filter hoopis sittab teda. Et pane ikka tavaline. Ja seda tavalist peab vahetama iga 3 õlivahetus. Oluline on ka et tuulutuse kopsikus olev membraan terve on.
Huvitav, kuidas see tuulutus suudab rohkem õli turbost välja ajada
Või sa mõtled turbost LÄBI ajada?
Teen kodudes elektriasju korda. 36€/h. Anna murest märku.www.motovool.ee
Oled huvitatud elektriautodest ja tahad enda panuse anda? PS Oskad või tahad osata RS485, Modbus? PS!
Tuulutuse toru lähebki ju turbo juurde. Ja hakkab rohkem nii läbi turbo tulema õli kui turbost endast külmakoja poolelt tilkuma välja. Tõenäoliselt on mõned turbo tihendid ka vanad jne. aga kuna lõtku pole, siis ei näe mõtet turkida teda. Igatahes peale wortexi väljaviskamist ja tavalise filtri panekut enam ei tilgu ega lahma seda õli. Kes soovib võib panna selle vabalthingava, aga mina oma kogemuste põhjal ei soovita.
jass161 kirjutas:Mul küll vortexiga mingit probleemi pole igaljuhul parem kui svammi käsn
Mil moel parem?
Teen kodudes elektriasju korda. 36€/h. Anna murest märku.www.motovool.ee
Oled huvitatud elektriautodest ja tahad enda panuse anda? PS Oskad või tahad osata RS485, Modbus? PS!
Ei lähe umbe ja intercooleri torud mul küll õlised pole[/quote]
Umbe ei lähe jah aga õli hakkab rohkem võtma, kuna siis pasandatakse see kõik otse läbi turbo mootorisse põlemisele. Eks see ole igaühe valida kuidas ta oma mootorit hoiab ja hooldab. Mis coolerisse ja torudesse puutub, siis sa mõtlesid vist väljast õlised? Mina mõtlesin seda mis seal sees toimub. Seda oled vaadanud?
suitsev rehv kirjutas:
Umbe ei lähe jah aga õli hakkab rohkem võtma, kuna siis pasandatakse see kõik otse läbi turbo mootorisse põlemisele. Eks see ole igaühe valida kuidas ta oma mootorit hoiab ja hooldab. Mis coolerisse ja torudesse puutub, siis sa mõtlesid vist väljast õlised? Mina mõtlesin seda mis seal sees toimub. Seda oled vaadanud?
Ma küsiks siis nii, et kui vahetasid selle svammfiltri vastu ja suutsid niimoodi õli seal "kinni" hoida, siis kui tihti sa seda filtrit vahetad? Pole ju loogiline, et sinna svammi mahub seda õli lõpmatuseni ja see õli sinna jälle ära ei külmu?
Minu m57 moto pole vortex filtriga õnneks midagi tarbima hakand.Õlivahetusest uuevälbani ilusti õli normis old.Minu masinal hakkas just nimelt vana svammiga turbost valja pressima.Miks siis uuemale m57 mele disainiti vortex?Usun,et sellega ikka kõrvaldati mingisugune probleem vms.
Teemaalgataja voiks koik turbovoolikid üle vaadata ja kontrollida ega cooler katki ei ole.siiani pole näinud ühtegi turbo diislit millel oleks cooler õlivaba.Pigem kahtlustaks vigast detaili ja sellest tulenevat leket.
suitsev rehv kirjutas:
Umbe ei lähe jah aga õli hakkab rohkem võtma, kuna siis pasandatakse see kõik otse läbi turbo mootorisse põlemisele. Eks see ole igaühe valida kuidas ta oma mootorit hoiab ja hooldab. Mis coolerisse ja torudesse puutub, siis sa mõtlesid vist väljast õlised? Mina mõtlesin seda mis seal sees toimub. Seda oled vaadanud?
Ma küsiks siis nii, et kui vahetasid selle svammfiltri vastu ja suutsid niimoodi õli seal "kinni" hoida, siis kui tihti sa seda filtrit vahetad? Pole ju loogiline, et sinna svammi mahub seda õli lõpmatuseni ja see õli sinna jälle ära ei külmu?
Sellest svammist peaks õli tilkade kujul välja voolama tagasi karterisse. Kui aga väga lühikeste otstega
hakkab hoopiski sinna liigselt kogunema ja lõpuks ikka läheb umbe.
Teen kodudes elektriasju korda. 36€/h. Anna murest märku.www.motovool.ee
Oled huvitatud elektriautodest ja tahad enda panuse anda? PS Oskad või tahad osata RS485, Modbus? PS!
suitsev rehv kirjutas:Ei lähe umbe ja intercooleri torud mul küll õlised pole
Umbe ei lähe jah aga õli hakkab rohkem võtma, kuna siis pasandatakse see kõik otse läbi turbo mootorisse põlemisele. Eks see ole igaühe valida kuidas ta oma mootorit hoiab ja hooldab. Mis coolerisse ja torudesse puutub, siis sa mõtlesid vist väljast õlised? Mina mõtlesin seda mis seal sees toimub. Seda oled vaadanud?[/quote]
kuidas ta saab sul õli rohkem võtta vortexi põhimõtte ongi õli uuesti ringlusesse saata. Suure õli kadu probleemi tuleks mujalt otsida
Teen kodudes elektriasju korda. 36€/h. Anna murest märku.www.motovool.ee
Oled huvitatud elektriautodest ja tahad enda panuse anda? PS Oskad või tahad osata RS485, Modbus? PS!
Natuke üle aasta tagasi installiti UM-s wortexi asemele tavaline käsn (nende soovitusel). Kuigi see on nüüd tagantjärele tarkus, siis just selle käsna kiire ummistumine (max 8000 km peale õlivahetust) + hõre turbo lõid olukorra, kus käsn ummistas tuulutuse ja turbost karterisse vabalt voolama pidanud õlil ei olnud suure surve tõttu karterisse enam asja ning see suruti sisselaskesse. Kui selle suure survega karteris pikalt sõita, lendavad lõpuks mootori ülaosas igasugused tihendid, vända simmer, cooleri tihendid jm. Esialgu loodadki, et vahetad cooleri tihendid, lased torud seest puhtaks pesta ja asi peaks pidama, aga kuna kui seda õli cooleri ringis ikka ohtralt on, siis paarutamisega surutakse õli lõpuks ikka cooleri tihendite vahele ja need ei pea enam jälle.
Minul lõppes asi sellega, et lasin turbo välja vahetada, sest õli kulu wortexiga oli 1L/6000 km kohta ja näha oli, et ka õlivahetuse välpadevahelised tuulutuse filtrite vahetused/puhastused õli kulu ei muuda. Nüüd olen esimesed 1000 km uue vurriga kulgenud ja õlitase püsib muutumatuna. Uus turbo maksab ise alla tonni, aga korraliku vahetusega kaasneb ohtralt igasuguste tihendite jm pahna vahetust ka, nii et u. 1,5k peab arvestama.
Midagi pole teha, 50k tagasi chipitud mootor tootis niigi poolenisti ummistunud dpf-filtrisse tahma nii palju juurde, et nädalate jooksul, kui maanteesõitu vähem oli, puhastas auto seda ikka väga tihti. Sellega töötas turbo päris tihti tulikuuma dpf-i kõrval ja selle ummistuse tõttu ei pääsenud kuumad gaasid ka nii kiiresti mootorist minema, kui vaja. Eks see kõik lõpuks turbo tihenditele hävitavaks sai ja 247000 peal selle vahetuse tingis.
Siin siis mõtlemise koht, et kui armas/vajalik/jne auto on ...
Natuke üle aasta tagasi installiti UM-s wortexi asemele tavaline käsn (nende soovitusel). Kuigi see on nüüd tagantjärele tarkus, siis just selle käsna kiire ummistumine (max 8000 km peale õlivahetust) + hõre turbo lõid olukorra, kus käsn ummistas tuulutuse ja turbost karterisse vabalt voolama pidanud õlil ei olnud suure surve tõttu karterisse enam asja ning see suruti sisselaskesse. Kui selle suure survega karteris pikalt sõita, lendavad lõpuks mootori ülaosas igasugused tihendid, vända simmer, cooleri tihendid jm. Esialgu loodadki, et vahetad cooleri tihendid, lased torud seest puhtaks pesta ja asi peaks pidama, aga kuna kui seda õli cooleri ringis ikka ohtralt on, siis paarutamisega surutakse õli lõpuks ikka cooleri tihendite vahele ja need ei pea enam jälle.
Minul lõppes asi sellega, et lasin turbo välja vahetada, sest õli kulu wortexiga oli 1L/6000 km kohta ja näha oli, et ka õlivahetuse välpadevahelised tuulutuse filtrite vahetused/puhastused õli kulu ei muuda. Nüüd olen esimesed 1000 km uue vurriga kulgenud ja õlitase püsib muutumatuna. Uus turbo maksab ise alla tonni, aga korraliku vahetusega kaasneb ohtralt igasuguste tihendite jm pahna vahetust ka, nii et u. 1,5k peab arvestama.
Midagi pole teha, 50k tagasi chipitud mootor tootis niigi poolenisti ummistunud dpf-filtrisse tahma nii palju juurde, et nädalate jooksul, kui maanteesõitu vähem oli, puhastas auto seda ikka väga tihti. Sellega töötas turbo päris tihti tulikuuma dpf-i kõrval ja selle ummistuse tõttu ei pääsenud kuumad gaasid ka nii kiiresti mootorist minema, kui vaja. Eks see kõik lõpuks turbo tihenditele hävitavaks sai ja 247000 peal selle vahetuse tingis.
Siin siis mõtlemise koht, et kui armas/vajalik/jne auto on ...
Tänan ,et jagasid oma kogemust! Kindlasti on sellest infost abi! Aga proovin siis selle vortexi ära! Tellitud ta juba on ja rahagi makstud! Tellisin koos uue klappi kopsikuga.