Tuvastatud reklaamiblokeerija: Meie veebis on võimalik kuvada külastajatele veebireklaamid. Palun kaaluge oma reklaamide blokeerija keelamist meie veebisaidil.
Mure bmw e36 m52b20 mootoriga. Kui kiirendada 4-5 käiguga vaikse hoopealt siis teeb auto jõnksu.
vaadates diagnostikaga mootori väärtusi hakkas silma silindrite parameetrite erinevus. Ehk keegi oskab antud pildi põhjal miskit öelda
Antud pildil on asjaga kõik okei.
Viga otsida teistmoodi.
Vaata neidsamu numbreid madalate pööretega ja kiirendades.
Ära kapotti aknasse löö.
Teen kodudes elektriasju korda. 36€/h. Anna murest märku.www.motovool.ee
Oled huvitatud elektriautodest ja tahad enda panuse anda? PS Oskad või tahad osata RS485, Modbus? PS!
Kas lambda-regulatsioon toimib? Õhulekkeid mootoril pole? Võib proovida küünalde-süütepoolide ümberviskamist. Seejärel näeb, kas viga liigub korralikult käivale silindrile. Kui see ei aita, siis võib proovida pihustite ümberviskamist.
Mingid veakoodid kindlasti tekivad kehvasti käivate silindrite korral. M52 mootori korral näiteks ei pruugi lambdaregulatsioon(closed loop) toimida, kui mootor väga kehvasti(misfire) käib. Sellisel juhul on vastava panga(1 või 2) lambdaregulatsiooni veakood kah mälus.
Algselt oli peale õhukulumõõtjat olev lõdvik katki,kui selle liimisin uuesti kokku ja mähkisin ventilatsooni teibiga kinn,kuna uut lõdvikut ei olnud käepärast. See tegevus aga ei muutnud midagi. Kui vaadata digital ja analog väärtusi siis sealt on näha et töösooja mootoriga on mõlema lamda näidud identsed ( pulseerivad vahemikus 0,66-4,71). Mingeid asjakohaseid veakoode pole näinud.ühe korra olid knock sensor ja muffler flap. Mõlesin isegi ,et peaks algatuseks proovima küünlaid vahetada ,kuna masin juba 2003aastast ühe omaniku käes olnud ja selle ajajooksul pole neid vahetatud. Samuti on tunda bensiini lõhna õlis isegi peale õlivahetust.