E61 suitseb
-
- Huviline
- Postitusi: 55
- Liitunud: 10.11.2013 22:04 26
- Peamine sõiduk: BMW X5 3.0td E53 2005
- Asukoht: Tartu
E61 suitseb
Tere,
Mure selline,et kui autoga sõita linnakiirusel ja siis jalg gaasipealt ära võtta,siis hakkab tagant sinist suitsu tulema. Mis võiks viga olla.
Mure selline,et kui autoga sõita linnakiirusel ja siis jalg gaasipealt ära võtta,siis hakkab tagant sinist suitsu tulema. Mis võiks viga olla.
- bmwRe39
- Huviline
- Postitusi: 702
- Liitunud: 14.03.2011 23:49 03
- Peamine sõiduk: BMW X5 e53
- Asukoht: Norway.FI.Jõgeva.Rakvere
Re: E61 suitseb
Soovitaks pihustid stendi viia...
Horsepower sells cars, torque wins races - V8-s and diesels
Re: E61 suitseb
Sellest odavam on lasta veidi diagnostikaga üle, kui seal selgub,
et tegu mingi teise jubinaga, siis on tulutu stendi viia neid.
et tegu mingi teise jubinaga, siis on tulutu stendi viia neid.
Teen kodudes elektriasju korda. 36€/h. Anna murest märku. www.motovool.ee
Oled huvitatud elektriautodest ja tahad enda panuse anda? PS Oskad või tahad osata RS485, Modbus? PS!
Oled huvitatud elektriautodest ja tahad enda panuse anda? PS Oskad või tahad osata RS485, Modbus? PS!
-
- Huviline
- Postitusi: 55
- Liitunud: 10.11.2013 22:04 26
- Peamine sõiduk: BMW X5 3.0td E53 2005
- Asukoht: Tartu
Re: E61 suitseb
Käisin diagnostis,andis veakoodi 4501 exhaust-gas recirculation system Air mass too high.Pidi olema egr.Suitsema hakkab siis, kui viskab mootori tule ette,kui ära kustub siis ei suitse enam.
silinder1 0,01 mg
silinder2 -1,19 mg
silinder3 -0,25 mg
silinder4 -0,17 mg
silinder5 1,14 mg
silinder6 0,45 mg
silinder1 0,01 mg
silinder2 -1,19 mg
silinder3 -0,25 mg
silinder4 -0,17 mg
silinder5 1,14 mg
silinder6 0,45 mg
Re: E61 suitseb
Pihustid on piisavalt okei veel, kuid väga palju pole jäänud kui diisli "vanakoolivibra" tuleb.
Aga kui EGR on tuksis, siis selle korda tegemine ei ole keeruline.
Proovi alustuseks EGR voolik lahti võtta, veateade võib tekkida küll, kuid kui edasi suitseb,
siis arvatavasti on klapp lahtisesse asendisse kinni jäänud.
Toru maha ja visuaalselt uurida, mis värk on.
Aga kui EGR on tuksis, siis selle korda tegemine ei ole keeruline.
Proovi alustuseks EGR voolik lahti võtta, veateade võib tekkida küll, kuid kui edasi suitseb,
siis arvatavasti on klapp lahtisesse asendisse kinni jäänud.
Toru maha ja visuaalselt uurida, mis värk on.
Teen kodudes elektriasju korda. 36€/h. Anna murest märku. www.motovool.ee
Oled huvitatud elektriautodest ja tahad enda panuse anda? PS Oskad või tahad osata RS485, Modbus? PS!
Oled huvitatud elektriautodest ja tahad enda panuse anda? PS Oskad või tahad osata RS485, Modbus? PS!
-
- Huviline
- Postitusi: 55
- Liitunud: 10.11.2013 22:04 26
- Peamine sõiduk: BMW X5 3.0td E53 2005
- Asukoht: Tartu
Re: E61 suitseb
Tere,
Võtsin siis egr maha,puhastasin ära ja mootori tuli kadus ära.Nüüd vaatasin ,et kui kiirendada,siis vahepeal gaasi lahti lastes ikka ajab sinist välja ja mootori temp tõuseb 96c. Kui raskelt peab egr klapp liikuma? Mida veel võiks vaadata.
Võtsin siis egr maha,puhastasin ära ja mootori tuli kadus ära.Nüüd vaatasin ,et kui kiirendada,siis vahepeal gaasi lahti lastes ikka ajab sinist välja ja mootori temp tõuseb 96c. Kui raskelt peab egr klapp liikuma? Mida veel võiks vaadata.
Re: E61 suitseb
EGR klappi näpuga ei ava, kui just metalltoruga tugevalt mitte pressida.
Vaakumiga võimalik suhteliselt kergelt tiba avada (isegi suuga tõmmates).
Veendu, et vaakumvoolikust vahest ka ei tule vaakumit, sest regulaator
võib samuti olla "kogu aeg avatud".
Kui sul auto kaua tossas ja sul on DPF, siis võib jama jätkuda.
Vaja DPFi puhastust, kui see veel töötab automaatselt.
Vaakumiga võimalik suhteliselt kergelt tiba avada (isegi suuga tõmmates).
Veendu, et vaakumvoolikust vahest ka ei tule vaakumit, sest regulaator
võib samuti olla "kogu aeg avatud".
Kui sul auto kaua tossas ja sul on DPF, siis võib jama jätkuda.
Vaja DPFi puhastust, kui see veel töötab automaatselt.
Teen kodudes elektriasju korda. 36€/h. Anna murest märku. www.motovool.ee
Oled huvitatud elektriautodest ja tahad enda panuse anda? PS Oskad või tahad osata RS485, Modbus? PS!
Oled huvitatud elektriautodest ja tahad enda panuse anda? PS Oskad või tahad osata RS485, Modbus? PS!
-
- Huviline
- Postitusi: 55
- Liitunud: 10.11.2013 22:04 26
- Peamine sõiduk: BMW X5 3.0td E53 2005
- Asukoht: Tartu
Re: E61 suitseb
DPF ei tea kas sees on, sest kui käisin united motorsis, siis öeldi et rõhud on korras, aga DPFi on keevitatud.Arvasid ,et kas välja võetud või kangiga läbi löödud.Auto hetkel ei tossa,temp on korras linnas nii 88-90c.Eks näha mis edasi teeb.
Raul
Raul
-
- Huviline
- Postitusi: 55
- Liitunud: 10.11.2013 22:04 26
- Peamine sõiduk: BMW X5 3.0td E53 2005
- Asukoht: Tartu
Re: E61 suitseb
Tere, jama ikka kestab edasi.Olen käinud mitmes diagnostis,seal näitab , et väljalaskegaasid liiga kõrged.DPF on kunagi maha võetud ja p...e keeratud, ennast ise põletama ei hakka.Kas peaks laskma ta üldselt eemaldada? Kas keegi oskab selle jaoks soovitada asjalikku kohta Tartus koos progemisega, või peab Tallinna tulema.Auto liigub edasi hästi, aga kui suitseb,siis mootori temp tõuseb 97c.Pakuti ka turbot, et hakkab läbi minema,et sellepärast suitseb.Oskab keegi öelda, kumba ennem vaatama hakata.
Raul
Raul
-
- Huviline
- Postitusi: 55
- Liitunud: 10.11.2013 22:04 26
- Peamine sõiduk: BMW X5 3.0td E53 2005
- Asukoht: Tartu
Re: E61 suitseb
Pool aastat tagasi vahetati õli,nüüd idrive näitab 15000km.Õlivardal näitab veerand üle miinimumi.
-
- Huviline
- Postitusi: 55
- Liitunud: 10.11.2013 22:04 26
- Peamine sõiduk: BMW X5 3.0td E53 2005
- Asukoht: Tartu
Re: E61 suitseb
Nii pakuti diagnostis, ise ei tegele autodega.Aga millegi pärast ta ju suitseb,diagnostika viga ei näita.Suitsema hakkab siis, kui mootor on soe, külmalt mitte.
-
- Huviline
- Postitusi: 55
- Liitunud: 10.11.2013 22:04 26
- Peamine sõiduk: BMW X5 3.0td E53 2005
- Asukoht: Tartu
Re: E61 suitseb
Auto nüüd korras, karteri tuulutus oli täisti kinni pigitanud ja kahte pihustit ka näpiti.Peale käigukasti nullimist ja uuesti käikude õpetamist kadus ka jõnksutamine ära autol ja tahhomeetril.