Probleem lühidalt:
Autoks pre-fl E39 523i ning sõites viskab vahel hetkeks mootori nö. ´´avariireziimi(engine failsafe?) ning ka muud tuled põlema - abs, veojõukontroll, vahel aku ning mõned veel - ja autol kaob jõud tagant ära. Lisaks lähevad ka kõik seierid nulli.
Kestab see tavaliselt ainult sekund ning sõidu ajal ja üldjuhul on ise kõik selle mõne sekundi jooksul tagasi korda läinud. Ilma, et peaks autot välja lülitama.
Üsna tüütu asi ning ei oska lahendust välja mõelda.
Aasta jooksul on vahetatud genekas, aku, abs plokk, küünlad, süütepoolid ( asjad, mis Vist võivad taolist jama tekitada ?)...
Ehk oskab keegi aidata.
E39 523i Engine Failsafe prog.
E39 523i Engine Failsafe prog.
Viimati muutis mrks, 26.05.2014 20:46 25, muudetud 1 kord kokku.
Re: E39 523i Engine Failsafe prog. Abi?
Ära vaheta antud vea pärast asju suvaliselt.
Keila kaugel? Arvatavasti on juba vigade nimekirjas asi olemas.
Keila kaugel? Arvatavasti on juba vigade nimekirjas asi olemas.
Teen kodudes elektriasju korda. 36€/h. Anna murest märku. www.motovool.ee
Oled huvitatud elektriautodest ja tahad enda panuse anda? PS Oskad või tahad osata RS485, Modbus? PS!
Oled huvitatud elektriautodest ja tahad enda panuse anda? PS Oskad või tahad osata RS485, Modbus? PS!
- heyboss
- Huviline
- Postitusi: 261
- Liitunud: 26.12.2008 01:02 17
- Peamine sõiduk: BMW 530D E61
- Asukoht: Tartu
Re: E39 523i Engine Failsafe prog. Abi?
mul oli sama viga ,viga oli selles et peale õhulugelat oli voolik katki
Re: E39 523i Engine Failsafe prog. Abi?
Tegelik viga oli tingitud oma täielikust mõtlematusest. Nimelt peale uue aku paigaldust umbes kuu tagasi ( aku oli mõõtmetelt poole väiksem kui pildil olev ), ei muutnud ma pika kinnituspoldi asukohta nii, et aku paigal püsiks. Mis juhtus oli see, et aku sõidu ajal liikus ning nihkus pluss-klemmiga vastu pildil punase ringiga märgitud kinnitustala ( mis on poltidega kere küljes ) ning seeläbi andis lühist. ( Kui auto seisis ja peale järjekordset restarti akut vaatamas käisin, siis oli ta alati oma algsesse kohta tagasi nihkunud ning kinnitustalast eemal ning seeläbi ei osanud ka karta-mõelda, et see aku reaalselt seal sees nii sõidab) Lühisest tegi auto ka sõidu ajal restarti - kuni aku täieliku kõrbemiseni.
Vedas, et põlema ei läinud.
Nüüd uus aku asemel - tugevalt kinnitatud - ning auto sõidab ja veidrusi ei tee