Tuvastatud reklaamiblokeerija: Meie veebis on võimalik kuvada külastajatele veebireklaamid. Palun kaaluge oma reklaamide blokeerija keelamist meie veebisaidil.
Mina ostsin kunagi Forssist Trw amordi ja auto nina tõusis peale Amordi vahetus ca 25mm kõrgemale.
Ei osanud selle peale mõelda ega küsida, et kas amordi sees on olemas see vastuvedru.
Olen tähele pannud et nendel odavamatel amortidel väga pole seda vastuvedru. Sachs'il olen näinud ainult seda vastuvedru varianti.
Kui see et auto kõrgemaks muutub pole probleem siis pole seda vaja jälgida :-)
Kui vedru panna valesti tagasi, siis tõuseb auto nina ülesse kohe kindla peale.
Originaal Sachsid vast kestavad 7-8 aastat, kuid see-eest on nendega auklikel
teedel parem sõita, eriti kergete velgedega (kuni 16").
Bilsteinid on terasest, raskemad, sõidumugavus auklikul teel halvem, kuid
teoreetiliselt võiksid kesta kauem kui originaalid.
Teen kodudes elektriasju korda. 36€/h. Anna murest märku.www.motovool.ee
Oled huvitatud elektriautodest ja tahad enda panuse anda? PS Oskad või tahad osata RS485, Modbus? PS!
arnis kirjutas:Kui vedru panna valesti tagasi, siis tõuseb auto nina ülesse kohe kindla peale.
Originaal Sachsid vast kestavad 7-8 aastat,
Rõhk siis sõnal originaal. Need, mida igamees Sachsi pakis ostab, on kaugel originaalist ja 7-8 aastat on utoopia. Pigem 2-3a ja sellest 3/4 aega kolinaga.
Huvitav, mis juhtus Sachsi tootmisliiniga sel juhul
Teen kodudes elektriasju korda. 36€/h. Anna murest märku.www.motovool.ee
Oled huvitatud elektriautodest ja tahad enda panuse anda? PS Oskad või tahad osata RS485, Modbus? PS!
Krt ja paistabki päriselt, et sa arvasidki tänaseni teadvat, et uued autod tulevad tehasest nende samade Super Touringutega, mida 90/tk saab igast külapoest osta
arnis kirjutas:Kui vedru panna valesti tagasi, siis tõuseb auto nina ülesse kohe kindla peale.
Originaal Sachsid vast kestavad 7-8 aastat, kuid see-eest on nendega auklikel
teedel parem sõita, eriti kergete velgedega (kuni 16").
Bilsteinid on terasest, raskemad, sõidumugavus auklikul teel halvem, kuid
teoreetiliselt võiksid kesta kauem kui originaalid.
Kuidas saab vedru valesti tagasi panna? Vedrul ju amordi küljes oma koht ja ka üleval taldriku sees oma koht!?
Sellest olen teadlik kuidas vedru amordile käib aga auto nina minu autol ei tõusnud kindlalt selle pärast.
Sellel vedrul jõudu on ja kui panna vastuvedruga amort siis seda vedru tavaliste keerd tõmmitsatega kokku ei suru, vahetasin oma teisel e39 autol amorte ja panin boge sport amordi ja et vedru amordile paika saaks oli vaja vedrukeerud peaaegu täiesti kokku suruda.
Kui aga kunagi sai pandud need Trw amordid siis vahetasin neid tavaliste tõmmitsatega ja polnud väga vaja seda vedru kokku keerata. Tavalise amordi vars tuleb ikka oluliselt rohkem välja, ca 5cm rohkem.
Ja mis vahe veel tekkis tava amordi ja vastuvedru amordiga oli see, et auto muutus kurvides justkui pehmemaks. Esisild oli üldse nagu pehmem peale amordi vahetust, see pehmus võis tekkida ka lihtsalt amortide erinevusest.
RAINER S kirjutas:Sellest olen teadlik kuidas vedru amordile käib aga auto nina minu autol ei tõusnud kindlalt selle pärast.
Sellel vedrul jõudu on ja kui panna vastuvedruga amort siis seda vedru tavaliste keerd tõmmitsatega kokku ei suru, vahetasin oma teisel e39 autol amorte ja panin boge sport amordi ja et vedru amordile paika saaks oli vaja vedrukeerud peaaegu täiesti kokku suruda.
Kui aga kunagi sai pandud need Trw amordid siis vahetasin neid tavaliste tõmmitsatega ja polnud väga vaja seda vedru kokku keerata. Tavalise amordi vars tuleb ikka oluliselt rohkem välja, ca 5cm rohkem.
Ja mis vahe veel tekkis tava amordi ja vastuvedru amordiga oli see, et auto muutus kurvides justkui pehmemaks. Esisild oli üldse nagu pehmem peale amordi vahetust, see pehmus võis tekkida ka lihtsalt amortide erinevusest.
Aga kuidas mõjub kk amortidele? KAs automaat on raskem? Mul ka peale esiamortide vahetust nina tõusis... Olen ebay.de-st ostnud Bilstein b4 ja lihtsalt oma huvi pärast lugesin karbis oleva juhendi ja seal oli kirjas et kui on uus vedru ja uus amort siis tuleb ühe kriipsu järgi seda amordi rummusse asetseda aga kui vana vedru ja uus amort siis teise. Lasin BM autos neid vahetada ja ei tea kas nad lugesid seda lehe ka või see on ilmselge või lihtsal kuidas õnnestub panevad asjad kokku... Aga siis küsimus kas see võiks mõjutada auto nina tõstmisele?
butek kirjutas:Aga kuidas mõjub kk amortidele? KAs automaat on raskem? Mul ka peale esiamortide vahetust nina tõusis... Olen ebay.de-st ostnud Bilstein b4 ja lihtsalt oma huvi pärast lugesin karbis oleva juhendi ja seal oli kirjas et kui on uus vedru ja uus amort siis tuleb ühe kriipsu järgi seda amordi rummusse asetseda aga kui vana vedru ja uus amort siis teise. Lasin BM autos neid vahetada ja ei tea kas nad lugesid seda lehe ka või see on ilmselge või lihtsal kuidas õnnestub panevad asjad kokku... Aga siis küsimus kas see võiks mõjutada auto nina tõstmisele?
Seda pole küll ise näinud, et vana vedru ja uue vedru paigaldusel mingi vahe oleks aga jah sinna rummu sisse on vahe, et kas paigaldad sama amorti vasakule poole v6i paremale poole. Osadel ja originaalis amortidel on seal sellised k6rvad mis ei lasegi sul amorte valesti panna aga järelturu omadel on lihtsalt märgistus, millise märgi järgi kummale poole panna.
See juhend ka siin lingil olemas: http://atlantvaruosad.ee/ee-23" onclick="window.open(this.href);return false;