K:E30 2.0 probleem...
K:E30 2.0 probleem...
et sai siis selline isend soetatud aga masin oli 1,5 aastat seisnud,praegu sõites on asi nagu väga uimane...pole nagu jõudu et kas siis võib näiteks olla bensufiltris asi ja kui palju selline asi maxab???pole nagu hindadega eriti kursis kuna varem sai "ladamees" oldud...ja kas on võimalik et mul võib olla ökonomaiseri näidik tuksis sest see näitab tühikäigul 30L/100 km...ja üldse asi on uimane kuigi bensiinikulu on väga suur sest hiljuti sai 20 liitriga sõita 150 km ainult...
külmast peast on tuurid ka nati kõrged u.1600 aga kui soojax läheb siis vajuvad ikka 700-800 peale... ja küünlajuhtmed ning küünlad vist vajavad ka vahetamist,sest külmast peast on hääle järgi kuulda et kõik pütid ei tööta ja pimedas kapoti alla vaadates teevad küünlajuhtmed töötaval autol sellist ilutulestikku...
et kui keegi oskab midagi siis pakkuge...siis tean mis ette võtta...
külmast peast on tuurid ka nati kõrged u.1600 aga kui soojax läheb siis vajuvad ikka 700-800 peale... ja küünlajuhtmed ning küünlad vist vajavad ka vahetamist,sest külmast peast on hääle järgi kuulda et kõik pütid ei tööta ja pimedas kapoti alla vaadates teevad küünlajuhtmed töötaval autol sellist ilutulestikku...
et kui keegi oskab midagi siis pakkuge...siis tean mis ette võtta...
Pontiac Firebird TransAm 93a.Chevy Van G20 5,7 93a.Bmw e36 320 Coupe 93a.
Aitaks kindlasti nn. esmaabipakett, mida autot ostes oleks mõttekas vahetada.
See siis Küünlajuhtmed, küünlad, õhufilter, benafilter, vb jagaja kaas, rihmad (igaks juhuks), õli, tosool ja muidugi vigased jupid, mida kõige paremini toob välja diagnostika.
Ma läheks ise UM-i ja teeks ostueelse ülevaatuse.
Siis saad oma A4-a, kuhu on järjest ritta pandud läinud või minevad jupid ja asud nimekirja vähendama.
Ainult, et kas nii vana autoga on mõttekas seda teha?
See siis Küünlajuhtmed, küünlad, õhufilter, benafilter, vb jagaja kaas, rihmad (igaks juhuks), õli, tosool ja muidugi vigased jupid, mida kõige paremini toob välja diagnostika.
Ma läheks ise UM-i ja teeks ostueelse ülevaatuse.
Siis saad oma A4-a, kuhu on järjest ritta pandud läinud või minevad jupid ja asud nimekirja vähendama.
Ainult, et kas nii vana autoga on mõttekas seda teha?
sry et teemat rikun aga selline küsimus E30 2,5i kohta.et mul jagaja nukkvõlliotsas.kaas ise on korralik aga see mis ringi käib seal (rootor või mis ta on)sellel on mingi plekk plaat sealt "eboniidi"seest väljas et see un hästi kulund.peaaegu tasa selle ebiniidiga et kas see muudab midagi kui sinna uus panna.(see rootor) millel see plekk sealt ikka välja ulatub.
BMW-See On Auto
- Erkki_V
- Huviline
- Postitusi: 278
- Liitunud: 26.10.2002 14:28 39
- Asukoht: Raplamaa Kohila v. Aespa ja Soomes Helsinki
:o)
Hullud peast 20 liitriga 150 km ja ütlevad et veel norm, maks mis võiks selle läbimiseks kuluda oleks äkki isegi külma ilmaga 11 liitrit ja kui keegimees tuleb mulle väitma et minu auto peaks ikka rohkem võtma siis sorry ju mu auto on siis katki
- Tarmo
- Huviline
- Postitusi: 8462
- Liitunud: 02.10.2002 16:52 21
- Peamine sõiduk: BMW G11 740XD
- Asukoht: Tallinn
krt mul oli e34 530i ga selline benakulu.
Te räägite et 2.0 on see normaalne???
Miks ma ei taha seda uskuda.
Te räägite et 2.0 on see normaalne???
Miks ma ei taha seda uskuda.
Omatud BMW tüüpi sõidukid : E30 318, E30 325i, E30 325i, E34 530i, E34 524td, E39 530dT, E46 328Ci, E30 324td, e34 525tds, e36 316i, E39 530dT, E38 730d, E65 730d, G11 740XD, E36 328i cabrio, E46 316ti, E82 120d coupe, E88 120d cabrio
minul oli 320i '84 see võtis 15 talvel vabalt (sõidustiil pole kah muidugi teab mis ökonoomne)
323 oli umbes sama
präegu 320 '87 kah 15 (külm ja lühikesed otsad)
normaalsema kulu sain ma oma 325i'ga linn mingi 11-12
vana pritsega 2,0 on kõige jänusem midagi pole teha. 2,3 võtab sama aga jõudu rohkem ainult
uuem 2,0 ja 2,5 (motoronic) võtab juba vähem
6 pütase mootori kohta on minuarust 15L linnas igati normaalne.
vahest sõidan oma õe mondeoga 1,8 85kw '97 ja see võtab 10 ära juba linnas mida sa siis veel 20 aastat vanast tehnikast tahad + kaks lisa silindrit veel
need kes siin sõidavad 20L 400km palju õnne korras mootoriga masin on teil!
ok vist ei ole mõtet edasi vaielda neid kütuse kulu teemasid siin maajailm niikuinii kõigil on erinevad masinad ja erinev sõidustiil
aa ja teema algatajale ökonomasier lähebki põhja kui tühikäigul käib masin
323 oli umbes sama
präegu 320 '87 kah 15 (külm ja lühikesed otsad)
normaalsema kulu sain ma oma 325i'ga linn mingi 11-12
vana pritsega 2,0 on kõige jänusem midagi pole teha. 2,3 võtab sama aga jõudu rohkem ainult
uuem 2,0 ja 2,5 (motoronic) võtab juba vähem
6 pütase mootori kohta on minuarust 15L linnas igati normaalne.
vahest sõidan oma õe mondeoga 1,8 85kw '97 ja see võtab 10 ära juba linnas mida sa siis veel 20 aastat vanast tehnikast tahad + kaks lisa silindrit veel
need kes siin sõidavad 20L 400km palju õnne korras mootoriga masin on teil!
ok vist ei ole mõtet edasi vaielda neid kütuse kulu teemasid siin maajailm niikuinii kõigil on erinevad masinad ja erinev sõidustiil
aa ja teema algatajale ökonomasier lähebki põhja kui tühikäigul käib masin
Re: :)
tegu on 84 aasta 2.0 mootoriga 92 kwErkki_V kirjutas:Mis aasta 320 e30 ga tegu on?
Pontiac Firebird TransAm 93a.Chevy Van G20 5,7 93a.Bmw e36 320 Coupe 93a.
-
- Huviline
- Postitusi: 512
- Liitunud: 29.06.2005 22:11 03
- Peamine sõiduk: Nissan Leaf
- Asukoht: Viljandimaa
- Tarmo
- Huviline
- Postitusi: 8462
- Liitunud: 02.10.2002 16:52 21
- Peamine sõiduk: BMW G11 740XD
- Asukoht: Tallinn
omal ajal kui omasin e30 kerega 325i siis sellel oli kulu 10 keskmine , aga enamus sellest sõitsin linnas.
ja nii oli mul mõlemal 325i l.
see et seal on r6 moto ei tähenda automaatselt et 15l linnas 100km kohta normaalne oleks.
ja nii oli mul mõlemal 325i l.
see et seal on r6 moto ei tähenda automaatselt et 15l linnas 100km kohta normaalne oleks.
Omatud BMW tüüpi sõidukid : E30 318, E30 325i, E30 325i, E34 530i, E34 524td, E39 530dT, E46 328Ci, E30 324td, e34 525tds, e36 316i, E39 530dT, E38 730d, E65 730d, G11 740XD, E36 328i cabrio, E46 316ti, E82 120d coupe, E88 120d cabrio
Re: :)
ega juhuslikult valge kupee bumer pole?marco505 kirjutas:tegu on 84 aasta 2.0 mootoriga 92 kwErkki_V kirjutas:Mis aasta 320 e30 ga tegu on?
Olen kuulnud, et vana kerega e30 2,0 on tõesti tõeline benaröövel.
Benakulu saab paremaks muidugi autot hooldades.
Ühe mu tuttava benakulu oli sama mootorikandjaga 20 sajale, pärast remonti 15 sajale ja ma usun, et Teie liiga suur benakulu on tingitud just sellest, et auto pole ikka päris korras.
(Ma sõidan keskmiselt külma talveilmaga 15,5 sajale. See on siis, kui mootor kohapeal enne töösoojaks lasta. Külma motoga oleks benakulu muidugi suurem.Aga mootori töömahtu on 3500 kuubikut, mitte 2000.)
Benakulu saab paremaks muidugi autot hooldades.
Ühe mu tuttava benakulu oli sama mootorikandjaga 20 sajale, pärast remonti 15 sajale ja ma usun, et Teie liiga suur benakulu on tingitud just sellest, et auto pole ikka päris korras.
(Ma sõidan keskmiselt külma talveilmaga 15,5 sajale. See on siis, kui mootor kohapeal enne töösoojaks lasta. Külma motoga oleks benakulu muidugi suurem.Aga mootori töömahtu on 3500 kuubikut, mitte 2000.)
- Erkki_V
- Huviline
- Postitusi: 278
- Liitunud: 26.10.2002 14:28 39
- Asukoht: Raplamaa Kohila v. Aespa ja Soomes Helsinki
:o)
Ei ok ei oska muud öelda oma auto kohta, et ju ta siis ikka täitsa katkine on kuna keskmine sajale on mul alla 10 liitri ehk täpsemalt 8,6. Juttu ala penskar ja ei sõida ei tasu ajada
- Erkki_V
- Huviline
- Postitusi: 278
- Liitunud: 26.10.2002 14:28 39
- Asukoht: Raplamaa Kohila v. Aespa ja Soomes Helsinki
:o)
Tundub, et teema kisub natukene mõtetuks! Milleks selline haige jutt, et kas sõidad taganttuulega? Ei lükkan käekõrval ja 8,6 liitrit joon ise iga saja kilomeetri tagant ära! Kes ei usu see ei usu, peaasi et ise rahul olen ja nüüd võiks aidata, teema algataja soovis abi aga mitte sellist arutelu
Re: K:E30 2.0 probleem...
Nii palju, kui mina olen näinud, ei näitagi ökonomaiseri näidik tühikäigul midagi, vaid on kogu aeg nö. põhjas ääre taga peidus.marco505 kirjutas:ja kas on võimalik et mul võib olla ökonomaiseri näidik tuksis sest see näitab tühikäigul 30L/100 km...
Seda vähemalt vanemate Bmw-de puhul.
E30 325i sõit linnas; mina 11l 100km, sõber (sama autoga) 17-18l 100km.
E30 320 sõit linnas; mina 11l 100km, sõber (sama autoga) 17-18l 100km.
E32 730 sõit linnas, mina 12l 100km, sõber (sama autoga) 16l 100km.
postituse mõte siis, et oleneb ikkagi kes on roolis ja missugused on sõiduvõtted. muidugi sõites sellise küttekuluga sarnanes juba sõidustiil mul niiöelda penskari omaga, aga tavaliselt ei näinud mõtet kihutada. teistele siis, et ärge oodake seni kuni kapotialune on öösel nagu säraküünal, vaid vahetage juhtmeid tihedamini (laske süütejuhtmete takistus üle mõõta, võimalik, et juba hetkel oleks vaja vähemalt üks juhe välja vahetada).
E30 320 sõit linnas; mina 11l 100km, sõber (sama autoga) 17-18l 100km.
E32 730 sõit linnas, mina 12l 100km, sõber (sama autoga) 16l 100km.
postituse mõte siis, et oleneb ikkagi kes on roolis ja missugused on sõiduvõtted. muidugi sõites sellise küttekuluga sarnanes juba sõidustiil mul niiöelda penskari omaga, aga tavaliselt ei näinud mõtet kihutada. teistele siis, et ärge oodake seni kuni kapotialune on öösel nagu säraküünal, vaid vahetage juhtmeid tihedamini (laske süütejuhtmete takistus üle mõõta, võimalik, et juba hetkel oleks vaja vähemalt üks juhe välja vahetada).
E34 520iT 09.06a.- 09.09a. E38 740 09.09a. - 08.10a. E36 323 08.10a. - 11.10a. E39 523 11.10a. - 03.11a. 2 korda a***, E34 520iT 08.11a. - 04.12a. Seat Toledo 04.12a. - 12.14a. Seat Leon 12.14a.