Tere
Oskab keegi öelda, kas mõne teise mudeli suuremad kettad ja sadulad istuvad plug&play E46 kupee külge? Või on keegi äkki uurinud, milliseid süsteeme veel müüakse, mis on hea?
Üldiselt probleem selles, et suure hoo pealt kipivad pidurid kärssama minema (suvel, kurvilised teed, palju pidurdamist) ja kui pikalt maha pidurdada siis pidurid justkui jäävad nõrgaks vms (power kaob tagan ära, tavasõidus seda ei juhtu), ei oska päris täpselt kirjeldada.
Kokkuvõtteks tahan vähe konkreetsemad pidurid aretada.
Tänud ette!
E46 kupee-le suuremad pidurikettad ja sadulad?
- eero
- Huviline
- Postitusi: 5631
- Liitunud: 05.06.2003 13:50 21
- Peamine sõiduk: F07 535i GT
- Telefon: 5256627
- Asukoht: Kadaka tee 187C Tallinn. Tel. 5256627, eero@autoint.ee
- Kontakt:
Re: E46 kupee-le suuremad pidurikettad ja sadulad?
Siin võib aidata ka asisemate piduriklotside kasutamine. Ja vajadusel kõrgema keemispunktiga pidurivedeliku kasutamine, aga no avalikel teedel üldiselt ei tohiks ka keskpärane DOT4 keema minna.
E34 540 - X5 E53 4,4 - E30 316i - R28 R1150R - E32 740 - E34 540 touring - E36 325i - E30 325ixa - Z3 1,9 M44 - F07 535i GT
-
- Huviline
- Postitusi: 5711
- Liitunud: 20.07.2011 17:24 45
- Asukoht: Tallinn, Tel:51905398
- Kontakt:
Re: E46 kupee-le suuremad pidurikettad ja sadulad?
E46 ei ütle palju midagi. Mis mootoriga? Suurem (võimsam) mootor = suuremad pidurite tööpinnad jne.
Teiseks külasta piduristendi, sest probleem võib olla näiteks hoopiski pidurdusjõu jaotuse mittevastavusega sildade vahel.
Teiseks külasta piduristendi, sest probleem võib olla näiteks hoopiski pidurdusjõu jaotuse mittevastavusega sildade vahel.
- SyncKrog
- Huviline
- Postitusi: 116
- Liitunud: 02.06.2013 02:58 04
- Peamine sõiduk: Roheline kaart
- Asukoht: Tallinn
Re: E46 kupee-le suuremad pidurikettad ja sadulad?
Seda küll. See oleks praeguse olukorra puhul muidugi ajutine lahendust. Jätsin eelnevalt mainimata, et kuna enamusajast on all 19" velg siis praegune nö "stock" ketas näeb veidi imelik välja seal keskel. Ehk et siis auto välimusele annaks suurem ketas märkimisväärselt juurde.eero kirjutas:Siin võib aidata ka asisemate piduriklotside kasutamine. Ja vajadusel kõrgema keemispunktiga pidurivedeliku kasutamine, aga no avalikel teedel üldiselt ei tohiks ka keskpärane DOT4 keema minna.
E46 kupee 2.8l mootoriga. Tulevikus plaanis võimsust juurde puhuda seega pidurid võiksid ikkagi asjakohased olla.ttsys kirjutas:E46 ei ütle palju midagi. Mis mootoriga? Suurem (võimsam) mootor = suuremad pidurite tööpinnad jne.
Teiseks külasta piduristendi, sest probleem võib olla näiteks hoopiski pidurdusjõu jaotuse mittevastavusega sildade vahel.
- oo7
- Huviline
- Postitusi: 4507
- Liitunud: 29.12.2008 14:28 16
- Peamine sõiduk: BMW 330Ci
- Asukoht: Tallinn
Re: E46 kupee-le suuremad pidurikettad ja sadulad?
330i-l on suuremad pidurid. Alla 17 tolli veljed alla ei lähe
- S1lv3r
- Huviline
- Postitusi: 3348
- Liitunud: 11.05.2008 11:44 22
- Peamine sõiduk: BMW F10 525d 160kw
- Asukoht: Laagri
Re: E46 kupee-le suuremad pidurikettad ja sadulad?
Mitte ainult i-l, vaid ka mõlemad 330d (135kw,150kw)oo7 kirjutas:330i-l on suuremad pidurid. Alla 17 tolli veljed alla ei lähe
Re: E46 kupee-le suuremad pidurikettad ja sadulad?
Kas kõik plastikud, tuulekanalid on ideaalselt korras, plekid alles?
Kui jah, siis kas kettad on ventileeritavad ja ventilatsioon pole umbes?
Kas kõik 4 ketast lähevad ühtlaselt tuliseks (kasuta IR-termomeetrit),
hea oleks teada, kas ka sisemine ketta pool on samakuum.
Kui tõesti kõik okei, siis võta doonorilt esikompott maha ja paigalda endale.
Arvesta jah, et väiksemaid velgi enam paigaldada ei saa ning seda, et
kettad on kallimad kui vahetuseks läheb.
DOT4 sellise sõiduga tuleks vahetada iga aasta.
See et sul "brake fading" on, ei ole pidurivedeliku keemine. Kui vedelik keeb,
siis on pidur samahea kui jalaga uksevahelt pidurdada (avariipidur selle jaoks).
Aga jah, kõige tähtsam on pidurite ühtlus. Seda saaks ka tehnopunktis kontrollida.
Sise-väliserva klotsi effektiivsust seal kontrollida ei saa, kuid ebaühtlane klotside
kulumine vihjab sellele.
Kõige õigemad klotsid ajavad meeletult tahma. Need mis ei aja on ökosolk.
Kui jah, siis kas kettad on ventileeritavad ja ventilatsioon pole umbes?
Kas kõik 4 ketast lähevad ühtlaselt tuliseks (kasuta IR-termomeetrit),
hea oleks teada, kas ka sisemine ketta pool on samakuum.
Kui tõesti kõik okei, siis võta doonorilt esikompott maha ja paigalda endale.
Arvesta jah, et väiksemaid velgi enam paigaldada ei saa ning seda, et
kettad on kallimad kui vahetuseks läheb.
DOT4 sellise sõiduga tuleks vahetada iga aasta.
See et sul "brake fading" on, ei ole pidurivedeliku keemine. Kui vedelik keeb,
siis on pidur samahea kui jalaga uksevahelt pidurdada (avariipidur selle jaoks).
Aga jah, kõige tähtsam on pidurite ühtlus. Seda saaks ka tehnopunktis kontrollida.
Sise-väliserva klotsi effektiivsust seal kontrollida ei saa, kuid ebaühtlane klotside
kulumine vihjab sellele.
Kõige õigemad klotsid ajavad meeletult tahma. Need mis ei aja on ökosolk.
Teen kodudes elektriasju korda. 36€/h. Anna murest märku. www.motovool.ee
Oled huvitatud elektriautodest ja tahad enda panuse anda? PS Oskad või tahad osata RS485, Modbus? PS!
Oled huvitatud elektriautodest ja tahad enda panuse anda? PS Oskad või tahad osata RS485, Modbus? PS!