Tuvastatud reklaamiblokeerija: Meie veebis on võimalik kuvada külastajatele veebireklaamid. Palun kaaluge oma reklaamide blokeerija keelamist meie veebisaidil.
M2ki kirjutas:Mul lõppes see asi siiski pidurivõimu vahetusega, paar korda sai seda tühjaks imetud ja lõpuks läks seal midagi puruks ikkagi. Ei viitsi praegu pilte otsida aga vana võim oli seest ikka jube roostes. Kui ma õieti mäletan siis peale võimendi lahti kookimist kukkus sealt mingid plastamass tükid ja puruks simmerling välja.
mul hakkas uuesti pihta, täna piduripedaal kippus läbi vajuma, juu siis on ikka veel vett sees või võim läbi roostetanud tra selline tunne, et müü või maha, igast otsast laguneb.
Mina võtsin jälle rõõmsalt ühe liitri vett välja. Laupäeva hommikul oli võimendi korralikult jääs muidugi ja pedaal ei liikunud millimeetritki. Probleem sai lahendatud kuuma veega. Vee äravool sealt võimendi eraldatud ruumist on kusjuures korras.
Edaspidi peaks vist leeklambi auto varustusse muretsema
Tegin omaarust sellise elementaarse joonise, vasakul pool on vaakumpool, kust imetakse mootoripoolt pidevalt nn õhku välja, et kui paremalt poolt vajutad pedaali, siis oleks kergem vajutada. Kui vesi on vasakul pool membraani(kriips mis tuleb ülalt alla paagi keskel) siis paremal pool ei saa ju vett tekkida, kui saad voolikuga vaakumiavast seda välja imeda ?
Kas sellisel juhul ei peaks mõlemal pool membraani enamvähem sama kogus vett olema? Isegi kui tekitatav alarõhk imeb vee vaakumi poolele, siis puhkeasendis peaks osa sellest tagasi imenduma.
oligi veits vett sees, tegin jälle sama trikki tolmuimeja ja peenikse voolikuga. see vesi võis vabalt olla ka eelmisest korrast, ei sulanud ära kõik vms. peale tänast imemist surkisin seal traadijupiga ja selle ots märjaks ei läinud enam.
aise kirjutas:oligi veits vett sees, tegin jälle sama trikki tolmuimeja ja peenikse voolikuga. see vesi võis vabalt olla ka eelmisest korrast, ei sulanud ära kõik vms. peale tänast imemist surkisin seal traadijupiga ja selle ots märjaks ei läinud enam.
Mina kasutan vasktoru, kummivoolikut ja mosse kütusepumpa.
Nüüd ka minul läbitud teema, krt see peaks olema iga hoolduse juures kohustuslik ülevaadata ja vajadusel puhastada .. täiesti ulme süsteem ..
Oma auto teemas hetkel just pikemalt ..
Peale vee eemaldamist jääb vaakumvõimendi seest märjaks ja külmaga streigib ikka edasi... Mina sain enda oma tööle,alles peale seda,kui olin sinna puupiiritust sisse pritsinud u.60-70ml.Samuti plastpõlve millega voolik võimendi külge kinnitub,seal tundus nagu tagasilöögiklapi moodi asi olema,see võib samuti kinni jääda.
enn1 kirjutas:Peale vee eemaldamist jääb vaakumvõimendi seest märjaks ja külmaga streigib ikka edasi... Mina sain enda oma tööle,alles peale seda,kui olin sinna puupiiritust sisse pritsinud u.60-70ml.Samuti plastpõlve millega voolik võimendi külge kinnitub,seal tundus nagu tagasilöögiklapi moodi asi olema,see võib samuti kinni jääda.
mul sama asi pidureid pole ehk oskad õelda kuhu sa seda puupiiritust sisse pritsisid
Metanool,ehk eestipäraselt puupiiritus.Pole vaju ju justnimelt metanooli.Näiteks eestist on seda ,tänu ülimürgisusele väga raske leida.Etanool,ehk siis joogikõlbulik 96 kraadine toimib täpselt sama hästi ja on ohutu inimesele( kui seda enesele sisse pritsida siis on lausa meeldivalt kasulik ).
Võtsin ka vee välja ilge roostevesi tuli ja ikkagi pidurid jäid peale.Aga siis proovisin ka seda võtsin õlitopsikust vana õli seest välja ja panin uue asemele,hommikul oli väljas 8,5 kraadi külma ja pidurid pehmed vb tõesti vana õli külmub ära.
priitv8 kirjutas:Sa püüad vist öelda, et see vesi tuleb vaakumvooliku kaudu sinna?
just tuleb sealt
Ei usu hästi, et vesi sinna vaakumvooliku kaudu satub. Ise pakuks välja järgmise teooria: Põhjus on ikkagi osaliselt, või täielikult ummistunud äravooluava pidurivõimendi kasti põhjas. Vihmaga koguneb sinna kasti vesi, kuna kokkuvaltsitud pidurivõimendi korpus ei ole ikkagi 100% hermeetiline (pigem u. 99,5%) Tänu vaakumile korpuse sees, immitseb vesi valtsi vahelt vaikselt-vaikselt korpuse sisse
Endal oli ka piduritega jama, nii kui külmaks läks ,siis piduri võimendi kadus tagant ära ja sai pidurdada ainult võimendita, sai ka proovitud algul piiritusega leevendada aga lõpuks ikka vahetasin terve vaakumvõimendi ära, lammutusest saab isegi päris hea rahaeest töötava, vana vaakumvõimendi oli ikka korralikult seest roostes, vesi sattus mul sinna kuna vee äravoolu auk oli umbes ja lõpuks oli pool võimendit vee all.