Tuvastatud reklaamiblokeerija: Meie veebis on võimalik kuvada külastajatele veebireklaamid. Palun kaaluge oma reklaamide blokeerija keelamist meie veebisaidil.
toivoku kirjutas:ttsys: isiklikult ei kavatse osta ühtegi uuemat bmwd, millel oleks kõik need imevidinad küljes, ma lihtsalt ei suudaks ära kirjuda kui vähe need peldikud vastu peavad.
täitsa nõus
ma ostsin endale e39 talveks. mõtlesin et veojõu kontroll ja puha. ma pole kunagi ühtegi e34 ega oma e36 pidanud parandama niipalju kui seda rootsu se on olnud mul mingi 3 kuud ? algul oli auto väga aus ja korralik. nüüd järjest tulevad igasugu jamad välja. auto iseenesest saksast tulnud ja hoolas omanik on olnud .
toivoku kirjutas:
Järjekordne BS, täispeaga sõitmist ei tolereeri ma absull, lihtsalt närvi ajab see kogenematute inimeste kuradima mula, paljudele inimestele on külgees sõitmine täpselt samamoodi kontrollitav kui sirgelt sõitmine.
no kuule, lemps võhmast oskab peale bockiballooni sõita väga hästi, ta on selles vallas kogenud, ära tee täis peaga sõitmist maha, kui ise ei oska!
Teie kibestumistel on kindlasti omad põhjused. 20 aastat vanalt E39 ei ole tõesti palju head ilmselt enam alles... ja ei ole algusaastate omal ka DSC jne. Vaba maa, vabad valikud. Kui inimesel on suur tahtmine ükskõik millise rondi omanik olla siis keegi talle kätt ette ei pane.
onu-rain kirjutas:ttsys: isiklikult ei kavatse osta ühtegi uuemat bmwd, millel oleks kõik need imevidinad küljes, ma lihtsalt ei suudaks ära kirjuda kui vähe need peldikud vastu peavad.
täitsa nõus
ma ostsin endale e39 talveks. mõtlesin et veojõu kontroll ja puha. ma pole kunagi ühtegi e34 ega oma e36 pidanud parandama niipalju kui seda rootsu se on olnud mul mingi 3 kuud ? algul oli auto väga aus ja korralik. nüüd järjest tulevad igasugu jamad välja. auto iseenesest saksast tulnud ja hoolas omanik on olnud .
toivoku kirjutas:
Järjekordne BS, täispeaga sõitmist ei tolereeri ma absull, lihtsalt närvi ajab see kogenematute inimeste kuradima mula, paljudele inimestele on külgees sõitmine täpselt samamoodi kontrollitav kui sirgelt sõitmine.
no kuule, lemps võhmast oskab peale bockiballooni sõita väga hästi, ta on selles vallas kogenud, ära tee täis peaga sõitmist maha, kui ise ei oska!
ja väike Marju kakumäelt, kellele issi load ostis on ka suurepärane juht ju.
524td, 750il , e12 520(m52b28), e21 315(m10turbo), E30 325i coupe, e39 530d, audi allroadc5 , e36 2,5 cabrio :) Kui midagi vaja siis 58344541
Loomulikult, kui provotseerida gyro-le Nm külge. Hästi töötav gyro just täpselt tagaveolisega nii teeb. Vaatan, et pean tõsti ütlema, et inimesed võtke aeg ja koht ning minge oma autot tundma õppima, kui lahtist alla tuleb. See õige koht ei ole kindlasti tänav või parkla nagu kasvõi nendel kolonealistidel; https://www.youtube.com/watch?v=DLe5O_EqeMw
Ootaks? Mis tingimus peab olema täidetud, et tellimuse sisse annad?
Seni vaata sealt algusest 0:28 sekund. Provotseerimata on välja ulatuv külgnurk sarnane selle kõneall oleva subjektiga. https://www.youtube.com/watch?v=f3zLpNxHris
Ma®tin kirjutas: Aga sinult ootaks seebimulli kõrvale mingit tõestusmaterjali ka.
pancho villa kirjutas:no kuule, lemps võhmast oskab peale bockiballooni sõita väga hästi, ta on selles vallas kogenud, ära tee täis peaga sõitmist maha, kui ise ei oska!
Ära aja jama.Võhmas pole mingit lembitut.See kellest räägid elab 3 km eemal!
toivoku kirjutas:ttsys: isiklikult ei kavatse osta ühtegi uuemat bmwd, millel oleks kõik need imevidinad küljes, ma lihtsalt ei suudaks ära kirjuda kui vähe need peldikud vastu peavad.
täitsa nõus
ma ostsin endale e39 talveks. mõtlesin et veojõu kontroll ja puha. ma pole kunagi ühtegi e34 ega oma e36 pidanud parandama niipalju kui seda rootsu se on olnud mul mingi 3 kuud ? algul oli auto väga aus ja korralik. nüüd järjest tulevad igasugu jamad välja. auto iseenesest saksast tulnud ja hoolas omanik on olnud .
e39 on ju meister lagunema, seda oleks pidanud varem teadma
ttsys kirjutas:Ootaks? Mis tingimus peab olema täidetud, et tellimuse sisse annad?
Seni vaata sealt algusest 0:28 sekund. Provotseerimata on välja ulatuv külgnurk sarnane selle kõneall oleva subjektiga. https://www.youtube.com/watch?v=f3zLpNxHris
Ma®tin kirjutas: Aga sinult ootaks seebimulli kõrvale mingit tõestusmaterjali ka.
Aga sellega asi piirdub ka, siis tõmmatakse kogu jõud maha ja teist "poognat" sealt enam ei tule.
Kas oled DSC-ga E39-t omanud?
ttsys kirjutas:Ootaks? Mis tingimus peab olema täidetud, et tellimuse sisse annad?
Seni vaata sealt algusest 0:28 sekund. Provotseerimata on välja ulatuv külgnurk sarnane selle kõneall oleva subjektiga. https://www.youtube.com/watch?v=f3zLpNxHris
Ma®tin kirjutas: Aga sinult ootaks seebimulli kõrvale mingit tõestusmaterjali ka.
Kas mulle ainult tundus, et BMW sõitis 2x aeglasemalt kui teised testis olevad sõidukid
ttsys kirjutas:Ootaks? Mis tingimus peab olema täidetud, et tellimuse sisse annad?
Seni vaata sealt algusest 0:28 sekund. Provotseerimata on välja ulatuv külgnurk sarnane selle kõneall oleva subjektiga. https://www.youtube.com/watch?v=f3zLpNxHris
Ma®tin kirjutas: Aga sinult ootaks seebimulli kõrvale mingit tõestusmaterjali ka.
Kas mulle ainult tundus, et BMW sõitis 2x aeglasemalt kui teised testis olevad sõidukid
Lihtsalt libisema hakates tõmmatakse mootori jõud maha ja lisaks piduritega hakatakse autot otseks seadma, sellest ka kiiruse langus.
Kas DSC laseb siis oluliselt rohkem külge tõmmata kui ASC? Minul viimane no ja auto laseb ainult nõksu teha ja siis korrigeerib õigeks. Niimoodi driftida saab ainult ASC välja lülitades, DSC koha pealt kaasa ei oska rääkida kuid kas tolle eesmärk pole mitte vastupidine.
Ükspäev proovisin oma 38ga, millel ASC, libedasse kurvi hea hooga sisse lennata, loobib külje ette kenasti. Samas vaikselt minnes ja poole kurvi peal lapparit põhjas hoides ei loobi midagi. DSC peaks oluliselt rohkem piirama.
DSC ei lase nii pikalt libisemisse minna ja külge ette visata. Sekkub, tõmbab hoo sujuvalt maha ja hakkab kohe piirama. Seal videos pidi täiesti maas olema.
Minul sekkus DCS koheselt, kui püüdsin vägisi lumisel teel külge ette saada. Nagu ka eelmpool mainitud, tõmbas jõu maha ja absiga hakkas ise autot juhtima.
Kui ma ei eksi, siis ASC piirab libisemise korral mootori jõudu, kuid rattaid eraldi ei pidurda, DSC natuke arenenum variant ja pidurdab eraldi rattaid, et auto otseks saada?