Lõpuks kodus, auto tõmbab nagu rong, iga foori tagant sai korraliku naeru ja kummivilinaga ära tuldud!
Ainus ebavajalik kulutus oligi paar vaakumklappe, aga need saab loodetavasti neid reaalselt vajavale inimesele hea hinnaga ära müüdud
Esiteks, seebiveega sai natuke sulistatud, paar mikroleket küll oli, aga need ei olnud põhjuseks (panin uued tihendid nii EGR ja kollektori vahele kui ka kollektorile endale):

.
Turbo külge minevate torude tihendid tegin ka puhtaks, koos torude ja intercooleriga. Peale läksid uued toruklambrid (vanad olid roostes ja soolakahjustusega).
Ülejäänud pildid eelnevast tööst panen auto teemasse, juhul kui kedagi huvitab.
Tegelik töö piirdus aga turboga. Varras liikuski vaakumiga normaalselt kogu aeg, aga käsitsi liigutades oli tunda ebaühtlust, natuke krabises ja üldiselt tundus nagu midagi piiraks liikumist. Lugesin mitu päeva toredatest lahendustest ning kõige sobilikum tundus turbo kuuma poole läbipesu Mr. Muscle ahju- ja grillipuhastiga

Nii läkski, et ainus vahustuv ahjupuhasti, mida poes leida võis, oli Mr Muscle. Järgmiseks oli vaja luua tee turboni - otsustasin seda teha läbi EGRi viiva vasekarva toru avause. Paari vaakumsüsteemi ümberehitusest järele jäänud vooliku ja plastiktoru abil pääsesin lõpuks väljalaskekollektori kaudu turboni (VAG grupi autodel on asi ikka kordades lihtsam!

) ja pihustasin vähehaaval vahendit sisse, kuni vaht torust üles kollektorini tuli. Peale seda liigutasin nii aktuaatorit kui turbiini, mõlemad hakkasid märkimisväärselt lihtsamini liikuma juba 15 minutiga! Igaks juhuks tegin seda tunnikese, siis lasin vahtu veel juurde ja jätkasin veel tunni, et enam kordama ei peaks seda janti. Pärast masinat käivitades jäi asfaldile julm söepahmakas - tähendab, toimis!
Rõhku mõõtes aga tuli välja, et tõusis see ainult umbes 200mbar võrra. Pettumus.
Õnneks oli varuplaan enne juba valmis mõeldud:
nimelt, eelmine omanik (või tema mehaanik...) oli ühendanud vaakumvoolikud valesti, jättes vahele vaakumklapi. Sellest oli kuskil vist pilt ka. Igatahes, õhus oli võimalus, et selleks, et ilma vaakumklapita liiga suur ülerõhk ei tuleks, võidi turbo varrast pikemaks lasta. Väikese kaameraga varrast lähemalt uurides oligi asi nii, varda peal oli värvilaik seal, kus polt olema peaks, ja selleni oli ca 6-7 keerdu. Alguses tegin igaks juhuks 3 keerdu ja vaatasin rõhku - 1600mbar!

Enne jäi laeks 1350. Kiiruga ketrasin veel ~3 tiiru, kuni polt värvini jõudis ja enam edasi minna ei tahtnud.
Tulemus: 2260mbar, soovitav oli 2360!
Kuna läks juba pimedaks, otsustasin, et lõpliku kruvi pingutamise ja testimise jätan homsesse, aga reaalsus on see, et masin tõmbab nagu rong võrreldes sellega, millega 3 kuud olin sõitma harjunud.
Sai küll väike novell kirjutatud, aga äkki on kellelegi veel abiks. Selle vea tõttu õppisin diiselmasinaid tundma küllalt hästi, et ei karda enam sellele millegi jaoks käsi külge panna
Püsige valvel, järgmised teemad eelsüüteküünalde relee ja eelsoojendi kohta tekivad varsti siia foorumisse

Jõudu!