E39 525TDS gaasipedaali ja käivitusmured.
-
- Huviline
- Postitusi: 21
- Liitunud: 08.04.2015 21:44 20
- Peamine sõiduk: BMW 525TDS
E39 525TDS gaasipedaali ja käivitusmured.
Tere,
Vabandan ette ära, kui kusagil keegi juba sama muret kurtnud, mina ei leidnud
Olen diislitega väga vähe kokku puutunud ja sorri kui mõni mu küsimus lollina kõlab
Sai hiljuti soetatud pealkirjas kirjeldatud masin. Aastanumber -98 käigukastiks manuaal ja mootoriks siis TDS 105KW.
Eelmise omaniku sõnul olla auto pikalt seisnud ja viimase 2 aasta jooksul läbisõit ainult 1000km kanti.
Proovisõidul suuri muresid ei märganud, need hakkasid ilmnema hiljem.
Esiteks, masin ei käivitu külmana korralikult, peab miski 5-10 sekundit käivitama, soojast peast läheb hetkega.
Teiseks, gaasipedaal ei reageeri vahepeal. Seda juhtub tihti ja enamasti käiguvahetusel, kui lasta gaas maha, vahetada käik ja uuesti gaasile vajutada. Uuesti pumbates võtab jõu taha.
Sai tehtud diagnostika mis näitas algselt kahte viga:
1 - Fuel delivery control valve
38 - Air mass meter
- (film)
Veakoodid sai nullitud, paari päeva pärast uuesti proovitud ja alles jäi ainult esimene, õhulugeja veakood oli kadunud.
Lähemal uurimisel selgus ka, et ilmselt turbo lekib(EGR sai maha võetud ja puhastatud, sisselaskekollektor oli musta möksiga kaetud), lisaks veel 2 pihustit lekivad(juhtpihusti ja üks veel).
Siit siis küsimus teadjameestele, kes viitsisid vaeva näha ja jutu läbi lugeda:
Millest võib olla gaasipedaali mittetöötamise probleem? Kas võib olla pihustilekkega seoses? Või probleemiks "Fuel delivery control valve"? Kuskohas see üldse võiks asuda?
Tänud ette!
Vabandan ette ära, kui kusagil keegi juba sama muret kurtnud, mina ei leidnud
Olen diislitega väga vähe kokku puutunud ja sorri kui mõni mu küsimus lollina kõlab
Sai hiljuti soetatud pealkirjas kirjeldatud masin. Aastanumber -98 käigukastiks manuaal ja mootoriks siis TDS 105KW.
Eelmise omaniku sõnul olla auto pikalt seisnud ja viimase 2 aasta jooksul läbisõit ainult 1000km kanti.
Proovisõidul suuri muresid ei märganud, need hakkasid ilmnema hiljem.
Esiteks, masin ei käivitu külmana korralikult, peab miski 5-10 sekundit käivitama, soojast peast läheb hetkega.
Teiseks, gaasipedaal ei reageeri vahepeal. Seda juhtub tihti ja enamasti käiguvahetusel, kui lasta gaas maha, vahetada käik ja uuesti gaasile vajutada. Uuesti pumbates võtab jõu taha.
Sai tehtud diagnostika mis näitas algselt kahte viga:
1 - Fuel delivery control valve
38 - Air mass meter
- (film)
Veakoodid sai nullitud, paari päeva pärast uuesti proovitud ja alles jäi ainult esimene, õhulugeja veakood oli kadunud.
Lähemal uurimisel selgus ka, et ilmselt turbo lekib(EGR sai maha võetud ja puhastatud, sisselaskekollektor oli musta möksiga kaetud), lisaks veel 2 pihustit lekivad(juhtpihusti ja üks veel).
Siit siis küsimus teadjameestele, kes viitsisid vaeva näha ja jutu läbi lugeda:
Millest võib olla gaasipedaali mittetöötamise probleem? Kas võib olla pihustilekkega seoses? Või probleemiks "Fuel delivery control valve"? Kuskohas see üldse võiks asuda?
Tänud ette!
Re: E39 525TDS gaasipedaali ja käivitusmured.
Kasuta otsingut
search.php?keywords=gaasipedaal+ei+reag ... ubmit=Otsi" onclick="window.open(this.href);return false;
search.php?keywords=gaasipedaal+ei+reag ... ubmit=Otsi" onclick="window.open(this.href);return false;
Teen kodudes elektriasju korda. 36€/h. Anna murest märku. www.motovool.ee
Oled huvitatud elektriautodest ja tahad enda panuse anda? PS Oskad või tahad osata RS485, Modbus? PS!
Oled huvitatud elektriautodest ja tahad enda panuse anda? PS Oskad või tahad osata RS485, Modbus? PS!
-
- Huviline
- Postitusi: 21
- Liitunud: 08.04.2015 21:44 20
- Peamine sõiduk: BMW 525TDS
Re: E39 525TDS gaasipedaali ja käivitusmured.
Ilmselgelt said natuke valesti aru. Ma olen vägagi kursis kuidas kasutada otsingut. Mida ma mõtlesin oli see, et sama probleemiga postitust ma ei leidnud, ei siit foorumis ega ka mujalt.arnis kirjutas:Kasuta otsingut
search.php?keywords=gaasipedaal+ei+reag ... ubmit=Otsi" onclick="window.open(this.href);return false;
Re: E39 525TDS gaasipedaali ja käivitusmured.
viewtopic.php?f=39&t=117245&p=14944269& ... #p14944269" onclick="window.open(this.href);return false;
See teema on siis väga mööda või?
See teema on siis väga mööda või?
Teen kodudes elektriasju korda. 36€/h. Anna murest märku. www.motovool.ee
Oled huvitatud elektriautodest ja tahad enda panuse anda? PS Oskad või tahad osata RS485, Modbus? PS!
Oled huvitatud elektriautodest ja tahad enda panuse anda? PS Oskad või tahad osata RS485, Modbus? PS!
-
- Huviline
- Postitusi: 21
- Liitunud: 08.04.2015 21:44 20
- Peamine sõiduk: BMW 525TDS
Re: E39 525TDS gaasipedaali ja käivitusmured.
Minu küsimus sisaldab natuke rohkem informatsiooni. Ma saan aru, et seal võib sada asja olla miks auto nii käitub aga lootsin, et äkki keegi oskab vastata kas minu kirjeldatud sümptomid võivad olla omavahel seoses (pihustite leke, etc...).arnis kirjutas:viewtopic.php?f=39&t=117245&p=14944269& ... #p14944269
See teema on siis väga mööda või?
Igatahes, nädalavahetusel võtab ette ja üritab pihustite lekke eemaldada, lisaks peaks vist ka sisselaskekollektori ära puhastama ja siis saab näha kas miskit muutub. Kui ei siis tuleb sammud teeninduse poole seada.
Re: E39 525TDS gaasipedaali ja käivitusmured.
Sisselaskekollektori pigised seinad tegelikult märgatavalt kurja ei tee.
Küll aga EGR klapi osa, eriti kui läbimõõt väiksemaks läheb.
Probleem on nagu alati KSP-ga seotud, nii ka antud olukorras.
Küll aga EGR klapi osa, eriti kui läbimõõt väiksemaks läheb.
Probleem on nagu alati KSP-ga seotud, nii ka antud olukorras.
Teen kodudes elektriasju korda. 36€/h. Anna murest märku. www.motovool.ee
Oled huvitatud elektriautodest ja tahad enda panuse anda? PS Oskad või tahad osata RS485, Modbus? PS!
Oled huvitatud elektriautodest ja tahad enda panuse anda? PS Oskad või tahad osata RS485, Modbus? PS!
-
- Huviline
- Postitusi: 21
- Liitunud: 08.04.2015 21:44 20
- Peamine sõiduk: BMW 525TDS
Re: E39 525TDS gaasipedaali ja käivitusmured.
Uuendan vähe oma teemat.
Vahetatud siis juhtpihusti mis lekkis ja pumba kaan sai puhastatud, probleem ikka alles.
Pump mis peal on on 994 lõpuga.
Siinsamas foorumis sorades leidsin postituse, kus räägiti, et 994 kaanel pole kuluvaid osi, et sealt ei maksa viga otsida. On kellelgi kommentaare?
Kas keegi on Lõuna-Eestis, kes oleks nõus probleemi lahendamise ette võtma? Äkki pumpa/kaant laenata/müüa/rentida, et ära proovida. Või oskab keegi soovitada kohta, kuhu pöörduda ja kus hinna mõttes kirvest selga ei lööda? Endal on mõistus otsas...
Tänud ette!
Vahetatud siis juhtpihusti mis lekkis ja pumba kaan sai puhastatud, probleem ikka alles.
Pump mis peal on on 994 lõpuga.
Siinsamas foorumis sorades leidsin postituse, kus räägiti, et 994 kaanel pole kuluvaid osi, et sealt ei maksa viga otsida. On kellelgi kommentaare?
Kas keegi on Lõuna-Eestis, kes oleks nõus probleemi lahendamise ette võtma? Äkki pumpa/kaant laenata/müüa/rentida, et ära proovida. Või oskab keegi soovitada kohta, kuhu pöörduda ja kus hinna mõttes kirvest selga ei lööda? Endal on mõistus otsas...
Tänud ette!
Re: E39 525TDS gaasipedaali ja käivitusmured.
Kui ksp mootorijuhtmestikku minev ümmargune pistik on korralikult kinni keeramata, oled mulle võlgu
..
-
- Huviline
- Postitusi: 21
- Liitunud: 08.04.2015 21:44 20
- Peamine sõiduk: BMW 525TDS
Re: E39 525TDS gaasipedaali ja käivitusmured.
Uuendaks vähe teemat.
Sai ostetud kasutatud KSP, vahetatud ära. Probleem täpipealt sama. Täpselt samamoodi vahepeal gaasipedaal ei reageeri ja peale intsidenti lükkab "Fuel delivery control valve" veakoodi sisse.
Küsimus järgmine: kui tõenäoline on, et "uuel" pumbal täpselt samasugune viga? Foorumeid pidi kolistades ei ole nagu täheldanud, et oleks sarnaste veakirjeldustega postitustega üle ujutatud.
On kellegi veel mõtteid, mida võiks proovida, mis võib selle põhjustada? Vähe targemad mehed rääkima, et probleem võib ka olla vigases ajus, reaalne? Gaasipedaali reostaat? Veel midagi?
Minu mõistus nagu ei tahaks uskuda, et lammutuses oli sama veaga pump(reaalselt ei saanud töökorda kontrollida, oli võetud autolt millel õlivahetust teostati ilmselt 5 aastaste vahedega ja sellest tulenevalt oli mootor kotti jooksnud).
Tänud ette kui keegi viitsib kaasa mõelda.
Sai ostetud kasutatud KSP, vahetatud ära. Probleem täpipealt sama. Täpselt samamoodi vahepeal gaasipedaal ei reageeri ja peale intsidenti lükkab "Fuel delivery control valve" veakoodi sisse.
Küsimus järgmine: kui tõenäoline on, et "uuel" pumbal täpselt samasugune viga? Foorumeid pidi kolistades ei ole nagu täheldanud, et oleks sarnaste veakirjeldustega postitustega üle ujutatud.
On kellegi veel mõtteid, mida võiks proovida, mis võib selle põhjustada? Vähe targemad mehed rääkima, et probleem võib ka olla vigases ajus, reaalne? Gaasipedaali reostaat? Veel midagi?
Minu mõistus nagu ei tahaks uskuda, et lammutuses oli sama veaga pump(reaalselt ei saanud töökorda kontrollida, oli võetud autolt millel õlivahetust teostati ilmselt 5 aastaste vahedega ja sellest tulenevalt oli mootor kotti jooksnud).
Tänud ette kui keegi viitsib kaasa mõelda.
Re: E39 525TDS gaasipedaali ja käivitusmured.
Mida täpsemalt sa ära vahetasid. Kas KSP koos peaga ja koos regulaatoriga?
Teen kodudes elektriasju korda. 36€/h. Anna murest märku. www.motovool.ee
Oled huvitatud elektriautodest ja tahad enda panuse anda? PS Oskad või tahad osata RS485, Modbus? PS!
Oled huvitatud elektriautodest ja tahad enda panuse anda? PS Oskad või tahad osata RS485, Modbus? PS!
-
- Huviline
- Postitusi: 21
- Liitunud: 08.04.2015 21:44 20
- Peamine sõiduk: BMW 525TDS
Re: E39 525TDS gaasipedaali ja käivitusmured.
Tere,
Vahetatud sai komplektne pump.
Lisaks veel infoks, et masin käivitub külmalt/soojalt väga hästi, kui on abiks.
E: Loen siit ühest inglismannide postitusest, et sarnane viga tekkinud vigasest õhulugejast:
http://forum.bmw5.co.uk/topic/46175-tro ... n-525-tds/
Diagnost näitas ka lisaks veel "Air mass meter" veakoodi paar korda.
Sai testiks õhulugeja pistik eemaldatud ja auto käitumises ei olnud mittemingisugust muutust. On see mingil tasandil reaalne, et õhulugeja täiesti peetis, põhjustab seda viga ja sellepärast pole ka mingit muutust kui pistik väljas?
Vahetatud sai komplektne pump.
Lisaks veel infoks, et masin käivitub külmalt/soojalt väga hästi, kui on abiks.
E: Loen siit ühest inglismannide postitusest, et sarnane viga tekkinud vigasest õhulugejast:
http://forum.bmw5.co.uk/topic/46175-tro ... n-525-tds/
Diagnost näitas ka lisaks veel "Air mass meter" veakoodi paar korda.
Sai testiks õhulugeja pistik eemaldatud ja auto käitumises ei olnud mittemingisugust muutust. On see mingil tasandil reaalne, et õhulugeja täiesti peetis, põhjustab seda viga ja sellepärast pole ka mingit muutust kui pistik väljas?
-
- Huviline
- Postitusi: 21
- Liitunud: 08.04.2015 21:44 20
- Peamine sõiduk: BMW 525TDS
Re: E39 525TDS gaasipedaali ja käivitusmured.
Tere,
Selline küsimus veel, et kas kellelgi leiduks Tartumaa(halvemal juhul Lõuna-Eesti) kandis töötavat õhulugejat, mida võiksin proovida(vahetaks ära, teeks tiiru, vaataks kas miskit muutus). Narr on hakata järjest uusi detaile ostma kui pole kindel, et probleem selles.
Lisaks, kunagisest -98 aasta 523i-st on mul kodus järel täiesti tuttuus originaal õhulugeja, äkki kellelegi sobiks isegi vahetus? Tuli ostes kaasa, eelmine omanik oli ostnud kuid viga oli mujal olnud.
Tänud ette!
Selline küsimus veel, et kas kellelgi leiduks Tartumaa(halvemal juhul Lõuna-Eesti) kandis töötavat õhulugejat, mida võiksin proovida(vahetaks ära, teeks tiiru, vaataks kas miskit muutus). Narr on hakata järjest uusi detaile ostma kui pole kindel, et probleem selles.
Lisaks, kunagisest -98 aasta 523i-st on mul kodus järel täiesti tuttuus originaal õhulugeja, äkki kellelegi sobiks isegi vahetus? Tuli ostes kaasa, eelmine omanik oli ostnud kuid viga oli mujal olnud.
Tänud ette!
Re: E39 525TDS gaasipedaali ja käivitusmured.
Minul ei olnud õhulugeja. Võid pistiku lahti võtta, kui viga kordub, pole selle süü.
Torkas lihtsalt pähe: juhtpihusti ja selle takistus
Torkas lihtsalt pähe: juhtpihusti ja selle takistus
Teen kodudes elektriasju korda. 36€/h. Anna murest märku. www.motovool.ee
Oled huvitatud elektriautodest ja tahad enda panuse anda? PS Oskad või tahad osata RS485, Modbus? PS!
Oled huvitatud elektriautodest ja tahad enda panuse anda? PS Oskad või tahad osata RS485, Modbus? PS!
-
- Huviline
- Postitusi: 21
- Liitunud: 08.04.2015 21:44 20
- Peamine sõiduk: BMW 525TDS
Re: E39 525TDS gaasipedaali ja käivitusmured.
Juhtpihusti sai vahetatud mõni aeg tagasi.arnis kirjutas:Minul ei olnud õhulugeja. Võid pistiku lahti võtta, kui viga kordub, pole selle süü.
Torkas lihtsalt pähe: juhtpihusti ja selle takistus
Aga kui õhulugeja on nii peetis, et juhtme ühendamise/lahtiühendamisega midagi ei toimu?
Nagu ma rääkisin ennist, et sai proovitud lahti ühendada ja sõidetud oma veerand tundi, mitte mingisugustki muutust polnud.
-
- Huviline
- Postitusi: 21
- Liitunud: 08.04.2015 21:44 20
- Peamine sõiduk: BMW 525TDS
Re: E39 525TDS gaasipedaali ja käivitusmured.
Hei,
Kas tõesti kedagi Tartu kandis ei ole, kes oleks 6-packi eest nõus oma õhulugejat 10 minutise proovimise eesmärgil laenama?
Kas tõesti kedagi Tartu kandis ei ole, kes oleks 6-packi eest nõus oma õhulugejat 10 minutise proovimise eesmärgil laenama?
-
- Huviline
- Postitusi: 21
- Liitunud: 08.04.2015 21:44 20
- Peamine sõiduk: BMW 525TDS
Re: E39 525TDS gaasipedaali ja käivitusmured.
Uuendaks veits teemat.
Sai vahetatud ka õhulugeja, muutusi polnud, õhulugeja veakood kadus ära.
Vahepeal selgus, et jant tekib siis kui gaasipedaal järsult lahti lasta enne käiguvahetust ja ka seistes. Kui gaas rahulikult maha lasta siis viga ei tule ja ka veakoodi (Fuel delivery valve) ei anna.
Peab vist veel gaasipedaali anduri vahetama ja kui siis ka abi pole siis tuleb ilmselt uut aju otsima hakata...
Sai vahetatud ka õhulugeja, muutusi polnud, õhulugeja veakood kadus ära.
Vahepeal selgus, et jant tekib siis kui gaasipedaal järsult lahti lasta enne käiguvahetust ja ka seistes. Kui gaas rahulikult maha lasta siis viga ei tule ja ka veakoodi (Fuel delivery valve) ei anna.
Peab vist veel gaasipedaali anduri vahetama ja kui siis ka abi pole siis tuleb ilmselt uut aju otsima hakata...
Re: E39 525TDS gaasipedaali ja käivitusmured.
Lingitud teemas ma kirjutasin, milles arvatavasti probleem.
Vahet pole, vaheta järjest juppe, küll pihta läheb varsti
Vahet pole, vaheta järjest juppe, küll pihta läheb varsti
Teen kodudes elektriasju korda. 36€/h. Anna murest märku. www.motovool.ee
Oled huvitatud elektriautodest ja tahad enda panuse anda? PS Oskad või tahad osata RS485, Modbus? PS!
Oled huvitatud elektriautodest ja tahad enda panuse anda? PS Oskad või tahad osata RS485, Modbus? PS!
-
- Huviline
- Postitusi: 21
- Liitunud: 08.04.2015 21:44 20
- Peamine sõiduk: BMW 525TDS
Re: E39 525TDS gaasipedaali ja käivitusmured.
Kõrgsurvepump sai vahetatud, komplektsena. Täpselt sama probleem.
Seal sinu lingitud teemas ütled ise ka, et müüsid auto enne maha kui probleemile lahenduse said, rohkem abi ma sealt välja ei loe.
Ma tõesti ei taha uskuda, et teisel pumbal identne probleem (pump sai võetud masina pealt millel polnud õli teab kaua vahetatud ja mootor ise oli laiali lennanud, pumba probleeme polnud täheldatud).
Seal sinu lingitud teemas ütled ise ka, et müüsid auto enne maha kui probleemile lahenduse said, rohkem abi ma sealt välja ei loe.
Ma tõesti ei taha uskuda, et teisel pumbal identne probleem (pump sai võetud masina pealt millel polnud õli teab kaua vahetatud ja mootor ise oli laiali lennanud, pumba probleeme polnud täheldatud).
Re: E39 525TDS gaasipedaali ja käivitusmured.
Vana teema, aga tekkis küsimus, kas leidsid probleemile lahenduse?
Re: E39 525TDS gaasipedaali ja käivitusmured.
Pumba kaas peetis!sai vahetatud ka mitu kaant enne kui joppas!