Sureb vahel mootor välja.
Nii jälle jama tagasi. Nii panin auto käima. hakkasin sõitma ja hakkasin autot maja ees ümber pöörama seal on teeääres mingi sopased kivistunud mudakünkad. Pöörasin nagu sinna ja seal auto antuke rappus korraks ja suri välja.üritasin käima panna kuid ei midagi. Siis mõtlesin et äkki ebnsiin otsas. Aga siis mõtlesin et ta hakkaks ennem juba turtsuma. Panin igaksuhuks bensiini juurde proovisin äiata aga ei läinud. Siis mõtlesin et kas bensiinipump üldse töötab. panin süüte sisse. Relee plõksub ja ei mingit häält kusagil rohkem. Ja pensupump vait. Minumeelset peaks bensupump ju surve sisse lööma enne käivitamist.
Siis tuli sõber ja temagi ütles et peaks nagu pinisema aga ei. No mis siis ikka auto alla ja asja uurima. Pensupump seal loksub kuigipalju ja on vist ühe kinnitusega kinni. Eks sis kargas mõte et ehk ei saa massi. Siis hakkasin juhtmeid uurima ja leidsin seal 2 juhet siis arvasin et massi saab ta kah juhtmega. Nii siis kargas mõte et võtaks kontrolllambi. Läksin otsisin leidsin ja prooovisin. Kuid tuli ei lähe põlema. Aku epal proovisin ja töötas. No mis siis ikka mõtlesin et kontrollliks kaitsmeid. Katkiseid kaitsmeid ei leidnud. Siis võtsin juhtme ja viisin + juhtme ja - juhtme otse aku pealt prooviks et kas ikka pensupump töötab. Panin külge ja töötas. Proovisin käivitada ja läksgi käima. Siis ajasin auto maja etté ja nüüd probleem et juhe läheb kah auto all peitu ära ja ei tea kuhu se juhe läheb.
Tahaks kontrollida kust ta katki on. Et ehk on kellelgi elektriskeemi või midagi. Ja kas se juhe peaks minema salongi või kapotialla. Et tahaks vaadata kas juhe on korras või aktkeb kusagilt mujalt. Ja teda sain seda et + ei jõua kohale.
Ja kas ekllegil on mingi tabel või midagi kaitsmete kohtadest ja vastetest. Enda omal on kaanel minid numbrid peal ja tähendust ei ole. Oleks huvitav teada mis mille oma on.
Siis tuli sõber ja temagi ütles et peaks nagu pinisema aga ei. No mis siis ikka auto alla ja asja uurima. Pensupump seal loksub kuigipalju ja on vist ühe kinnitusega kinni. Eks sis kargas mõte et ehk ei saa massi. Siis hakkasin juhtmeid uurima ja leidsin seal 2 juhet siis arvasin et massi saab ta kah juhtmega. Nii siis kargas mõte et võtaks kontrolllambi. Läksin otsisin leidsin ja prooovisin. Kuid tuli ei lähe põlema. Aku epal proovisin ja töötas. No mis siis ikka mõtlesin et kontrollliks kaitsmeid. Katkiseid kaitsmeid ei leidnud. Siis võtsin juhtme ja viisin + juhtme ja - juhtme otse aku pealt prooviks et kas ikka pensupump töötab. Panin külge ja töötas. Proovisin käivitada ja läksgi käima. Siis ajasin auto maja etté ja nüüd probleem et juhe läheb kah auto all peitu ära ja ei tea kuhu se juhe läheb.
Tahaks kontrollida kust ta katki on. Et ehk on kellelgi elektriskeemi või midagi. Ja kas se juhe peaks minema salongi või kapotialla. Et tahaks vaadata kas juhe on korras või aktkeb kusagilt mujalt. Ja teda sain seda et + ei jõua kohale.
Ja kas ekllegil on mingi tabel või midagi kaitsmete kohtadest ja vastetest. Enda omal on kaanel minid numbrid peal ja tähendust ei ole. Oleks huvitav teada mis mille oma on.
grimes
Üks küsimus veel. Et kas ma võiksin panna alguses ise pensupumpa lülitist tööle. Nagu salalülitigi. Et kas bensupump töötab kah erinevalt sellemõttega et kas pumpab aega ajalt kiiremini ja aeglasemalt. Et nii nagu gaasi vajutad või töötab kogu aeg ühel kiirusel. Et ehk saaks üldse otse panna. Et kui läehn sõitma lülitan sisse ja kui lõpetan lülitan välja ise. Ühe sõbral oli opel senaatoril niimodi. Kah lülitiga.
grimes
Hmm, njah, sa võid endale nüüd tõesti salalüliti tekitada. Aga nüüd ju saab sul pump kogu aeg voolu, enne kui relee oli vahel, siis alles pärast süüdet. Kas sa kiskusid need esialgsed juhtmed ära? Mul oli endal samamoodi, plõksus see **** relee. Siis otsisin relee pealt kehvi ühenduskohti ja leidsingi. Jootsin need kokku tinaga ja sellest saati pole mingeid jamasid olnud.
Eks siis peab selle relee üle vaatama. Jah muidugi kindlasti ma võtsin pensupumba juhtmed kohe küljest kui auto seisma jätsin. Oli vaid korraks vaja et autot liigutada.
Aga siis targematele meestele. Et kas ma võiksin ise siis sinna pensupumba juurde + juhtme viia ja lüliti salongi avhele panna. Et lülitan sisse ja siis käima. Peale sõitu kohe jälle kinni. Oleks ju kah vargaluku eest.
Aga siis targematele meestele. Et kas ma võiksin ise siis sinna pensupumba juurde + juhtme viia ja lüliti salongi avhele panna. Et lülitan sisse ja siis käima. Peale sõitu kohe jälle kinni. Oleks ju kah vargaluku eest.
grimes
Seda küll jah
Aga ma teeks teisiti .
Ja see et kas pump töötab originaalis kah kogu aeg ühe kiirusega. Et kas bensupaaki on tagasijooks kah. Arvatavasti on.
Et eks ma tee siis ise selle + juhtme värgi. Ja ehk hakkab praemini kah tööle. Kui otse panin läks pöördesse küll palju kiiremini. Ja töötas kah veel paremini
Aga ma teeks teisiti .
Ja see et kas pump töötab originaalis kah kogu aeg ühe kiirusega. Et kas bensupaaki on tagasijooks kah. Arvatavasti on.
Et eks ma tee siis ise selle + juhtme värgi. Ja ehk hakkab praemini kah tööle. Kui otse panin läks pöördesse küll palju kiiremini. Ja töötas kah veel paremini
grimes
Et ehk saaks homme asja natuke tehtud. Et siis küsimus.
Kas võin ise + juhtme bensupumpa viia ja läbi salongi ja sinna veel salalüliti vahele panna. Ja kas pump originaalis töötab sama kiiresti või on tal mingi takisti vahel või on üldse nii et kuidas gaasi annad nii kiiresti ka mootor bensiini pumpab. Probleem selles et + juhe ei jõua pumbani.
grimes
grimes kirjutas:
Et ehk saaks homme asja natuke tehtud. Et siis küsimus.
Kas võin ise + juhtme bensupumpa viia ja läbi salongi ja sinna veel salalüliti vahele panna. Ja kas pump originaalis töötab sama kiiresti või on tal mingi takisti vahel või on üldse nii et kuidas gaasi annad nii kiiresti ka mootor bensiini pumpab. Probleem selles et + juhe ei jõua pumbani.
grimes
Tõesti abi vaja. Autoga sõita ei saa ju hetkel. Ei tohiks ju nii keeruline küsimus olla.
Et Kui ma panen bensupumpale ise akupealt + juhtme ja salongi lüliti vahele. Kas võib nii teha. Et bensupump saaab pideva voolu. Et kui välja suretan vajutan lülitit.
Et kas bensupump originaalis töötab ühe kiirusega või töötab nii kuidas gaasi anda.
TÕESTI KIIIRESTI ABI SAADA EI OLE JU RASKE KÜSIMUS
Ise ei tea veel elektri pumpadest midagi
Et Kui ma panen bensupumpale ise akupealt + juhtme ja salongi lüliti vahele. Kas võib nii teha. Et bensupump saaab pideva voolu. Et kui välja suretan vajutan lülitit.
Et kas bensupump originaalis töötab ühe kiirusega või töötab nii kuidas gaasi anda.
TÕESTI KIIIRESTI ABI SAADA EI OLE JU RASKE KÜSIMUS
Ise ei tea veel elektri pumpadest midagi
grimes
Nii võtsin relee kätte ja hakkasin seda avama. Ja ma ei leidnud ühtegi kruvi ega muud kohta kust saaks ilma lõhkumatta selle kätte. Eks mis siis üle jäi. Pidin lõhkuma hakkama. Ja kokkuvõtteks sain ma selle lahti ja niimodi et pealmine kaan on lõhutud
Ja vaatasin kõik ilusti üle ja kõik oli seest puhas ja korralikult joodetud jne. Paistis ikkagist töökorras.
Aga nüüd vana küsimuse juurde mis on eelpool küsitud palun vastake.
Ja vaatasin kõik ilusti üle ja kõik oli seest puhas ja korralikult joodetud jne. Paistis ikkagist töökorras.
Aga nüüd vana küsimuse juurde mis on eelpool küsitud palun vastake.
grimes
Minul tuli küll lupsti lahti.grimes kirjutas:Nii võtsin relee kätte ja hakkasin seda avama. Ja ma ei leidnud ühtegi kruvi ega muud kohta kust saaks ilma lõhkumatta selle kätte. Eks mis siis üle jäi. Pidin lõhkuma hakkama. Ja kokkuvõtteks sain ma selle lahti ja niimodi et pealmine kaan on lõhutud
Ja vaatasin kõik ilusti üle ja kõik oli seest puhas ja korralikult joodetud jne. Paistis ikkagist töökorras.
Aga nüüd vana küsimuse juurde mis on eelpool küsitud palun vastake.
Ma võtsin venna 318-sa pealt nagu sulgi kah relee maha ja tema oma oli teistsugune ja lahtikiv aga miu oma aga eitanelp kirjutas:Minul tuli küll lupsti lahti.grimes kirjutas:Nii võtsin relee kätte ja hakkasin seda avama. Ja ma ei leidnud ühtegi kruvi ega muud kohta kust saaks ilma lõhkumatta selle kätte. Eks mis siis üle jäi. Pidin lõhkuma hakkama. Ja kokkuvõtteks sain ma selle lahti ja niimodi et pealmine kaan on lõhutud
Ja vaatasin kõik ilusti üle ja kõik oli seest puhas ja korralikult joodetud jne. Paistis ikkagist töökorras.
Aga nüüd vana küsimuse juurde mis on eelpool küsitud palun vastake.
Ja seal oli rant sees jne et võimatu lahti saada korralikult.
Aga mis ma nüüd sellega tegema pean. Korpus enam terve ju ei ole. Tegin katki ju ja niiskus sinna sisse minna ei või.
grimes
Uurisin natuke maad. Releed on ikka tarvis. Otse panna ei saa. Siis saab pump liiga palju vatti ja varsti võib midagi seal otsad anda (esiteks pakuks pumpa ennast). Salalüliti lõikab lihtsalt selle ühenduse (originaalis) kuskilt katki ja vooluring on avatud. Kui vajutad nuppu, sulgeb vooluringi ja pump saab relee käest voolu. Pump ei tööta kogu aeg. Aga ühesuguse võimsusega.
Ehk siis, uue relee järgi! Või isegi pumpba, eks pead ise selgeks tegema, kumb konkreetselt vigane on (kui pump lööb surve üles voolu saades, siis ju korras.
Ehk siis, uue relee järgi! Või isegi pumpba, eks pead ise selgeks tegema, kumb konkreetselt vigane on (kui pump lööb surve üles voolu saades, siis ju korras.
Pump on korras. Eile ühendasin otse ja panin salongi lüliti vahele. Aga jah. JA kipun arvama et relee on korras. Eks epab kusagilt korraks laenam ja katsetama.
Ja ele sõitsin niimodi ringi kah. Aga kas tal siis tagasijooksu ei ole. Ma mõtlen benatorusi. Et ei tohiks ju siis vahet olla kui kiiresti benapump töötab.
Aga ma tõin ainult + juhtme akult. Ja algul käivitasin ja ei läinud siis tuli meelde et releed ei ole peal ja relee tpimib ju siis mingi vahelülina seal. Enne nagu korrask käivitus ja siis suri kohe välja. Aga kui relee vahele panin toimis asi ilusti.
Võibolla müün sõbrale bemmi maha.
Ja ele sõitsin niimodi ringi kah. Aga kas tal siis tagasijooksu ei ole. Ma mõtlen benatorusi. Et ei tohiks ju siis vahet olla kui kiiresti benapump töötab.
Aga ma tõin ainult + juhtme akult. Ja algul käivitasin ja ei läinud siis tuli meelde et releed ei ole peal ja relee tpimib ju siis mingi vahelülina seal. Enne nagu korrask käivitus ja siis suri kohe välja. Aga kui relee vahele panin toimis asi ilusti.
Võibolla müün sõbrale bemmi maha.
grimes
Re: Sureb vahel mootor välja.
Ütlen ka siis sõna sekka.
Mul oli sama seis aga autoks oli Volkswagen.
Täpselt sama seis. Sõitsin siis mingiaeg suri välja. Ootasid natuke aega ja läks uuesti käima. Sai veel sõita ning kordas sama jama. Küll sai vahetatud pumpasid jne. Viga oli hoopis bensupaagi korgis mille klapp oli kinni jäänud ja paagi vaakumisse tõmmanud. Proovi ilma korgita sõita ja vaata mis ta teeb.
Parimat!
Mul oli sama seis aga autoks oli Volkswagen.
Täpselt sama seis. Sõitsin siis mingiaeg suri välja. Ootasid natuke aega ja läks uuesti käima. Sai veel sõita ning kordas sama jama. Küll sai vahetatud pumpasid jne. Viga oli hoopis bensupaagi korgis mille klapp oli kinni jäänud ja paagi vaakumisse tõmmanud. Proovi ilma korgita sõita ja vaata mis ta teeb.
Parimat!
- LoWLoWLoW
- Huviline
- Postitusi: 436
- Liitunud: 02.04.2013 22:56 48
- Peamine sõiduk: BMW E38 740d
- Asukoht: Kuressaare/Tallinn(Nõmme/Mustamäe)
Re: Sureb vahel mootor välja.
Minu omal pole siis ka voolu pumbani jõudnud, kui õhulõdvik lahti tulnud oli. Lihtsalt teadmiseks.
Ainult 9a vahepeal aega olnud, et viga leida
Ainult 9a vahepeal aega olnud, et viga leida
Tel.56969533 S.Jakobson, Saaremaa/Tallinn;
Good from far, but far from good.
Make BMW Great Again!
Good from far, but far from good.
Make BMW Great Again!