Tuvastatud reklaamiblokeerija: Meie veebis on võimalik kuvada külastajatele veebireklaamid. Palun kaaluge oma reklaamide blokeerija keelamist meie veebisaidil.
Küsimus järgmine,et sooviks autol BMW 530 D 3.0 väljalaskemüra suurendada. Ehk ,et sooviks auto heli,mis kostub väheke uhkemaks kruttida... on see üldse võimalik ja kuidas või pigem peaks lihtsalt suurema võimsama mooroti peale ostma
Olen kuulnud ka ,et diislil seda mootoriheli väga uhkemaks ei saagi ajada küll aga bensukatel .
Tee väike sisselõige summutitorusse peale turbot, keevita sinna külge väiksem toru
ja teine ots too salongi. Peaks piisavalt müra tegema. Osta mõni lõhnakuusk ka
Teen kodudes elektriasju korda. 36€/h. Anna murest märku.www.motovool.ee
Oled huvitatud elektriautodest ja tahad enda panuse anda? PS Oskad või tahad osata RS485, Modbus? PS!
Hehe ...lärm,müra või kuidas keegi soovib nimetada võiks jääda ikka selliseks et autos ei peaks kõrvatroppidega istuma ja noh kas see mõjutab kuidagi ülevaatusel läbi saamist kah vist eks??
Mis põhjusel peaks üks peaaegu kaks tonni kaaluv diisel pereauto üldse mingisugust kõvat lärmi tegema ? Vaevalt et keegi tänaval iga kiirenduse peale järgi vaatab ja imestab, küll on ikka ainulaadne ja vägev e39 diiselauto Eestis ja öösiti teevad raudselt inimesed aknad lahti, et ikka kuulda kui selline ainulaadne isend mööda kihutab.
You're driving a diesel, is sound even an option? Pole vaja ju nii rullnokk ka olla... Enamusel nendest lõristajatest pole peale katkise summuti ja M-tähe pagasiruumi luugil mitte midagi ette näidata.
arnis kirjutas:Tee väike sisselõige summutitorusse peale turbot, keevita sinna külge väiksem toru
ja teine ots too salongi. Peaks piisavalt müra tegema. Osta mõni lõhnakuusk ka
Jäta pigem originaaliks
usu mind, varsti Sul pea valutab sellest lärmist
Kui lärmi tahad-vajuta rohkem gaasi....tämber ju muutub
" onclick="window.open(this.href);return false; selline väljalaske müra on lausa heli minu kõrvadele.
Ja vastates siin eelmistele kasutajatele siis auto läheb edasi küll : ): ) autoKs on muidU mul bmw 530 D M-pakett 3.0 ja 190kw chipppp..Ise autot eriti pereautoks ei peaks
testivoitja kirjutas: " onclick="window.open(this.href);return false;
Kohapeal on hääl üks asi, aga hoopis mõnusamini kõlab ta siis, kui auto liigub
testivoitja kirjutas:
Väljalaseke tahtsin tegelikult lahendada natuke teisiti, aga lihtsalt huvi pärast sai katsetatud pelgalt toru eest taha välja. Aga kuna isegi otseläbi viimase potiga oleks hääl jäänud võrdlemisi vaikne, siis otsustasin, et ei panegi midagi. Lõikasime siis originaal potid vahelt välja ja asendasime sirgete torudega, otsa sai 3,5" sõeltega summutiots. Juba eelnevalt olid katid tühjaks tehtud. Ennast tegelikult natuke just häirib see, et tühikäigul on seda turbo vilet nii kõvasti kuulda, aga see eest koormusega tuleb nüüd ikka väga mõnus ja madal jorin Mille põhjustajaks arvan, et ongi just need tühjad kati paunad, mis ei pruugi muidugi nii olla.
Nüüd tuleb tarkpeadelt kindlasti kisa, aga kui tahad lärmakamaks, siis 3 tolli toru koos downpipega lõpuni ja sinna otsa otseläbi pütt ja saad oma müra
524td, 750il , e12 520(m52b28), e21 315(m10turbo), E30 325i coupe, e39 530d, audi allroadc5 , e36 2,5 cabrio :) Kui midagi vaja siis 58344541
Müra ei määri, panusta maasika-lembe-vibratsiooni.
1000-ndeid aastaid on isased pingutanud konkurentsis püsida, et esimesena seksi saada või üleüldse midagi saada. Kui müra suurendamine annaks mingi-su-gu-se-gi eelise siis seda saaks sekspoest raha eest. Kui orientatsioon paigas siis investeerid 100% vales suunas. Homo värki muidugi ei tea, neile võibolla mõjub ka müra aga koos mingite xenon-vuffikutega + siravate led-dega numbrituledes on 'pedemajaka' staatus sellise hääle ja valguspakettiga garanteeritud.