Piisab, kui masin sõidab paremini kui inimene. Sinnani on jäänud mõned üksikud aastad.
100% süsteemi keegi ei nõua ega unista.
Privaatsuse jutt on näpust imetud. Hakka burkat kandma kui privaatsust soovid, pane oma
autole ka burka peale, et jumala eest ükski tänavakaamera su masinat ei näeks.
Kui oled ühiskonna vastu allergiline, siis tuleb maale kolida
Põhimõtteliselt vihjan ma sellele, et virisemine ei ole sama mis kriitiline mõtlemine.
Minuteada BMW ei ole nõus sõitma kui teemärgistus ei ole korrektne.
Minuteada BMW-l ei ole 5meetrine andurite perimeeter auto ümber.
Ja minuteada BMW ei õpi (näiteks kui teemärgistus on puudu,
ümber ei ole ühtegi sõidukit ja ükskõik milline viimase aasta Tesla on juba
seda teelõiku läbinud (manuaalselt) siis saab autopiloot asjaga hakkama).
Aga, tegelikult on suur hüpe mitte riistvaras, vaid ikkagi tarkvaras.
Ja see eelis, mis just tekkis, hakkab nüüd väga kiiresti suurenema.
Andmebaas hakkab nüüd kasvama pidurdamatult. Hetkel on pea kõik teed "toored"
ja tihti võib tekkida olukord, kus auto palub roolist kinni võtta, kuid mõne kuu pärast
on enamkasutatavad teed KORDUVALT läbi sõidetud ja isegi kui lumi maha
tuleb, saab auto kõrgresolutsioonilise GPSiga roolida omal jõul.
Isegi kui üks teslalane elab lapimaal, kus polegi ühtegi autot, piisab, et omanik
mõned korrad ise tööle ja koju sõidaks, peale mida, auto saab rutiiniga hakkama.
Tesla juba mainis, et on nõus tarkust tasu eest jagama.
Ideaalis muidugi luuakse üks ühine süsteem, kuid see võib ikkagi takerduda
vanamoodsate ettevõtete kapriissuse taha "me teeme paremini".
Ja minuteada BMWl on ainult külgkokkupõrke hoiatus, auto midagi selle
takistamiseks ei tee (ei punnita rooliga vastu). A ei see tuli varem juba.
Ja uuenduse peaksid lähiajal saama kõik ~60 000 autot, sellel pole kasutuspiirangut.
Andmesidekoormuse tõttu ühel päeval kõik ei saa.